Wat een rare staafmixer.quote:Op zondag 10 april 2011 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
we slapen niet in ons eigen bed, dan hebben we meestal dit soort taferelen
in het kader van we gaan de nieuwe staafmixer testen:
smoothie van kwark, lijnzaad, pindakaas, frambozen/blauwe bessen en rauwe spinazie. Klinkt vies, is het niet
Het ziet er alleen zo uit:
[ afbeelding ]
vage is wel dat ik helemaal niks van de spinazie proef
erg weinig, sjaapje..quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef Sjaapje het volgende:
W000t voor Uniek! Genieten!
Juist terug van café: Cola light, thee (het koekje heb ik weggegeven), spuitwater met een handje paprikachips en een koffielepel chocolade mousse (die kregen we gratis...). Flink vind ik dus.
Morgen:
O-L: 2 broodjes met beleg, witloof of wortelsalade, appel
T: fruit of iets lekkers
S: wandelen in de zon en looptraining
D: lamsnieren met salade (frietjes voor de huisgenoten, niet voor mij)
T: worteltjes
tis gewoon een blender iddquote:
we zijn bij familie in het oostenquote:Op zondag 10 april 2011 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Waarom slapen jullie niet in je eigen bed?
nieuw modelquote:
ik ontbijt doordeweeks in de auto om tijd te besparen, dus ik ben de laatste tijd op smoothie ontdekkingsreis aan het gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, jij had ook geen avocado!
Ben niet zo van de mixdingen, het meeste eet ik liever zo.
wāt een aanzoekquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou net..
Zo van: Zal ik ' verloofd ' zetten met jou in feestboek?
Ja is goed, doe ik dat ook...
En nu weten zijn zoons, ex en de wereld het ook ineens
ik ben het met je eens over sjaapje. Vandaag is het weer veel te weinig. Maar goed, volgens mij heeft ze ook een heel onregelmatig leven, dat maakt het ook lastiger!quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Morning!!Whieeee Uniek!! Leuk hoor
Sjaapje, ik vind dat jij slecht eet. Onregelmatig, de ene dag te vet, dan te weinig, dan niet genoeg groente... Maar kan je niet voorstellen dat je dik bent met die porties![]()
Mijn planning:
O: 2x speltbrood (1x kaas, halve jam halve chocopasta), beetje cornflakes met sojamelk
S: bodycombat, buikspieren
L: groot restje ovenschotel van gisteren
B: beetje wandelen
T: ijsje in de stad misschien?
D: salade met avocado en tomaat, misschien pasta erbij
Goede instelling. Ik heb ook alweer een mooie zomerjurk tevoorschijn gehaald met killer heels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |