quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi geworden, Tink?Ik weet wel beter dan bij jou om foto's te vragen
![]()
Mooizo! Ik vind lang haar bij vrouwen ook toffer! Zelfs bij oude vrouwen dan vind ik het zo mooi als ze nog best wel veel haar hebben, en dan lang en wit/grijsquote:Op maandag 11 april 2011 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, zeer tevreden. En gelukkig heeft de kapster me het muttertierkapsel uit mijn hoofd kunnen praten (ik wilde het eigenlijk korter knippen). Het is dus nog gewoon lang en blond.
En ga er voor met je scriptie! Werken kun je nog je hele leven.
Ik overwoog zo'n Heidi Klum kapselquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
"muttertier frisur" levert dit op:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik overwoog zo'n Heidi Klum kapselOf een boblijn.
[ afbeelding ]
Wow, taaltoets?! Ik ben voor! Zouden ze bij alle sollicitaties moeten doen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik zit weer in de trein. Ging wel goed voor mijn gevoel. De taaltoets bestond uit d's en t's, dus ik heb het groene boekje voor niks geleerd. Hij moest foutloos dus hopelijk laat een andere kandidaat een steek vallen. Hoor eind deze week of ik door ben naar de tweede ronde.
Ja, iedereen die daar solliciteert moet hem doen, dus ik rekende er al op dat ie niet erg moeilijk zou zijnquote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, taaltoets?! Ik ben voor! Zouden ze bij alle sollicitaties moeten doen.
"Dus u wilt straatveger worden? Nou, dan gaan wij eerst eens bekijken wat uw niveau van taalbeheersing is!"quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, taaltoets?! Ik ben voor! Zouden ze bij alle sollicitaties moeten doen.
Jij hebt toch al een baan, waar maak je je zorgen over?quote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Dus u wilt straatveger worden? Nou, dan gaan wij eerst eens bekijken wat uw niveau van taalbeheersing is!"
quote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Dus u wilt straatveger worden? Nou, dan gaan wij eerst eens bekijken wat uw niveau van taalbeheersing is!"
Als ze een man zoeken omdat die man stukjes moet schrijven over hoe het is om op vrouwen te vallen.... Dan is die man niet nodigquote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Bij dit bedrijf komt ook veel schriftelijke communicatie kijken, vandaar. Maar ze geven de voorkeur aan een man, dus ik ben benieuwd. Iig wel spannend weekje dus weer
Vacature: "Gevraagd, hetrosexuele man of lesbo..."quote:Op maandag 11 april 2011 11:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ze een man zoeken omdat die man stukjes moet schrijven over hoe het is om op vrouwen te vallen.... Dan is die man niet nodig
Nee ze zoeken een man omdat er al heel veel vrouwen werken. Wat ik niet erg vind natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 11:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ze een man zoeken omdat die man stukjes moet schrijven over hoe het is om op vrouwen te vallen.... Dan is die man niet nodig
Gisteren iets van 1500 en vandaag is de planning iets minder denk ik, maar ja, ik en planning......ik heb nu mijn geroosterde boterham al op bijvoorbeeld. Als ik geen ei eet bij het ontbijt heb ik echt veel sneller weer trek. Dus bij mij moet je eigenlijk alleen naar lijstjes van gisteren kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Leuk tink
co, ik vraag me af op hoeveel kcals dat je zit. Jij eet zo weinig(vind ik he
)
quote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen geleefd op chai tea lattes van de Starbucks. Zo slecht maar zoooo lekker
O dan had je ons moeten opgeven als referentiequote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ze zoeken een man omdat er al heel veel vrouwen werken. Wat ik niet erg vind natuurlijk.
En dit is geen schrijfbaan maar een redigeerbaan. Dus lekker mierenneuken over fouten van anderen.
Scherp, heel scherp.quote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef Probability het volgende:
[..]
O dan had je ons moeten opgeven als referentie!!
quote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
Miereneuken of mierenneuken? Lijkt mij dat er toch aardig verschil is tussen groepssex en duosex.
M'n toekomstdroom als straatveger loopt zo dus op de klippen!quote:Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een baan, waar maak je je zorgen over?
(of is het zorgen maken om? ik weet het niet meer)
oeh, mag ik nog wat vragen over de sperzieboon/krieltjes/tonijnsalade?quote:Op maandag 11 april 2011 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemiddag! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen enzo met de Duutser, nu op het werk.
Maar eens proberen wat nuttigs te doen..
gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, mag ik nog wat vragen over de sperzieboon/krieltjes/tonijnsalade?
Krieltjes: gekookt/gebakken/in schil/?
wat is aan te raden?
Ik vind met schil altijd erg lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is aan te raden?
Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.quote:
Ik hou van gebakken, met een eitje er doorheen geroerd, zeg maar. Geen idee hoe (on)gezond dat is, though.quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is aan te raden?
Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker?quote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.
Of mis ik nog essentiële voedingsmiddelen?
checkquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!
Ja, die cocopufs zijn eigenlijk nastyquote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker?
Volgens mij zijn er veel gezondere vervangers voor te vinden die ook lekker zijn.![]()
Verder vind ik het vrij weinig, maar dat hangt natuurlijk ook van je hoeveelheden af bij je tussendoortjes en avondeten.
Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Schrok me zaterdag ook 'n hoedje.
Coco,
Wat je al zegt, O is niet echt super maar zodra je wat vaker ontbijt kan je dat vast naar een brinta of havermout verschuiven
En ik weet niet hoeveel groente in die kip siam zit, maar afgaande op plaatjes op 't internet is dat niet veel. Niet de minimale 200gr. die aan te raden is volgens mij.
Bij je laatste T zou ik ook wat van zuivel doen of iets met eiwitten in ieder geval zodat je minder snel weer zin in wat krijgt en dan naar een zak chips grijpt.
Liever kwark! Yoghurt komt dan en op de laatste plek eigenlijk melk omdat daar lactose in zit wat ook weer feitelijk suiker is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.
En ja, die cocopufs zijn ook achterlijkMaar ik ben echt al blij dat ik überhaupt ontbijt. En dan wil ik 'straks' de minder goede dingen vervangen door gezondere dingen. Ben wel echt bang dat ik het niet volhoud als ik het nu ineens zo rigoreus omgooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |