abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95222865
mmm...slankie beschuitjes met roomboter en slankiehagelslag! O+
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:40:04 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95222896
Zo, proefopdracht binnen. Ziet er wel uit alsof het goed te doen is. Het hoeft niet perfect te zijn, zei hij, maar hij wil graag zien wat ik ervan maak. Ga er zondag even voor zitten, denk ik. Zondagochtend maken, daarna solligesprek voorbereiden en dan zondagavond nog even met een frisse blik naar de tekst kijken. Hij moet uiterlijk maandagochtend binnen zijn, maar dan zit ik al in de trein naar H'sum, dus dat gaat niet. Wellicht dat ik er morgen nog even voor kan gaan zitten, maar heb morgen ook al eea te doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_95223015
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar kun je héél goed mountainbiken ja! :o
als ik er nog aan terug denk :%
Poepen in het bos? :P
Nee, heb het al eens gedaan dus weet hoe zwaar het is :Y Maar wel uitdagend! Kan er daarnaast ook kanovaren...

Vik, ik zou er inderdaad niet tot zondag mee wachten! Zodat je het zondag met een leeg hoofd kunt nakijken...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:44:47 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95223058
Irritant dat alles weer op 1 hoop komt nu :(. Zo heb je dagen niks te doen, zo moeten alle belangrijke dingen in 1 weekend.
Niet meer actief op Fok!
pi_95223073
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koop een orchidee, 1x een investering en je hebt er heul lang lol van, zelfs als je normaal maar naar een plant hoeft te kijken en hij gaat al deaud!
en ik dacht dat ik eindelijk groene vingers had gekregen -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95223122
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Poepen in het bos? :P
Nee, heb het al eens gedaan dus weet hoe zwaar het is :Y Maar wel uitdagend! Kan er daarnaast ook kanovaren...

Vik, ik zou er inderdaad niet tot zondag mee wachten! Zodat je het zondag met een leeg hoofd kunt nakijken...
als je moet, dan moet je ;) :P

* motorbloempje zit de tijd af te tellen tot half 7.. misschien moet ik maar 's wat nuttigs nog gaan doen :P
Ja doei.
pi_95223180
:* voor XM

@Vik: Is het salaris naar tevredenheid? Want ik heb een baan die niet van 9 tot 5 is, maar van 9 tot het klaar is....en de werktijden zullen me jeuken, als de knaken maar goed zijn O-)
En tuurlijk is het geven en nemen :Y Maar als de centen goed zijn, dan is 'onbetaald' overwerken ook niet meer zo erg....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95223246
Wat aurum zegt! :) :Y
Ja doei.
pi_95223467
Ach jee, XM. Ik dacht dat het allemaal zo de goede kant op ging?

Succes, Vik. Met de proefopdracht, en met het nemen van beslissingen.

Toch eens aan m'n ouders vragen van wie ik die verdomde koppigheid heb. Was al moe na het aantrekken van m'n laarzen en jas, en dan tķch naar het winkelcentrum lopen. Ben weer aardig terug bij af nu. :{ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95223537
Inderdaad wat Aurum zegt!

Heb zelf ook dat ik niet betaald word voor overuren, alleen hangt m'n bonus en groei in periodiek wel af van m'n inzet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95223659
Ik vind het ook wel goed van Vik dat ze haar grenzen kent hoor. Een 40-urige werkweek plus 3 uur reizen per dag en ook nog kans op onbetaald overwerk.........Het zou ook niet mijn eerste keus zijn. Ik zou op zijn minst 2 thuiswerkdagen proberen te bedingen, dat lijkt me niet geheel onmogelijk met een baan die vooral uit schrijven bestaat. :)
pi_95223780
Vandaag geen overuren! Nu naar huis karren met een nieuw dubstep CD'tje, korte broek en t-shirt aan en dan een terras opzoeken! B-)
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:03:55 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95223887
Thx iedereen :). Tja, het is een heel jong bedrijf dat heel hard groeit en je moet het vooral leuk vinden om daar onderdeel van uit te maken. Ja, vind ik ook leuk, maar dan moet het salaris ook leuk zijn :'). Nog geen idee wat het salaris is, though. Net nog even gemaild over de proefopdracht, want ik kwam een onduidelijkheidje tegen. Hopelijk krijg ik daar nog een reactie op. En thuiswerken is niet gebruikelijk daar, parttime werken ook niet. Het bedrijf moet echt nog uitkristalliseren, later zijn er vast meer mogelijkheden en betere arbeidsvoorwaarden :).

Wel grappig: ik ging vandaag dus op gesprek voor een andere functie dan die waarop ik vorige week gesolliciteerd had. Ik had die functie al op de site zien staan, maar ik dacht: "nah, dat wordt vast niks, want daar heb ik niet genoeg ervaring voor" etc en door mijn gepraat over schrijven vorige week hebben ze me gewoon doorgestuurd :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95224088
tof Vik! :)
Ja doei.
pi_95224347
Dit is win! :D

one man trance music guitar song <3
pi_95225084
m'n fijnste broek past nu gewoon niet meer.. en ik snap het niet, want sinds hij nog wel pastte ben ik alleen maar meer gaan sporten :')

het verpest gewoon bijna m'n jubelstemming -O-
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:36:43 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95225154
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
m'n fijnste broek past nu gewoon niet meer.. en ik snap het niet, want sinds hij nog wel pastte ben ik alleen maar meer gaan sporten :')

het verpest gewoon bijna m'n jubelstemming -O-
:* herkenbaar! Goed eten en sporten moet beloond worden met losser zittende kleren :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_95225316
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm...slankie beschuitjes met roomboter en slankiehagelslag! O+
Ik dacht: Huh, heeft Slankie nu ook al beschuitjes?? Bij slankiehagelslag viel het kwartje! :)

Klote XM! Wat betekent dit in de praktijk? :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:40:50 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95225348
Ik ben ook wel benieuwd wat er precies gebeurd is met XM...
Niet meer actief op Fok!
pi_95225387
doel is nu over 10 weken weer in die broek te passen, mooi en wel *) en natuurlijk die triathlon finishen!

heb een rok aan gedaan, dus je ziet nu alleen een stel benen en geen muffintop + rolladebovenbenen *) :z
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:01:52 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95226223
Rokjes *O*

Ik dácht dan m'n thuis-broek vanochtend losser zat, there's no way of knowing though, want dat ding flubbert toch altijd al om me heen :+

O+ Ouwe afgeragte wijde pijpen broek met gaatjes waardoor je hem alleen nog thuis aan kunt O+

Eten voorbereid-tijd!
De main course wordt toch empanadas met een mais-tomaten-salade :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:09:23 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95226541
kent iemand dit al? virtual facebook koor van Eric Whitacre. dit is zo'n mooi liedje O+ met 2500 mensen lastig om t allemaal gelijk te kijgen in de medeklinkers, zelfs met een dirigent filmpje tijdens t inzingen, maar toch...

Kwak
pi_95226667
mooi!
Ja doei.
pi_95226716
als hij helemaal zou laden :')
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:19:13 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95226864
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
als hij helemaal zou laden :')
hij is vannacht online gekomen en ik zie m overal opduiken op facebook nu dus t zal wel een beetje heavy use zijn momenteel... (de laatste vier minuten zijn overigens credits :P )
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')