abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2011 @ 17:01:28 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95305870
Jaaaaaaaaa, ik woon hier zo fijn! O+. Veel mensen gaan hier op vakantie en ik woon hier gewoon 15 minuten vandaan 8-). Lekker op het strand gelegen. Neem volgende keer een boek mee en wat eten + drinken, dan ga ik een hele middag O+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 april 2011 @ 17:08:24 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95306150
Weer door het park gestruind, en toen langs de kinderboerderij gegaan, en daar hadden ze baby-geitjes!! O+ Hele kleine, met van die wiebelige wollige pootjes die gekke vier-poten-tegelijk-sprongetjes maakten en tegen elkaar aan botsten op weg naar mamma-geit! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 10 april 2011 @ 17:11:00 #103
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95306273
baby geitjes O+

Ik heb 85 km gewielrend, lekkah rondje. Goed tempo ook erin: wind tegen 28-29 en wind mee 31-32 km/h :7
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_95306395
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer door het park gestruind, en toen langs de kinderboerderij gegaan, en daar hadden ze baby-geitjes!! O+ Hele kleine, met van die wiebelige wollige pootjes die gekke vier-poten-tegelijk-sprongetjes maakten en tegen elkaar aan botsten op weg naar mamma-geit! O+
Volgende week ga ik naar een geitenboerderij en dan ga ik ze ook zien O+. Als het zonnig is tenminste.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 10 april 2011 @ 17:16:02 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95306469
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Volgende week ga ik naar een geitenboerderij en dan ga ik ze ook zien O+. Als het zonnig is tenminste.
Ja, ik neem volgende keer denk ik een camera mee, zoveel cuteness moet eigenlijk vastgelegd worden voor het nageslacht :+

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef _Calimero_ het volgende:
baby geitjes O+

Ik heb 85 km gewielrend, lekkah rondje. Goed tempo ook erin: wind tegen 28-29 en wind mee 31-32 km/h :7
Goed bezig! *O*
pi_95306783
Weer onderweg! We hebben een klein stukje marathon meegepakt en verder op terras gezeten met biertjes en een ijsje op.
Was een hele fijne middag :)
  zondag 10 april 2011 @ 17:25:02 #107
236335 neen
schone schijn
pi_95306841
Heel goed Uniekhoorn, veel voorpret dan maar vast.

voor het eerst in 3 jaar ofzo schoenen gekocht :')
het lijkt niet wat het is
  zondag 10 april 2011 @ 17:32:43 #108
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_95307153
Whoei volgens mij ben ik niet goed in lijstjes schrijven, want ik eet best wel veel en ook veel groenten (toch zeker 3 keer zoveel dan al mijn collega's op het werk)
Gisteren: 6 wortels en 2 volle borden ratatouille met beetje aardappelen. En vandaag toch 2 broodjes (een klein bruintje en een groot italiaans) met worteltjes. Vanavond salade met vanalles. Weekends zijn gewoon soms lastig, dan ben ik meestal thuis enzo...

Dus vandaag:
O-L: 2 broodjes (klein bruintje en groot italiaans) met jonge gouda kaas, mosterd en worteltjes en een half met camenbert met appelsienconfituur
T: appel, koffiekoek, peer en appelsien
D: salade met diverse groenten, schapenieren, beetje frietjes
T: ?

Dat valt toch goed mee, ik eet echt mega volle borden, heb wel constant en altijd honger...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_95307925
Lijstje van vandaag:

T: beschuit met hagelslag
S: hardlopen
O: yoghurt met rabarber/appelcompote
L: kom zalmchowder met prei en wortel
T: 2 volkorenboterhammen met hagelslag
D: biefstuk, brood en broccoli
B: 30 minuten wandelen
pi_95308434
Gefeliciteerd uniek! * peper-en zoutstel inpakt

En hoewel ik helemaal geen lowcarb doe, heb ik wel de crackers uit co's lijstjes overgenomen: na de Wasa thin & crisp, zit ik nu aan de rosemary & salt. Maar die zijn veel te lekker! :o Dus hoe je dat bij 2 stuks kan houden, is mij een raadsel: het lijken wel chips, zo verslavend zijn ze.

Fijn op het strand hč Vik! Ik voel me ook altijd zo gelukkig als een miljonair als wij aan ons flesje wijn zitten, met zicht op de mini die als een jong hondje in de golven buitelt O+ Wat ik heel handig vind zijn van die stoffen koeltassen, daar blijft je drank en eten lekker koud in en die passen toch in een fietstas. Want als je straks iedere avond naar het strand gaat :P , scheelt het wel veel in gezondheid, lekkerheid en geld als je je eigen proviand mee kan nemen!
  zondag 10 april 2011 @ 18:08:45 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95308749
We gaan waarschijnlijk naar Barcelona begin september :o Nu aan het oriënteren op hotels, hoeveel dagen, wat we willen zien, etc. :P Ik ben er vroeger wel eens geweest (toen ik 9 was :P), maar als er aanraders zijn hou ik me aanbevolen!

We willen iig naar Parc Güell, La Sagrada Familia, La Rambla, Zoo de Barcelona... En we gaan ook altijd graag natuur snuiven :P
  zondag 10 april 2011 @ 18:18:27 #112
331 Merel
Be here now.
pi_95309266
Ik heb toen in Barcelona in een geweldig hostel gezeten: http://www.casabillybarcelona.com/

Is natuurlijk wel anders dan een hotel, en voor een vakantie met vriendje ook niet zo handig, maar wilde 'm toch even noemen want het was er echt super :)

En verder ben ik daar gewoon op zo'n hop on-hop off toeristenbus gesprongen en dat werkte prima om alle standaard hotspots te bezoeken 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 10 april 2011 @ 18:22:26 #113
236335 neen
schone schijn
pi_95309454
En je moet natuurlijk naar Camp Nou en het olympisch stadion (daar speelt Espanyol)

Ik kwam laatst m'n wegwerpcamera foto's tegen van Barcelona, op elke foto staat zo'n beetje een vinger _O-
  zondag 10 april 2011 @ 18:22:29 #114
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95309457
leuk Maria! ik ben een jaar of 6 geleden in Barcelona geweest maar naast de dingen die jij al genoemd hebt kan ik me niet echt nog dingen herinneren :P

ik wil denk ik tussen mijn stage en mijn echtegrotemensenbaan 8-) op vakantie, maar ik weet nog niet zo goed hoe/wat/waar.. op zich heb ik mijn spaargeld nu niet nodig om een werkeloze periode tussen afstuderen en baan te overbruggen dus ik kan wel een leuk reisje maken denk ik :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95309511
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Blurred86 het volgende:
leuk Maria! ik ben een jaar of 6 geleden in Barcelona geweest maar naast de dingen die jij al genoemd hebt kan ik me niet echt nog dingen herinneren :P

ik wil denk ik tussen mijn stage en mijn echtegrotemensenbaan 8-) op vakantie, maar ik weet nog niet zo goed hoe/wat/waar.. op zich heb ik mijn spaargeld nu niet nodig om een werkeloze periode tussen afstuderen en baan te overbruggen dus ik kan wel een leuk reisje maken denk ik :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zondag 10 april 2011 @ 18:26:26 #116
236335 neen
schone schijn
pi_95309639
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Blurred86 het volgende:

SPOILER
Het is ook gek om iets niet te doen terwijl je het wel leuk vind en het kan. Dus als het al gek is maakt het niet uit. Ben je gek.
  zondag 10 april 2011 @ 18:28:35 #117
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95309724
en ik eet prut al het hele weekend en heb net nog meer rotzooi gekocht in de supermarkt }:| waarom? :')

ter illustratie mijn lijstje van vandaag:
O: havermout met volle melk en banaan +koffie met v melk
S: 25 min hardlopen
L: 2x volkoren boterham, gebakken ei, plak ham, gebakken champ en tomaat +thee met v melk
T: volkoren pitabroodje met pindakaas en jam, diepvriesvruchtjes met yoghurt en een beetje muesli
T: 2 zakjes hula hoops (129 kcal per stuk)
T: nepcornetto (195 kcal)
D: stokbroodje met 2 worstjes en gebakken uitjes en tomaat en sla

en dan verder maar niks meer, of misschien nog ergens een bakje spruitjes om het nog een beetje goed te maken :')
  zondag 10 april 2011 @ 18:29:25 #118
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95309761
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef neen het volgende:

[..]

Het is ook gek om iets niet te doen terwijl je het wel leuk vind en het kan. Dus als het al gek is maakt het niet uit. Ben je gek.
ja stom is dat he, als we ons niets aan zouden trekken van wat anderen denken en vinden zou het allemaal een stuk makkelijker zijn.
  zondag 10 april 2011 @ 18:32:14 #119
331 Merel
Be here now.
pi_95309872
quote:
Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef conleche het volgende:

[..]

SPOILER
Eens 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95309924
Blurred, ik zou het gewoon doen hoor :) belangrijk wat andere mensen vinden...

Mij lijstje:

O: 2x speltbrood (1x kaas, halve jam halve chocopasta
S: buikspieren, bodycombat
L: couscoussalase: couscous, komkommer, tomaat, olijven, feta + 2 speltbrood chocopasta :')
B: beetje door amsterdam sjouwen
T: sunday ijsje (jaja sundea ofzo bij de mc)
D: keine anhung! denk bietjessalade met aardappels uit de oven?
  zondag 10 april 2011 @ 18:33:40 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95309940
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef neen het volgende:
En je moet natuurlijk naar Camp Nou en het olympisch stadion (daar speelt Espanyol)

Ik kwam laatst m'n wegwerpcamera foto's tegen van Barcelona, op elke foto staat zo'n beetje een vinger _O-
hehe :D

Nee Camp Nou gaan we niet doen, we houden allebei niet van voetbal :+
  zondag 10 april 2011 @ 18:34:28 #122
236335 neen
schone schijn
pi_95309976
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

hehe :D

Nee Camp Nou gaan we niet doen, we houden allebei niet van voetbal :+
Dat is cultuur hoor.
  zondag 10 april 2011 @ 18:35:25 #123
331 Merel
Be here now.
pi_95310016
quote:
Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Perruche het volgende:
belangrijk wat andere mensen vinden...
Tenzij ze stiekem gewoon gelijk hebben ;) Dat komt heel af en toe komt dat eens voor! Maar niet per se in dit geval hoor.
pi_95310055
Barcelona O+ ik zou ook zo weer kunnen kamperen daar :)
De berg daar is ook tof en de geweldig kitsche fontein met licht en muziek, de haven en het strand, de gekke huisjes ...
Ik weet nog geen zomervakantiebestemming... Met een auto kunnen we vast wel in frankrijk kamperen samen O+
pi_95310106
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Tenzij ze stiekem gewoon gelijk hebben ;) Dat komt heel af en toe komt dat eens voor! Maar niet per se in dit geval hoor.
Ja tuurlijk moet je af en toe weleens naar ze luisteren. Maar ik denk niet dat je dingen moet laten alleen omdat andere mensen ze raar vinden. Zo heb ik net nog een dansje en buiging gedaan voor een langsvarende boot. En die mensen klappen, lachen man. Maar ja andere mensen vinden dat raar :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')