abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 11:55:37 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95336827
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef Probability het volgende:

[..]

O dan had je ons moeten opgeven als referentie :7!!
Scherp, heel scherp. *)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 11 april 2011 @ 11:56:34 #227
70532 loveli
N
pi_95336857
Miereneuken of mierenneuken? Lijkt mij dat er toch aardig verschil is tussen groepssex en duosex.
crap in = crap out
pi_95337039
Ik ben een nieuwe levensstijl gestart. Nog zeker niet ideaal. Maar als ik t meteen te streng doe, hou ik t niet vol.

Dus, nu ontbijt ik. Met melk en cocopops. Zeker niet ideaal, maar ik ontbijt in ieder geval :)

En ik eet meer fruit tussendoor. Geen ideaal fruit, maar beter dan snoep, chocolade en koekjes :p

Lijstje:
O: melk met cocopops
T: rode druiven
T: banaan
L: broodje kipfilet, boterham pindakaas, verse jus d'orange
T: cashewnootjes
D: kip siam ofzo
T: gele meloen

Nogmaals: zeker niet perfect. Maar voor mij een verbetering :)
pi_95337108
quote:
Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
Miereneuken of mierenneuken? Lijkt mij dat er toch aardig verschil is tussen groepssex en duosex.
:D
pi_95337143
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt toch al een baan, waar maak je je zorgen over?
(of is het zorgen maken om? ik weet het niet meer)
M'n toekomstdroom als straatveger loopt zo dus op de klippen! }:|

Deze man heeft trouwens een perfecte taalbeheersing.
Waarom hij 'arbeit suchend' is, snap ik werkelijk niet. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 11 april 2011 @ 12:15:12 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95337510
m'n moeder mailt net, ze zei op facebook dat een collega in t ziekenhuis lag (ze werkt in alphen) dus ik vroeg wie...

ze werkt op meerdere scholen daar in de buurt als ambulant rugzak begeleider.

"score":
- collega van 1 school, 4 schotwonden (bovenlichaam, heup, bovenbeen opgelost, kogel nog in knie) gaat redelijk goed.
- kind van andere school met schotwond in bil, gaat lichamelijk goed.
- ex-godsdienstjuf van weer andere school, is ook predikant in kerk daar in de buurt, is er slecht aan toe
- stagiaire van die school is alweer op straat gezien dus was alleen lichtgewond....

ik vind t nogal heftig veel eigenlijk. t is heel stil overal zegt mn moeder maar iedereen heeft t er wel steeds over. ze is benieuwd hoe het zal gaan op de dichtstbijzijnde school vanmiddag, veel kinderen doen daar de boodschappen dus t zal er wel ingehakt hebben, ook ooggetuigen waarschijnlijk.

-O-
Kwak
  Vis een optie? maandag 11 april 2011 @ 12:17:10 #232
70532 loveli
N
pi_95337585
Ken ook via via iemand die aan het winkelen was met een koter van 4, ze konden op tijd een andere winkel invluchten. Brrrrrr.
crap in = crap out
pi_95337943
goeiemiddag! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen enzo met de Duutser, nu op het werk.

Maar eens proberen wat nuttigs te doen..
pi_95338105
ja gatver, je zult het maar meemaken...

Iets vrolijkers: planning voor vandaag

B: :7
O: yoghurt met banaan en allbran
L: ? nog even over nadenken, later vanmiddag pas
T: 2 knackebrod met roomkaas
D: of prei/kikkererwtenstoof met naan of sinaasappelcouscous met auberginestoof, denk ik.
T: iets lekkers?
  maandag 11 april 2011 @ 12:35:07 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95338215
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Scherp, heel scherp. *)
Ik mierenneuk hier nooit hoor :{w :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 11 april 2011 @ 12:35:53 #236
70532 loveli
N
pi_95338244
Ook niet 1 klein miertje?
crap in = crap out
pi_95338445
Wat naar Kwak. :{
Het enge aan het hele voorval is dat het zo ongeveer bij iedereen in de wijk had kunnen gebeuren. Dat maakt het heel tastbaar en als je dan ook nog eens via via betrokkenen kent dan word je helemaal naar van binnen. :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95338582
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemiddag! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen enzo met de Duutser, nu op het werk.

Maar eens proberen wat nuttigs te doen..
oeh, mag ik nog wat vragen over de sperzieboon/krieltjes/tonijnsalade?

Krieltjes: gekookt/gebakken/in schil/?

wat is aan te raden? :)
Ja doei.
pi_95338756
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!
  maandag 11 april 2011 @ 12:56:27 #240
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95339016
quote:

[..]

Ik vind met schil altijd erg lekker.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95339054
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
*lijstje*
Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.

Of mis ik nog essentiële voedingsmiddelen?
pi_95339074
quote:

[..]

Ik hou van gebakken, met een eitje er doorheen geroerd, zeg maar. Geen idee hoe (on)gezond dat is, though.
pi_95339146
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.

Of mis ik nog essentiële voedingsmiddelen?
Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker? :D
Volgens mij zijn er veel gezondere vervangers voor te vinden die ook lekker zijn. :)
Verder vind ik het vrij weinig, maar dat hangt natuurlijk ook van je hoeveelheden af bij je tussendoortjes en avondeten. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 11 april 2011 @ 13:02:37 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95339223
https://twitter.com/#!/StoepPVV

_O- Die gozer was verloofd en werd gedumpt en daarna ging z'n vriendin naar bed met een PVV-medewerker. En die is vervolgens door hem ontslagen (of op non-actief gezet, dat is niet helemaal duidelijk).

Dat gebeurt alleen bij de PVV :'). En het mag niet eens :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95339517
Schrok me zaterdag ook 'n hoedje. :{

Coco,
Wat je al zegt, O is niet echt super maar zodra je wat vaker ontbijt kan je dat vast naar een brinta of havermout verschuiven :)
En ik weet niet hoeveel groente in die kip siam zit, maar afgaande op plaatjes op 't internet is dat niet veel. Niet de minimale 200gr. die aan te raden is volgens mij.
Bij je laatste T zou ik ook wat van zuivel doen of iets met eiwitten in ieder geval zodat je minder snel weer zin in wat krijgt en dan naar een zak chips grijpt. :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95339573
quote:
Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!
check :)

@ anderen: jagar had me een recept gegeven en wilde 't dus vooral even van haar horen, maar toch bedankt, ofzo :P
Ja doei.
pi_95339574
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker? :D
Volgens mij zijn er veel gezondere vervangers voor te vinden die ook lekker zijn. :)
Verder vind ik het vrij weinig, maar dat hangt natuurlijk ook van je hoeveelheden af bij je tussendoortjes en avondeten. :)
Ja, die cocopufs zijn eigenlijk nasty :@ Maar verder hou ik alleen van gesuikerde cornflakes, die zijn net zo slecht, niet? En ik weet niet zeker of ik 's ochtends iets ander weg ga krijgen :/

Qua hoeveelheid had ik zelf totaal niet het idee dat het weinig is. Zal het voor de zekerheid eens door een caloriechecker heen gooien (niet zozeer vanwege de Kc, maar ik ben nu benieuwd of ik het zelf qua hoeveelheid zo verkeerd heb ingeschat).

Thx :) :P
pi_95339641
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Schrok me zaterdag ook 'n hoedje. :{

Coco,
Wat je al zegt, O is niet echt super maar zodra je wat vaker ontbijt kan je dat vast naar een brinta of havermout verschuiven :)
En ik weet niet hoeveel groente in die kip siam zit, maar afgaande op plaatjes op 't internet is dat niet veel. Niet de minimale 200gr. die aan te raden is volgens mij.
Bij je laatste T zou ik ook wat van zuivel doen of iets met eiwitten in ieder geval zodat je minder snel weer zin in wat krijgt en dan naar een zak chips grijpt. :P
Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.

En ja, die cocopufs zijn ook achterlijk :') Maar ik ben echt al blij dat ik überhaupt ontbijt. En dan wil ik 'straks' de minder goede dingen vervangen door gezondere dingen. Ben wel echt bang dat ik het niet volhoud als ik het nu ineens zo rigoreus omgooi.
pi_95339810
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.

En ja, die cocopufs zijn ook achterlijk :') Maar ik ben echt al blij dat ik überhaupt ontbijt. En dan wil ik 'straks' de minder goede dingen vervangen door gezondere dingen. Ben wel echt bang dat ik het niet volhoud als ik het nu ineens zo rigoreus omgooi.
Liever kwark! Yoghurt komt dan en op de laatste plek eigenlijk melk omdat daar lactose in zit wat ook weer feitelijk suiker is.
Kwark met meloen is ook gewoon goed te doen!

En inderdaad, ineens omgooien van je eetpatroon vergt heel veel discipline dus is het beter om het stukje voor stukje te doen. Soort plan Jatje wat Maria doet zeg maar.
pi_95339969
Coco: ik vind het sws wat te veel suikers en te weinig groenten, of zitten er in kip Siam heel veel groenten? Dan heb ik daarover niks gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')