Jaaa ik las net wat over dat dansje!quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Uniek, gefeliciteerd!!! Is het je toch geluktGeniet van de voorpret!
Maria, naar Barcelona, naaaaaaais!! In september is het daar zeker nog lekker weer hoor! En ik zal mijn vriendin nog eens vragen naar wat adresjes, die heeft er een paar maanden gewoond.
Mijn alltime favorite herinnering aan Barcelona was de oude gotische kathedraal (dus niet de Sagrada Familia, maar die in het barrio gotico), een van de mooiste kerken die ik ken, en op zondag om 12 uur, na de dienst, gaat er een dweilorkestje op de trappen zitten buiten, en gaan de barcelonezen een soort grootschalige volksdans doenin grote kringen, en iedereen mag meedoen, zo tof!
Oh, en ook lekker in het park gaan hangen, de Jardines de la Ciudadela, zo relaxte sfeer daar
* wegzwijmelt.....
quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, ik wist dat het in de smaak zou vallen
Ja helaas. En dat zal nog wel even zo blijven. Rotterdam utrecht is toch te ver om even doordeweeks samen te zijn, als je de volgende dag weer vroeg op moet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien jullie elkaar alleen in de weekenden, Puff?
wat leukquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Mijn vriendje is zo lief. Heerlijk weekend gehad. Hij had ook nog ineens een verrassing, we gaan begin mei weer een weekendje weg. Dit keer ergens in Nederland
.
Ik hoop toch zo dat je snel je rijbewijs hebt Puff. Dan is het maar 20 minuutjes rijden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja helaas. En dat zal nog wel even zo blijven. Rotterdam utrecht is toch te ver om even doordeweeks samen te zijn, als je de volgende dag weer vroeg op moet.
ja, dat vond ik ook t allerleukste! wij kwamen er per ongeluk terecht eigenlijk...quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Uniek, gefeliciteerd!!! Is het je toch geluktGeniet van de voorpret!
Maria, naar Barcelona, naaaaaaais!! In september is het daar zeker nog lekker weer hoor! En ik zal mijn vriendin nog eens vragen naar wat adresjes, die heeft er een paar maanden gewoond.
Mijn alltime favorite herinnering aan Barcelona was de oude gotische kathedraal (dus niet de Sagrada Familia, maar die in het barrio gotico), een van de mooiste kerken die ik ken, en op zondag om 12 uur, na de dienst, gaat er een dweilorkestje op de trappen zitten buiten, en gaan de barcelonezen een soort grootschalige volksdans doenin grote kringen, en iedereen mag meedoen, zo tof!
Oh, en ook lekker in het park gaan hangen, de Jardines de la Ciudadela, zo relaxte sfeer daar
* wegzwijmelt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |