Ja dat is wel fijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gewoon zonnebrand voor op je gezicht kopen en niet al te belachelijk veel smeren.Owja, en rustig fietsen.
Geloof dat de Etos deze week Ambre Solaire in de aanbieding heeft met 2e gratis.
Ik hoorde net vanuit 1 huis Bob Marley en vanaf de bovenburen een of andere Nederlandse rappert die vast heul 'straat' is (teksten van het kaliber: "Ze kenne me niet, ze wete niet hoe het issss"quote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
ergens draaien buren 'Isla Bonita' op maximaal volume
Ulp?quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
Even een daglijstje posten
o. 2 eieren
t. stukje chocolade
l. gebakken vis + sla + ravigottesaus + komkommer
t. 100 gram gemengde aardbeien + frambozen
t. nog iets
d. gehaktbal met chinese kool
s. uurtje sport
't Is inderdaad niet veel. Maar afgelopen weekend heb ik iedere dag (3 dagen lang) gemiddeld 3000 kcal gegeten en niet gesport, dus het moet maar een keerquote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ulp?Da's weinig voor een Tinklijstje, vooral als je gaat sporten! Of is dit stiekem meer kcal dan het lijkt?
Dan wordt 't wokquote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Wokgroenten zijn prima! En lekker! Ik vind groenten zo uit het water ook niks aan eerlijk gezegd.Maar door het te wokken of door er soep of iets ovenachtigs van te maken, vind ik het echt heel lekker!
Heb je dat wel goed gedaan? Of zijn die cocopops heel calorierijk? (geen idee wat dat zijnquote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Definitief lijstje:
O: melk & cocopops
T: druiven
T: banaan
L: broodje met pindakaas, makreel, just d'orange
D: wokken
T: meloen
Zonder D kom ik uit op 1384Kc. Dus met D zit ik qua Kc eigenlijk nog steeds te hoog
Volgens mij heb ik het wel goed ingeschat qua hoeveelheden.quote:Op maandag 11 april 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je dat wel goed gedaan? Of zijn die cocopops heel calorierijk? (geen idee wat dat zijn) Ik zou dit lijstje zonder het wokken op 1000 schatten.
Mascocot, u r!quote:
Nee het is een beetje een rare eetdag vandaagquote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje loopt ook niet over van kcal vandaag Maria
Dat is goed nieuws dan! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Syrena het volgende:
Hoiz0rz! Baan niet gekregen en ik ben erg opgelucht![]()
.
Ik eet heb een standaardlijst wat ik per dag eet, altijd, vrij, werk, druk, stress, verjaardagen noem maar op:quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef mango_cream het volgende:
Hee allemaal, ben net terug van een tentamen en merk dat ik in tijden van stress
echt weer slecht (onregelmatig en te veel) ga eten, terwijl het net zo lekker ging...
Hoe doen jullie dat, als je gestresst bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |