Yay, klinkt leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Barcelonaik zou ook zo weer kunnen kamperen daar
De berg daar is ook tof en de geweldig kitsche fontein met licht en muziek, de haven en het strand, de gekke huisjes ...
Ik weet nog geen zomervakantiebestemming... Met een auto kunnen we vast wel in frankrijk kamperen samen
quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moet je af en toe weleens naar ze luisteren. Maar ik denk niet dat je dingen moet laten alleen omdat andere mensen ze raar vinden. Zo heb ik net nog een dansje en buiging gedaan voor een langsvarende boot. En die mensen klappen, lachen man. Maar ja andere mensen vinden dat raar
O leuk ik heb een hostel!quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Merel het volgende:
Ik heb toen in Barcelona in een geweldig hostel gezeten: http://www.casabillybarcelona.com/
Is natuurlijk wel anders dan een hotel, en voor een vakantie met vriendje ook niet zo handig, maar wilde 'm toch even noemen want het was er echt super
En verder ben ik daar gewoon op zo'n hop on-hop off toeristenbus gesprongen en dat werkte prima om alle standaard hotspots te bezoeken
quote:
Je weet dat dit om foto's vraagt hčquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef neen het volgende:
Zo maar even kijken of ik m'n beoogde zomerjasje pas![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Blurred86 het volgende:
leuk Maria! ik ben een jaar of 6 geleden in Barcelona geweest maar naast de dingen die jij al genoemd hebt kan ik me niet echt nog dingen herinneren
ik wil denk ik tussen mijn stage en mijn echtegrotemensenbaanop vakantie, maar ik weet nog niet zo goed hoe/wat/waar.. op zich heb ik mijn spaargeld nu niet nodig om een werkeloze periode tussen afstuderen en baan te overbruggen dus ik kan wel een leuk reisje maken denk ik
Nou als jullie dat allebei willen en het dan het leukst is, wat let jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het is ook gek om met je broertje op vakantie te gaan ipv je vriend, maar het was wel mooi een hele toffe vakantie afgelopen jaar
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Klinkt lekker, welk merk? Ik drink nu groene maté met sinaasappel, Duits merk, erg lekker met honingquote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef Perruche het volgende:
Nu ga ik thee maken. Groene thee met meloenlekker!!
Ik weet het inderdaad, dus ga je gang en leef je uit met foto's.quote:
Is er eentje in onze regio? Heb nichtje te logeren en die vindt Starbucks stoer.quote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen geleefd op chai tea lattes van de Starbucks. Zo slecht maar zoooo lekker
Ik was niet in de regioquote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er eentje in onze regio? Heb nichtje te logeren en die vindt Starbucks stoer.
quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad, dus ga je gang en leef je uit met foto's.
Chamakara, bij de tuinen! Wel duur, 3 of 4 euro voor 18 zakjes. Maar achquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt lekker, welk merk? Ik drink nu groene maté met sinaasappel, Duits merk, erg lekker met honing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |