Scherp, heel scherp.quote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef Probability het volgende:
[..]
O dan had je ons moeten opgeven als referentie!!
quote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
Miereneuken of mierenneuken? Lijkt mij dat er toch aardig verschil is tussen groepssex en duosex.
M'n toekomstdroom als straatveger loopt zo dus op de klippen!quote:Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een baan, waar maak je je zorgen over?
(of is het zorgen maken om? ik weet het niet meer)
oeh, mag ik nog wat vragen over de sperzieboon/krieltjes/tonijnsalade?quote:Op maandag 11 april 2011 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemiddag! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen enzo met de Duutser, nu op het werk.
Maar eens proberen wat nuttigs te doen..
gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, mag ik nog wat vragen over de sperzieboon/krieltjes/tonijnsalade?
Krieltjes: gekookt/gebakken/in schil/?
wat is aan te raden?
Ik vind met schil altijd erg lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is aan te raden?
Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.quote:
Ik hou van gebakken, met een eitje er doorheen geroerd, zeg maar. Geen idee hoe (on)gezond dat is, though.quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is aan te raden?
Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker?quote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.
Of mis ik nog essentiële voedingsmiddelen?
checkquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!
Ja, die cocopufs zijn eigenlijk nastyquote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker?
Volgens mij zijn er veel gezondere vervangers voor te vinden die ook lekker zijn.![]()
Verder vind ik het vrij weinig, maar dat hangt natuurlijk ook van je hoeveelheden af bij je tussendoortjes en avondeten.
Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Schrok me zaterdag ook 'n hoedje.
Coco,
Wat je al zegt, O is niet echt super maar zodra je wat vaker ontbijt kan je dat vast naar een brinta of havermout verschuiven
En ik weet niet hoeveel groente in die kip siam zit, maar afgaande op plaatjes op 't internet is dat niet veel. Niet de minimale 200gr. die aan te raden is volgens mij.
Bij je laatste T zou ik ook wat van zuivel doen of iets met eiwitten in ieder geval zodat je minder snel weer zin in wat krijgt en dan naar een zak chips grijpt.
Liever kwark! Yoghurt komt dan en op de laatste plek eigenlijk melk omdat daar lactose in zit wat ook weer feitelijk suiker is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.
En ja, die cocopufs zijn ook achterlijkMaar ik ben echt al blij dat ik überhaupt ontbijt. En dan wil ik 'straks' de minder goede dingen vervangen door gezondere dingen. Ben wel echt bang dat ik het niet volhoud als ik het nu ineens zo rigoreus omgooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |