Nee, de groenten ontbreken inderdaad. Moet nog boodschappen doen, dus ga iets anders verzinnen. Gewoon aardappelen/groente/vlees dan maar, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef conleche het volgende:
Coco: ik vind het sws wat te veel suikers en te weinig groenten, of zitten er in kip Siam heel veel groenten? Dan heb ik daarover niks gezegd.
En lekkerquote:
Boksquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Bizar: mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om te eten
mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om naar de supermarkt te lopen en lunch te kopen, telt dat ook?quote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Bizar: mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om te eten
Nee!quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om naar de supermarkt te lopen en lunch te kopen, telt dat ook?
Ik zou niet weten wat er in zitquote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En lekker![]()
Is wokken een beetje gezond? Of zijn dat ook niet het soort groenten waar ik voor zou moeten gaan? (Thaise wokgroente, bijvoorbeeld).
Ja! Wokgroenten zijn prima! En lekker! Ik vind groenten zo uit het water ook niks aan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En lekker![]()
Is wokken een beetje gezond? Of zijn dat ook niet het soort groenten waar ik voor zou moeten gaan? (Thaise wokgroente, bijvoorbeeld).
Fijn om te horen, hopelijk is er niets (al te) vervelends aan de hand!quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
en heb XM net even gesmst.. ik zat daarnet ook te bedenken dat we al een tijdje niets van haar gezien hebben
Dat is het ook.quote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Vandaag mn haar los, de oude dametjes vinden het prachtig
Ik bén al roodquote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
oei, ik word best snel rood zo op 't balkon...
* motorbloempje vlucht naar binnen
Ik heb vanochtend Dove opgesmeerd (geen grappen aubquote:Op maandag 11 april 2011 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als het mooi weer wordt gewoon altijd factor 30 op je gezicht smeren.
Ook ter voorkoming van rimpels enzo.
Gewoon zonnebrand voor op je gezicht kopen en niet al te belachelijk veel smeren.quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Dove opgesmeerd (geen grappen aub) en toen ik naar het station fietste, gutste het echt over m'n gezicht. Lekker hoor
. En m'n wangen plakken nog steeds. Dat zal met zonnemelk ook gebeuren, dus ik smeer het liefst niks op m'n gezicht, ook al ziet m'n huid er beter uit mét iets erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |