Ja heel erg lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Vond ie het eten gister wel lekker?
Helaas, neen. Mijn bloed gaat niet sneller stromen van een man met witte, harige benen in shorts.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:24 schreef neen het volgende:
Met mooi weer lopen er ook veel meer mooie vrouwen rondis dat met mannen ook zo?
Ja of 5 of 6quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
8 (!!!!) cakejes?!
En nog een keer 2 cakejes?!
Waren ze zo lekker?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef Perruche het volgende:
@ vik: ja hij is aan het werk. Maar ik heb niet het idee dat het veel uithaalt. Misschien moet ie maar gewoon weg ofzo.
quote:Ik ga maar eens gedachten verzetten, opruimen, boenen en naar buiten. Laat vriendje wel lekker in zn eigen sop gaarkoken.
doei!
Loop je nog wel hard?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ander lijstje want ik heb zin in iets met sambal en veel groente, alles onberperkt dus we gaan naar de chinees vanavond
Wandelen was weer heerlijk, nu even boodschapjes doen.
Nee, helemaal geen tijd voorquote:
Nee, ging niet zo lekker, maar heb het wel uitgelopen en ook weer ietsje snellerquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen tijd voor
Woensdag pas weer..
Ging jou 5 km lekker?
Mo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |