Jaaa ik las net wat over dat dansje!quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Uniek, gefeliciteerd!!! Is het je toch geluktGeniet van de voorpret!
Maria, naar Barcelona, naaaaaaais!! In september is het daar zeker nog lekker weer hoor! En ik zal mijn vriendin nog eens vragen naar wat adresjes, die heeft er een paar maanden gewoond.
Mijn alltime favorite herinnering aan Barcelona was de oude gotische kathedraal (dus niet de Sagrada Familia, maar die in het barrio gotico), een van de mooiste kerken die ik ken, en op zondag om 12 uur, na de dienst, gaat er een dweilorkestje op de trappen zitten buiten, en gaan de barcelonezen een soort grootschalige volksdans doenin grote kringen, en iedereen mag meedoen, zo tof!
Oh, en ook lekker in het park gaan hangen, de Jardines de la Ciudadela, zo relaxte sfeer daar
* wegzwijmelt.....
quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, ik wist dat het in de smaak zou vallen
Ja helaas. En dat zal nog wel even zo blijven. Rotterdam utrecht is toch te ver om even doordeweeks samen te zijn, als je de volgende dag weer vroeg op moet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien jullie elkaar alleen in de weekenden, Puff?
wat leukquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Mijn vriendje is zo lief. Heerlijk weekend gehad. Hij had ook nog ineens een verrassing, we gaan begin mei weer een weekendje weg. Dit keer ergens in Nederland
.
Ik hoop toch zo dat je snel je rijbewijs hebt Puff. Dan is het maar 20 minuutjes rijden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja helaas. En dat zal nog wel even zo blijven. Rotterdam utrecht is toch te ver om even doordeweeks samen te zijn, als je de volgende dag weer vroeg op moet.
ja, dat vond ik ook t allerleukste! wij kwamen er per ongeluk terecht eigenlijk...quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Uniek, gefeliciteerd!!! Is het je toch geluktGeniet van de voorpret!
Maria, naar Barcelona, naaaaaaais!! In september is het daar zeker nog lekker weer hoor! En ik zal mijn vriendin nog eens vragen naar wat adresjes, die heeft er een paar maanden gewoond.
Mijn alltime favorite herinnering aan Barcelona was de oude gotische kathedraal (dus niet de Sagrada Familia, maar die in het barrio gotico), een van de mooiste kerken die ik ken, en op zondag om 12 uur, na de dienst, gaat er een dweilorkestje op de trappen zitten buiten, en gaan de barcelonezen een soort grootschalige volksdans doenin grote kringen, en iedereen mag meedoen, zo tof!
Oh, en ook lekker in het park gaan hangen, de Jardines de la Ciudadela, zo relaxte sfeer daar
* wegzwijmelt.....
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen!
Zo naar het sollicitatiegesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan meld je je wel ff 4 uur te laatquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Weer om 5 uur wakker. Wat is dat nou.
Ik doe dan altijd nog een poging om te gaan slapen.quote:
dat kan heel goed. Ik heb altijd veel last van overdag slapen, en ben t fitst bij "uit mezelf" 8 uur slapen. maar misshcien ben je nog ziek...quote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Blurred86 het volgende:
succes vik!
Pff ik heb het idee dat ik misschien juist te veel slaap de laatste dagen.. Kan dat? Dat je daar juist moe van wordt? Gisteren en eergisteren veel overdag geslapen en gisteren rond 10 uur al gaan slapen en vind het nu (half 8 hier) toch wel erg moeilijk om op te staan.. Of misschien dat ik toch nog niet goed uitgeziekt ben.. Ik zou iig nog wel een paar uurtjes kunnen doorslapen nu
Ik moest nog aan je denken zelfsquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken zelfsWant ik ging in m'n eentje winkelen terwijl m'n reisgezelschap nog lag te slapen, dus we konden geen pashokje induiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |