Lekker zeg!quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
yoghurt met rabarbercompate, en het zonnetje in m'n nek..Langzaam wordt het het hier ook lente! Maar een klein beetje sneeuw ligt er nog, zag ik op m'n hardlooprondje vanmorgen...
U-trecht?quote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Heee Uniek wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!
Ik heb gisteren een HELE dag met het vriendje doorgebracht, eindelijk onze eerste officiele date gehad![]()
overdag gewinkeld in Amersfoort (zijn idee he, niet dat van mij!) en ik ben vaak niet zo van het winkelen maar het was gezellig, ik heb VEEL kleren gekocht en afgesloten met witbier op zonnig terras.
Daarna in U-trecht uiteten geweest bij mijn lievelingsrestaurant, dat was ook heerlijk![]()
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Nee, want studerenquote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Ja, best irritant om elke dag te doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef Blurred86 het volgende:
@ vik volgens mij kun je dan twee kaartjes kopen, vanaf het eerste station dat je passeert na 9 uur een kaartje met 40% korting en voor het stuk dat je voor 9 uur reist dan een kaartje voor de volle prijs. al lijkt me dat best heel irritant als je dat iedere dag zou moeten doen..
+1 herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want studerentenminste, daar probeer ik al een uur lang mee te beginnen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
+1 herkenbaar![]()
Ik overweeg nu zelfs om het vak te laten vallen zodat ik in de zon kan gaan zitten.
jep volgens mij wel, je kunt op de automaat het vertrekstation aanpassen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, best irritant om elke dag te doen.
Ben om 9:01 in Utrecht, dus kan vanaf Utrecht een kortingskaartje kopen, thanks(dat kaartje kan ik ook al in Den Haag kopen hč?)
Het is een herkansing, ik heb van dit vak geen colleges gevolgd en doe het omdat ik 1 punt tekort kom (vak is 6 punten). Vak is ook nog eens een van de lastigste vakken van de hele bachelor ... ik wil het eigenlijk wel opgevenquote:
E-ticketsquote:Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Je kan ook kaartjes per internet kopen die je dan uitprint. Of is dat niet meer?
quote:
Ooooooh wat leuk!!quote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
De hele dag op het werk geweest samen met mijn aanstaande
Volgende week ga ik naar een geitenboerderij en dan ga ik ze ook zienquote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer door het park gestruind, en toen langs de kinderboerderij gegaan, en daar hadden ze baby-geitjes!!Hele kleine, met van die wiebelige wollige pootjes die gekke vier-poten-tegelijk-sprongetjes maakten en tegen elkaar aan botsten op weg naar mamma-geit!
Ja, ik neem volgende keer denk ik een camera mee, zoveel cuteness moet eigenlijk vastgelegd worden voor het nageslachtquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar een geitenboerderij en dan ga ik ze ook zien. Als het zonnig is tenminste.
Goed bezig!quote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef _Calimero_ het volgende:
baby geitjes![]()
Ik heb 85 km gewielrend, lekkah rondje. Goed tempo ook erin: wind tegen 28-29 en wind mee 31-32 km/h
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Blurred86 het volgende:
leuk Maria! ik ben een jaar of 6 geleden in Barcelona geweest maar naast de dingen die jij al genoemd hebt kan ik me niet echt nog dingen herinneren
ik wil denk ik tussen mijn stage en mijn echtegrotemensenbaanop vakantie, maar ik weet nog niet zo goed hoe/wat/waar.. op zich heb ik mijn spaargeld nu niet nodig om een werkeloze periode tussen afstuderen en baan te overbruggen dus ik kan wel een leuk reisje maken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk Maria! ik ben een jaar of 6 geleden in Barcelona geweest maar naast de dingen die jij al genoemd hebt kan ik me niet echt nog dingen herinneren
ik wil denk ik tussen mijn stage en mijn echtegrotemensenbaanop vakantie, maar ik weet nog niet zo goed hoe/wat/waar.. op zich heb ik mijn spaargeld nu niet nodig om een werkeloze periode tussen afstuderen en baan te overbruggen dus ik kan wel een leuk reisje maken denk ik
Het is ook gek om iets niet te doen terwijl je het wel leuk vind en het kan. Dus als het al gek is maakt het niet uit. Ben je gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
ja stom is dat he, als we ons niets aan zouden trekken van wat anderen denken en vinden zou het allemaal een stuk makkelijker zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef neen het volgende:
[..]
Het is ook gek om iets niet te doen terwijl je het wel leuk vind en het kan. Dus als het al gek is maakt het niet uit. Ben je gek.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
hehequote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef neen het volgende:
En je moet natuurlijk naar Camp Nou en het olympisch stadion (daar speelt Espanyol)
Ik kwam laatst m'n wegwerpcamera foto's tegen van Barcelona, op elke foto staat zo'n beetje een vinger
Dat is cultuur hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
hehe
Nee Camp Nou gaan we niet doen, we houden allebei niet van voetbal
Tenzij ze stiekem gewoon gelijk hebbenquote:
Ja tuurlijk moet je af en toe weleens naar ze luisteren. Maar ik denk niet dat je dingen moet laten alleen omdat andere mensen ze raar vinden. Zo heb ik net nog een dansje en buiging gedaan voor een langsvarende boot. En die mensen klappen, lachen man. Maar ja andere mensen vinden dat raarquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Tenzij ze stiekem gewoon gelijk hebbenDat komt heel af en toe komt dat eens voor! Maar niet per se in dit geval hoor.
Yay, klinkt leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Barcelonaik zou ook zo weer kunnen kamperen daar
De berg daar is ook tof en de geweldig kitsche fontein met licht en muziek, de haven en het strand, de gekke huisjes ...
Ik weet nog geen zomervakantiebestemming... Met een auto kunnen we vast wel in frankrijk kamperen samen
quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moet je af en toe weleens naar ze luisteren. Maar ik denk niet dat je dingen moet laten alleen omdat andere mensen ze raar vinden. Zo heb ik net nog een dansje en buiging gedaan voor een langsvarende boot. En die mensen klappen, lachen man. Maar ja andere mensen vinden dat raar
O leuk ik heb een hostel!quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Merel het volgende:
Ik heb toen in Barcelona in een geweldig hostel gezeten: http://www.casabillybarcelona.com/
Is natuurlijk wel anders dan een hotel, en voor een vakantie met vriendje ook niet zo handig, maar wilde 'm toch even noemen want het was er echt super
En verder ben ik daar gewoon op zo'n hop on-hop off toeristenbus gesprongen en dat werkte prima om alle standaard hotspots te bezoeken
quote:
Je weet dat dit om foto's vraagt hčquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef neen het volgende:
Zo maar even kijken of ik m'n beoogde zomerjasje pas![]()
Nou als jullie dat allebei willen en het dan het leukst is, wat let jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het is ook gek om met je broertje op vakantie te gaan ipv je vriend, maar het was wel mooi een hele toffe vakantie afgelopen jaar
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Klinkt lekker, welk merk? Ik drink nu groene maté met sinaasappel, Duits merk, erg lekker met honingquote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef Perruche het volgende:
Nu ga ik thee maken. Groene thee met meloenlekker!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |