abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:43:26 #126
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95209106
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:

[..]

wtf? Dat zijn 2 flessen! :o

Ik ga zo om 1 uur naar de kappert. Even een plaatje zoeken. Prob, heb jij een idee? Ik zit nog steeds te twijfelen over het brunetteschap, dat lijkt me toch ook wel eens leuk. Deze keer nog maar even niet, toch. :P
Och, ik heb wel eens meer op gehad... :X

Kleur dan wel je wenkbrauwen mee! Alhoewel, ik denk dat ik het bij jou zonde vind van je mooie blonde haar.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95209128

Dus of met pony zoals boven, of zoals Gisele (de linker) Mijn haar lijkt qua kleur en dikte meer op dat van gisele. Maar ik vind een pony ook wel leuk.

Oh het gaat niet om verven nu, maar om de coupe! Ik ga het nu niet verven. Als ik het al ooit durf. Ik heb nog nooit lang donker haar gehad, dus ben wel benieuwd, maar ja als het niks is....... :D
pi_95209152
Ik vind met pony het leukst, als ik op die foto's hierboven afga.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:46:27 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95209193
Moeilijk Co, maar ik denk dat een rechte pony je niet staat. Schuin zou wel leuk zijn, of met een lok. Maar ik vind Gisele's haar het mooist. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:52:41 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95209369
Ik ga mee met Coco, ik vind die wat rommelige pony het leukst!

Dat van Gisele is wel heel classy. Maar ik denk dat ik het wat té classy vind :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95209417
Pony kan je volgens mij goed hebben Co, wordt bij jou toch niet zo'n kaarsrecht geval. Maar vind j het wel lekker in de zomer?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_95209439
Oh, en misschien dat ik ook wel birkenstocks koop dan. Als ik mooi kan vinden. Maar die moet je ook wel inlopen, denk ik?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_95209460
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Pony kan je volgens mij goed hebben Co, wordt bij jou toch niet zo'n kaarsrecht geval. Maar vind j het wel lekker in de zomer?
Oh, dan kun je zo'n sexy, rommelige paardenstaart-met-pony maken O+
pi_95209562
:D Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af. :')
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.

Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.

Ik zit nu dus gewoon in de zon en die is warm! *O*
pi_95209599
ik ga mee met GB, rommelige pony beetje met de haarlijn mee gesneden en niet te strak :)
Enne, pictures please als je klaar bent ;)
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:01:33 #136
70532 loveli
N
pi_95209640
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.
^^

Of als je grote voeten hebt.
crap in = crap out
pi_95209697
oh en goedemorgen! en lijstje:

O: magere activia yoghurt met volvezel cruesli
T: appel
L: 2x bruine boterham 20+kaas/komkommer/tomaat
T: matze met casselerrib
T: kommetje soep
D: nog nader te bepalen
T: verse ananas
pi_95209739
quote:
:D Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af. :')
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.

Een lok vind ik leuk, maar achter een pony verdwijnt je hoofd te veel (en aangezien je niet een heel groot hoofd/voorhoofd hebt..)
Worry is a misuse of imagination
pi_95209863
Co is van plan de mannen in A'dam een zere nek te bezorgen van het nastaren? :P

Ik zou trouwens ook zeggen die met pony, maar dat is meer omdat zij zo geel met een i uitkijkt :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:09:42 #140
70532 loveli
N
pi_95209895
Uitziet of kijkt?
crap in = crap out
pi_95209924
Uitkijkt! :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95209975
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:14:04 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95210027
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie? :+.
wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?

ik heb t met lief ook weleens erover gehad, maar niet iets concreets, meer dat we dat in de toekomst wel willen. we wonen nu praktische gezien al samen maar dan in 2 huizen... merk wel dat er steeds meer spullen voor t gemak dubbel komen, in t ene en t andere huis...
Kwak
pi_95210068
quote:

Ja, ik ga gewoon even passen en dan kijken of het staat. Heb maat 38, dus dat is opzich te overzien. Ik denk dat een jurkje oid met die slippertjes toch leuker is dan jeans met gympies. Mijn enige jeans die ik mooi vind moet ik ophijsen (met riem zit 'ie niet lekker).

Wat een drama, allemaal :@ Mag al blij zijn dat ik lekker naar Rome ga 8-)
pi_95210110
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?

ik heb t met lief ook weleens erover gehad, maar niet iets concreets, meer dat we dat in de toekomst wel willen. we wonen nu praktische gezien al samen maar dan in 2 huizen... merk wel dat er steeds meer spullen voor t gemak dubbel komen, in t ene en t andere huis...
We hebben gezegd dat we het allebei heel leuk zouden vinden en dat het er ook ongetwijfeld van gaat komen, maar dat we het nu nog wat te vroeg vinden. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:19:00 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95210176
Jippie, boeken bestellen voor scriptie die aangeraden zijn door docent maar die de UB niet heeft en waarvan er 1 (de meest nuttig klinkende) stinkend duur is! >:O Nouja, niet het duurste boek evahr, maar wel ongeveer 50 euro. Kom ik totaal voor 5 boeken op 101 of 90 euro *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95210274
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."

Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter :P), of het gaat juist goed en ineens ben je alweer 1,5 jaar getrouwd :s)
pi_95210315
Of je gaat na 4jr uit elkaar :P :')

GB ook naar Rome? Ik dacht dat Aurum binnenkort ook die kant opging?
pi_95210360
Mjah, als het over 10 jaar nog goed zit, dan zit het de eerste maanden ook al goed denk ik altijd maar :P tijd is zo relatief.
Wij woonden ook tamelijk snel samen en we zijn nu 7,5 jaar verder en 5 jr getrouwd.
pi_95210370
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."

Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter :P), of het gaat juist goed en ineens ben je alweer 1,5 jaar getrouwd :s)
Ik woonde ook snel samen, nu ongeveer 4,5 jaar bij elkaar *; Ik heb altijd zoiets van "na vijf jaar gaan samenwonen is geen garantie dat het dan wél goed gaat". Dus doe gewoon lekker waar je zin in hebt :P

Vaizor, ik heb geen idee! Ik ga in ieder geval bijna naar Rome ja! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')