Die mensen dragen vast het Nederlandse equivalent van dit op hun jas:quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
Nee iets van een eeuwigdurende dreiging en wij slapen terwijl zij waken. Ofzo.
Verwonderlijk is het natuurlijk niet. Die lui hebben vaak veel overgave voor een militaire loopbaan gekozen. Om vervolgens te horen dat jouw acties geen gewicht in de schaal leggen, is natuurlijk niet prettig. Niet vreemd dat zij daartegen verzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
Zoiets ja. Wat een vreemd verhaal. Ik weet dat ze bij defensie graag in hierarchie denken maar dit lijkt gewoon op indoctrinatie.
Van die mensen moet Defensie het nou eenmaal hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Ik snap het ook wel, maar ik hou niet van mensen met een eigen mening/geluid. Het is net alsof ik naar een of propagandajournaal zit te luisteren.
Amsterdam was heerlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welkom terug amice, hoe was Amsterdam?
Je moet die hele oude hebben, die zijn vet. Rijden er een paar van nog. Die knallen echt bruggen over enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amsterdam was heerlijk!
Dat getingel van de trams mis ik nu alweer
Moet....mezelf....in bedwang houden. Wil eigenlijk effe gaan douschen dus moet discussies mijden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef eriksd het volgende:
Er legt er nu een de link tussen het leger en de strijd tegen islamisering.
Mwah, zullen zeker wel alleen in de binnenstad rijden ben ik bang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet die hele oude hebben, die zijn vet. Rijden er een paar van nog. Die knallen echt bruggen over enzo.
Aan het vondelpark aan de zuidzijde, ook nog even over de zuidas gelopen want moest nog naar een afspraakje bij ING. Wel een ander stukje Amsterdam dan waar jij zit, is het niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
Meer in Oost want daar worden trams vaak gemold en deze zijn onverwoestbaar. Waar in Zuid was je?
Werkelijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef eriksd het volgende:
Ik kijk uit op de ZuidasNja, heb er erg goed zicht op, laat ik het zo zeggen.
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Ik bedoelde dat ik niets zag omdat ik zover weg zatin Zuid dus. Geen rookpluimen ofzo.
Hoe is dat kantoor van ING eigenlijk van binnen? Ziet er mooi uit met die bomen binnenin enzo
Klopt. Crisis helpt niet echt mee met de ontwikkeling van de zuid-as, maar het is ook zulke domme politiek die er wordt bedreven in kantorenland.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
Ze moeten eens een beetje doorbouwen daar, voor mijn gevoel ligt het net een beetje buiten de rest van de kantoren. Het is wel het mooiste gebouw.
Leuk bedacht, maar natuurlijk niet de taak van de huurder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
Wat vind je van die verordening dat als je nu een pand verlaat je een alternatieve bestemming aan moet dragen?
Inderdaad, volgens mij werkt het ook voor geen meter. Maargoed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar natuurlijk niet de taak van de huurder.
Dit is gewoon bedrijfje pesten.
Ja, het is watquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij werkt het ook voor geen meter. Maargoed.
Nu Inside Job kijken, is dat wat?
Je bekeert direct na het zien van Inside Job.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij werkt het ook voor geen meter. Maargoed.
Nu Inside Job kijken, is dat wat?
Nee, ik volg het zijdelings omdat Deloitte not amused is heb ik vernomen. Die willen weg uit die toren bij Sloterdijk, waar niemand in wil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, het is wat
Weet je trouwens iets meer over de werking van die alternatieve bestemming, vanuit het huurrecht o.i.d.?
Ik hoor nu Big Time van Peter Gabriel, dat is mijn lijflied.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bekeert direct na het zien van Inside Job.
Gabriel is wel aardig. Maar goed, enjoy. Deze man gaat richting kroeg en daarna naar een bbq. Adieuquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoor nu Big Time van Peter Gabriel, dat is mijn lijflied.
Tsja, maar je kan als huurders wel zeggen: hier komen studentenwoningen, maar daar wilt de verhuurder toch ook nooit aan? Ik vind het een tikje wereldvreemd; de belegger wilt gewoon z'n BAR-rates halen, dat lukt maar bij een selecte markt, de huurder wilt gewoon weg, want dat is één van de redenen waarom hij huurt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik volg het zijdelings omdat Deloitte not amused is heb ik vernomen. Die willen weg uit die toren bij Sloterdijk, waar niemand in wil.
Zelfs leasebedrijven zijn nieuws omdat de Nederlandse overheid zogenaamd auto's van leaseplan afneemt die "exorbitante salarissen" uitkeert. Nu vraag ik je...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef Picchia het volgende:
Wat is dat toch met al die salarissen constant in het nieuws? Moet nu echt iedereen die de Balkenende-norm overschrijdt in het nieuws komen?
Je krijgt dan alleen wat minder pensioen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
Conclusie na 30 minuten film; bestuurders en speculanten van bijv. hegdefunds meer binding laten hebben met het geld dat ze gebruiken voor speculatie.
Dit moet je wel wereldwijd regelen, anders heeft het geen zin.
Of wat meer, omdat ze niet elke tien jaar een crash veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je krijgt dan alleen wat minder pensioen.
Ik denk niet dat een fonds als ABP nou als durfspeculant aangemerkt kan worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je krijgt dan alleen wat minder pensioen.
Inderdaad wel de uiteindelijke kernvraag. Feit dat dat soms gewoon niet bekend is, is wel een groot probleem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een fonds als ABP nou als durfspeculant aangemerkt kan worden.
Sowieso vraag ik wel eens bij economie of financieel gerelateerde studenten gewoon als ze weer een enorm moeilijk verhaal ophangen het volgende: "als ik nou alle moeilijke taal en constructies wegdenk, heb ik dan daadwerkelijk iemands geld in handen?". Zo'n simpele kernvraag, en men komt er niet uit.
Dat is de kern van het probleem. Men is teveel bezig met gebakken lucht. Nog steeds hoor, men heeft over het algemeen niets geleerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Inderdaad wel de uiteindelijke kernvraag. Feit dat dat soms gewoon niet bekend is, is wel een groot probleem.
Ik ben vereerd dat u mij als maat der mensheid neemt, doch dit lijkt me een al te opportune vorm van inductie.quote:
Tja, zolang er heel veel geld mee te verdienen valt zal er ook niks veranderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is de kern van het probleem. Men is teveel bezig met gebakken lucht. Nog steeds hoor, men heeft over het algemeen niets geleerd.
Gebakken lucht bestaat niet in een vrije markt. Dat zou de consument immers niet accepteren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is de kern van het probleem. Men is teveel bezig met gebakken lucht. Nog steeds hoor, men heeft over het algemeen niets geleerd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe zit dat nou in de VS:@
Beide partijen onderhandelen voor een begroting, maar omdat beide geen vin verroeren is er een patstelling ontstaan zodat de Republikeinen Obama in 2012 de schuld kunnen geven?
Wat zijn deze eisen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarnaast zijn de eisen van de Republikeinen ook gewoon zwaar terecht, afgezien van de abortus klinieken.
Waarom is iedereen toch voor abortusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
Er lopen alleen zoveel van die idioten rond in de republikeinse gelederen. Anti-homo, anti-abortus, totaal geen wereldkennis, oerchristelijk. Toch vind ik ze betrouwbaarder dan de democraten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat zijn deze eisen?
Ik vind Obama net een vrouw als het op geld aankomt. Maarja, een Bush moeten we ook niet hebben.
quote:Additional Program Eliminations/Spending Reforms
Corporation for Public Broadcasting Subsidy. $445 million annual savings.
Save America's Treasures Program. $25 million annual savings.
International Fund for Ireland. $17 million annual savings.
Legal Services Corporation. $420 million annual savings.
National Endowment for the Arts. $167.5 million annual savings.
National Endowment for the Humanities. $167.5 million annual savings.
Hope VI Program. $250 million annual savings.
Amtrak Subsidies. $1.565 billion annual savings.
Eliminate duplicative education programs. H.R. 2274 (in last Congress), authored by Rep. McKeon, eliminates 68 at a savings of $1.3 billion annually.
U.S. Trade Development Agency. $55 million annual savings.
Woodrow Wilson Center Subsidy. $20 million annual savings.
Cut in half funding for congressional printing and binding. $47 million annual savings.
John C. Stennis Center Subsidy. $430,000 annual savings.
Community Development Fund. $4.5 billion annual savings.
Heritage Area Grants and Statutory Aid. $24 million annual savings.
Cut Federal Travel Budget in Half. $7.5 billion annual savings.
Trim Federal Vehicle Budget by 20%. $600 million annual savings.
Essential Air Service. $150 million annual savings.
Technology Innovation Program. $70 million annual savings.
Manufacturing Extension Partnership (MEP) Program. $125 million annual savings.
Department of Energy Grants to States for Weatherization. $530 million annual savings.
Beach Replenishment. $95 million annual savings.
New Starts Transit. $2 billion annual savings.
Exchange Programs for Alaska, Natives Native Hawaiians, and Their Historical Trading Partners in Massachusetts. $9 million annual savings.
Intercity and High Speed Rail Grants. $2.5 billion annual savings.
Title X Family Planning. $318 million annual savings.
Appalachian Regional Commission. $76 million annual savings.
Economic Development Administration. $293 million annual savings.
Programs under the National and Community Services Act. $1.15 billion annual savings.
Applied Research at Department of Energy. $1.27 billion annual savings.
FreedomCAR and Fuel Partnership. $200 million annual savings.
Energy Star Program. $52 million annual savings.
Economic Assistance to Egypt. $250 million annually.
U.S. Agency for International Development. $1.39 billion annual savings.
General Assistance to District of Columbia. $210 million annual savings.
Subsidy for Washington Metropolitan Area Transit Authority. $150 million annual savings.
Presidential Campaign Fund. $775 million savings over ten years.
No funding for federal office space acquisition. $864 million annual savings.
End prohibitions on competitive sourcing of government services.
Repeal the Davis-Bacon Act. More than $1 billion annually.
IRS Direct Deposit: Require the IRS to deposit fees for some services it offers (such as processing payment plans for taxpayers) to the Treasury, instead of allowing it to remain as part of its budget. $1.8 billion savings over ten years.
Require collection of unpaid taxes by federal employees. $1 billion total savings.
Prohibit taxpayer funded union activities by federal employees. $1.2 billion savings over ten years.
Sell excess federal properties the government does not make use of. $15 billion total savings.
Eliminate death gratuity for Members of Congress.
Eliminate Mohair Subsidies. $1 million annual savings.
Eliminate taxpayer subsidies to the United Nations Intergovernmental Panel on Climate Change. $12.5 million annual savings.
Eliminate Market Access Program. $200 million annual savings.
USDA Sugar Program. $14 million annual savings.
Subsidy to Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD). $93 million annual savings.
Eliminate the National Organic Certification Cost-Share Program. $56.2 million annual savings.
Eliminate fund for Obamacare administrative costs. $900 million savings.
Ready to Learn TV Program. $27 million savings.
HUD Ph.D. Program.
Deficit Reduction Check-Off Act.
TOTAL SAVINGS: $2.5 Trillion over Ten Years
Op zich wel goed. Behalve dan Obamacare, maar daar noem je ook weer ietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
Geen Obamacare, minder ontwikkelingshulp, minder cultuursubsidies, afschaf klimaatonderzoek, kleinere regering, afschaf subsidies voor abortusklinieken.
Dat zijn beetje de speerpunten.
Het zijn juist de Tea Party leden die deze plannen willen forceren "by any means necessary".quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Op zich wel goed. Behalve dan Obamacare, maar daar noem je ook weer iets![]()
Mijn grootste angst is alleen dat er weer een leeghoofd als Palin in het Witte Huis komt die al deze plannen weer verpesten.
Al maakt dat nu niets uit.
Is dat net zoiets als een gematigde moslim ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn juist de Tea Party leden die deze plannen willen forceren "by any means necessary".
De gematigde Republikeinen niet zozeer.
Dat zal dan wel, als jij het zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een gematigde moslim ?
'By any means necessary' pff... Ze piepen wel anders na zo'n shutdownquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn juist de Tea Party leden die deze plannen willen forceren "by any means necessary".
De gematigde Republikeinen niet zozeer, die zien liever geen shutdown.
Tja, helaas zijn de Tea Party mensen degenen die de agenda bepalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De gematigde Republikeinen niet zozeer, die zien liever geen shutdown.
Ze hebben aangegeven liever een shutdown te zien dan concessies te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'By any means necessary' pff... Ze piepen wel anders na zo'n shutdown
Moet ook wel, wil je een splitsing van de GOP voorkomen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, helaas zijn de Tea Party mensen degenen die de agenda bepalen.
Dat populistische gezeurquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven liever een shutdown te zien dan concessies te doen.
Een shutdown is gewoon het uitblijven van een budget met handtekening van het Parlement, heeft niks uit te staan met beleid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef dotCommunism het volgende:
Als de Republikeinen aan de macht komen komt die shutdown er toch wel. Dat zie je al in de staten waar nu Republikeinse gouverneurs zijn, die gaan volledig naar de klote.
Dat gaat Amerika toch al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef dotCommunism het volgende:
Als de Republikeinen aan de macht komen komt die shutdown er toch wel. Dat zie je al in de staten waar nu Republikeinse gouverneurs zijn, die gaan volledig naar de klote.
Ach, principieel is het wel, kan het wel waarderen dat ze ergens voor staan.quote:
Vaak is de beste manier om iets te bereiken, toezeggingen doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, principieel is het wel, kan het wel waarderen dat ze ergens voor staan.
Voor Nederlanders is het wellicht populistisch, maar we zijn dan ook een land des Poldermodels.
Je bereikt dan alleen een lose-lose situatie waarin beide partijen niet krijgen wat ze willen, ik hou er niet van. Maar goed, als het je ding is dan moet je er voor gaan natuurlijk. Ik zie liever een systeem zoals wat er in Amerika nu heerst, gewoon tot op het bot staan waar je voor staat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vaak is de beste manier om iets te bereiken, toezeggingen doen.
Hm, ik denk niet de Democraten, die staan er toch al zo slecht voor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bereikt dan alleen een lose-lose situatie waarin beide partijen niet krijgen wat ze willen, ik hou er niet van. Maar goed, als het je ding is dan moet je er voor gaan natuurlijk. Ik zie liever een systeem zoals wat er in Amerika nu heerst, gewoon tot op het bot staan waar je voor staat.
Kijken wie er het eerst knippert met de ogen.
Juist daarom dat de Republikeinen voet bij stuk houden, die Democraten staan toch al redelijk zwak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, ik denk niet de Democraten, die staan er toch al zo slecht voor.
De republikeinen zijn meer van "Vrede dwing je af met geweld". die geven niks toe. Als ze denken dat Nelson Mandela blank is dan blijven ze volhouden dat Nelson Mandela een blanke boer is die jarenlang de zwarte bevolking in Zuid Afrika heeft onderdrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vaak is de beste manier om iets te bereiken, toezeggingen doen.
Exact, Obama zit met Libie in zijn maag, nu doorzetten en je hebt een goede opstap.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist daarom dat de Republikeinen voet bij stuk houden, die Democraten staan toch al redelijk zwak.
We zullen zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist daarom dat de Republikeinen voet bij stuk houden, die Democraten staan toch al redelijk zwak.
Of Obama moet doorzetten in Libië en proberen er snel een eind aan te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact, Obama zit met Libie in zijn maag, nu doorzetten en je hebt een goede opstap.
Exact.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact, Obama zit met Libie in zijn maag, nu doorzetten en je hebt een goede opstap.
Ben ook benieuwd naar de Republikeinse Primaries.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
Ik verwacht gewoon een shutdown vanavond en binnen afzienbare tijd toezeggingen van de Democraten die inzien dat de Republikeinen geen loze dreigingen uiten.
Nee, want dan krijg je besluiten die op weinig draagvlak kunnen rekenen en sneuvelen in volgende kabinetsperiodes. De kunst is dus om groter draagvlak te vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, ik denk niet de Democraten, die staan er toch al zo slecht voor.
Ik denk dat het Huckabee word.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar de Republikeinse Primaries.
Ik vind die Ron Paul nog wel wat, de enige eerlijke politicus op aarde. Jammer van bepaalde standpunten van hem.
Ik hoop nog steeds dat Amerika een indy ontdekt. Zal wel niet gebeuren ivm de media.quote:
God spaar hen versplintering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Amerika een indy ontdekt. Zal wel niet gebeuren ivm de media.
Dat valt wel mee. Er zijn maar drie indies die er echt toe doen.quote:
"Echt toe doen" naar onze maatstaven, echter geen moer voorstellen verder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Er zijn maar drie indies die er echt toe doen.
Tja, Tja, het gaat uiteindelijk toch om het geldquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Echt toe doen" naar onze maatstaven, echter geen moer voorstellen verder.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
"God heeft u lief" als Google adds ineens, ugh.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Picchia het volgende:
Ik was vandaag een boek aan het lezen van pakweg 65 jaar geleden. Toen gingen ze er helemaal vanuit dat Nederland een Christelijke staat was, bij gratie van God, en vrijheid van godsdienst een Christelijk goed was. Gelijke behandeling hield in dat de Nederlandse Christelijke waarden wel beschermd mochten worden tegen niet-Christenen, maar andere waarden niet onderdrukt.
Ik heb alleenstaande mama's.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
"God heeft u lief" als Google adds ineens, ugh.
Vandaar het gesteggel vandaag in Washington.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, Tja, het gaat uiteindelijk toch om het geld
Ik krijg nu "Suit Supply" en "God heeft U lief".quote:
Green Party, Communist Party(Laat je niet afschrikken door de naam, waarschijnlijk is de PvDA socialistischer) allebei wel aardig. Wat betreft verschillende visies binnen de partij zal je op een volledig onafhankelijk kandidaat moeten stemmen, zoals Ralph Nader in 2000.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef Zeeland het volgende:
Ik vind de GreenParty wel een goede partij in Amerika, dat stuivertje wisselen tussen de republikeinen en democraten is niet goed voor dat land. Binnen de partijen is al geen eenheid, laat staan dat ze dan met een goede visie kunnen komen.
Onenigheid binnen een partij is goed, maar de democraten zijn te groot. Je kunt geen (globale) politieke visie uitdragen met de helft van het volk. Dan ga je de campaigne al in met compromissen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Green Party, Communist Party(Laat je niet afschrikken door de naam, waarschijnlijk is de PvDA socialistischer) allebei wel aardig. Wat betreft verschillende visies binnen de partij zal je op een volledig onafhankelijk kandidaat moeten stemmen, zoals Ralph Nader in 2000.
In de praktijk zal het er op neerkomen dat na de primaries, degenen die niet blij zijn met de gekozen kandidaat toch wel op de Dems stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onenigheid binnen een partij is goed, maar de democraten zijn te groot. Je kunt geen (globale) politieke visie uitdragen met de helft van het volk. Dan ga je de campaigne al in met compromissen.
Klopt, dat is jammer. Dan is het congres geen goede afspiegeling van wat het volk echt vind.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In de praktijk zal het er op neerkomen dat na de primaries, degenen die niet blij zijn met de gekozen kandidaat toch wel op de Dems stemmen.
Een man die met zijn dochter naar Dr. Phil (quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef dotCommunism het volgende:
Ugh, Amerikanen:Nearly half of the members of the U.S. Senate are urging Attorney General Eric Holder to step up federal prosecutions of adult pornography.
Geen kinderporno, geen bestiality, geen fetish-dingen, nee, doodgewone pornografie hebben we het over.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, dat is jammer. Dan is het congres geen goede afspiegeling van wat het volk echt vind.
Je hebt gelijk, we hadden het over presidentsverkiezingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.
Met dat laatste heb je gelijk. Al kies je bij de Presidentsverkiezingen geen congres
Heeft vast een ban wegens rellen in DEF.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heeft vast een ban wegens rellen in DEF.
Heeft hij dan zoveel gereld/t ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heeft vast een ban wegens rellen in DEF.
Zo zie je maar, we hebben helemaal geen tanks nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Nou, POL heeft daar behoorlijk huisgehouden vandaag
Tanks verdwijnen dan ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo zie je maar, we hebben helemaal geen tanks nodig![]()
Defensiequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Dutchnative het volgende:
Is het een doodzonde om als pacifist uit de kast te komen op DEF?
Niet alleen in DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Dutchnative het volgende:
Is het een doodzonde om als pacifist uit de kast te komen op DEF?
Niet dat Obama het geweldig doet, maar we hadden ook wel érg hoge verwachtingen van hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
Mooi hoor die Obama in 2008. Stoere praat alom, nu een grote bende.
Veel mensen welquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
Ik had geen verwachtingen van hem, staat ook nog wel op fok ergens gok ik zo.
Nasleep van baviaan Bush.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
Mooi hoor die Obama in 2008. Stoere praat alom, nu een grote bende.
Is dat echt waar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:
Nu snap ik waarom Du_ke is geband in DEF
De nadelen van Democratie komen weer bovendrijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Zeeland het volgende:
Obama is me iets te veel en showmannetje. Iemand die met mooie oneliners komt en daar ben ik niet echt een voorstander van. Ik ga hem dus niet verdedigen hier, maar... McCain/Palinhaha
Is geen zwaktebod elke republikein zorgt voor een enorme ellende in het huishoudboekje van de VS.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
Alles toeschuiven op Bush, wat een zwaktebod.
Naar het schijntquote:
valt ook wel mee: http://en.wikipedia.org/w(...)._presidential_termsquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Is geen zwaktebod elke republikein zorgt voor een enorme ellende in het huishoudboekje van de VS.
Gezellig, een beetje strubbeling in de Fok!crew.quote:
Ik wist niet dat een beheerder een andere beheerder kon bannen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gezellig, een beetje strubbeling in de Fok!crew.
FA kan alleen bannen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een beheerder een andere beheerder kon bannen.
Wat is het verschilquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
FA kan alleen bannen.
Mods niet, dus tja, du_ke was overgeleverd aan de admins.
Ach, laten we gewoon doen alsof het wel zo is. Een mooi sappig verhaal.quote:
Baas boven baas.quote:
Misschien is dit een goed moment om herinneringen over du_ke op te halen. Van toen hij zich nog onder ons bevond.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, laten we gewoon doen alsof het wel zo is. Een mooi sappig verhaal.
Och, Yvonne. Heb ik die naam niet meer gehoord in mijn korte tijd op Fok!.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Baas boven baas.
Mods zijn project managers, de FA is de onderdirecteur, en Yvonne en Danny zijn de CEO's.
Wat schuift dat nou, werken voor Fok?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Baas boven baas.
Mods zijn project managers, de FA is de onderdirecteur, en Yvonne en Danny zijn de CEO's.
Pownewsquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
Iemand het laatste stuk van Pownews gezien met Cohen bij de kaartmiddag?
Daar ook al polonaise?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
Iemand het laatste stuk van Pownews gezien met Cohen bij de kaartmiddag?
Ik vind dumpert-uitreksels vaak meer dan voldoendequote:
Nee. De algemene reactie was: "Cohen verstiert onze kaartmiddag". Eén iemand zei het zelfs persoonlijk tegen Cohenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem dan ook een clowspak aantrekken. De functie bekleed hij al, nu de entourage nog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee. De algemene reactie was: "Cohen verstiert onze kaartmiddag". Eén iemand zei het zelfs persoonlijk tegen Cohen. Dit wil Cohen dus elke vrijdag doen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef dotCommunism het volgende:
Ik denk niet dat hier veel Pownews kijkers zijn.
Een half jaar geleden had ik er een enorme hekel aan, maar nu vind ik het wel vermakelijk. Ze zijn ook wel minder slecht geworden.quote:
De indoctrinatie verloopt op schema.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een half jaar geleden had ik er een enorme hekel aan, maar nu vind ik het wel vermakelijk.
Niet links genoeg en dus verwerpelijk?quote:
Begin jij nu ook al?quote:
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Picchia het volgende:
Als je in Italië zou wonen, dan zou je nu reeds Berlusconi stemmen.
Uiteraard. Maar Berlusconi is ook een baasquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Picchia het volgende:
Als je in Italië zou wonen, dan zou je nu reeds Berlusconi stemmen.
Neuh. Die vent is een topcrimineel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Berlusconi is ook een baas
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Berlusconi is ook een baas
Een topcrimineel die zulke dingen flikt en nog steeds op vrije voeten zit, heeft toch wel aardig wat weg van een celebrity-criminal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Die vent is een topcrimineel.
Het enige waar ik jaloers op ben zijn zijn prachtige orgie feesten.
Was hij niet onschendbaar als president?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een topcrimineel die zulke dingen flikt en nog steeds op vrije voeten zit, heeft toch wel aardig wat weg van een celebrity-criminal.
Kreeg hij die wet er al doorheen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was hij niet onschendbaar als president?
Vind die vent geen discussie waard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een topcrimineel die zulke dingen flikt en nog steeds op vrije voeten zit, heeft toch wel aardig wat weg van een celebrity-criminal.
Zelfs Paris Hilton is nog een discussie waard, dus de leider van Italie zeker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vind die vent geen discussie waard.
Maar ik wil wel deelnemen aan zijn feestjes.
He bah, wat een naar vergelijk. Ben het namelijk eens met het eerste deel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs Paris Hilton is nog een discussie waard, dus de leider van Italie zeker.
Dat snap ik, vandaar mijn keuze. Ik kon ook de bips van Kim Kardashian als voorbeeld noemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
He bah, wat een naar vergelijk. Ben het namelijk eens met het eerste deel.
Geen idee.quote:
Ik dacht het niet.quote:
Houd eens op. Nog even en ik heb een extra browser lopen voor wat afleidingquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik, vandaar mijn keuze. Ik kon ook de bips van Kim Kardashian als voorbeeld noemen
The horror. Een extra browserquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Houd eens op. Nog even en ik heb een extra browser lopen voor wat afleiding
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
Er lopen alleen zoveel van die idioten rond in de republikeinse gelederen. Anti-homo, anti-abortus, totaal geen wereldkennis, oerchristelijk. Toch vind ik ze betrouwbaarder dan de democraten.
Met Nancy Pelosi als roergangerquote:
Ik heb net even de salarisschaal bekeken die in DEF gelinked wordt. Beste werkgever ooit, ....quote:
Rechts houdt niet van mensen die compromissen kunnen sluiten of van mening kunnen veranderen door nieuwe kennis blijkt wel weer. Voorschrift zei hetzelfde als Eriksd, die vond een compromis een teken van zwakte o.i.d.quote:
Jij vindt doorgeflipte pro-life christenen betrouwbaarder dan democraten?quote:
Volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:12 schreef Ryan3 het volgende:
du_ke ene ban? Volgens mij heeft die jongen überhaupt nog nooit een ban gehad. Loopt hier ook al zo wat een decennium rond.
Hij moet überhaupt nog ontknaapt worden wat dat betreft idd.quote:
Inderdaad. Ik heb het idee dat Du_ke het liefste jonggetje van de klas was en nooit straf kreeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij moet überhaupt nog ontknaapt worden wat dat betreft idd.
Maar ik zie dat hij iig nu geen ban heeft gehad, dus het was geouwehoer.
Het is ook wel een aardige jongen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het idee dat Du_ke het liefste jonggetje van de klas was en nooit straf kreeg.
Ik ben het vrijwel nooit met hem eens
u gaat door naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand refereerde naar jou als ethi?
ethiraseth?
Ik ben gek op compromissen, maar soms even niet. Nu is zo'n moment aangebroken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Rechts houdt niet van mensen die compromissen kunnen sluiten of van mening kunnen veranderen door nieuwe kennis blijkt wel weer. Voorschrift zei hetzelfde als Eriksd, die vond een compromis een teken van zwakte o.i.d.
Pol potquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand refereerde naar jou als ethi?
ethiraseth?
Maar erik, republikeinen zijn evil.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben gek op compromissen, maar soms even niet. Nu is zo'n moment aangebroken.
IJskast!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
u gaat door naar de volgende ronde.
Nee, eerder een type als Berlitz. 3voud maakt namelijk ook een shitload aan grammaticale fouten. Verder had hij al vanaf minuut 1 de schurft aan mij.quote:
Ik denk dat de meningen daar over verdeeld zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
IJskast!
Je bent iig de eerste vrouw in POL, die niet heel vervelend is.
Berlitz was er toch al weer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, eerder een type als Berlitz. 3voud maakt namelijk ook een shitload aan grammaticale fouten. Verder had hij al vanaf minuut 1 de schurft aan mij.
Nahquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar erik, republikeinen zijn evil.
Nee, you're just one of the guys, niet moeilijk doen, dat is okee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen daar over verdeeld zijn.
Jawel. Ik heb geen zin om een grote linkdump te maken, maar als je ziet wat voor kutgeintjes hun gouverneurs uithalen is kwaadaardig het enige juiste woord om ze te omschrijven.quote:
Oh ja, dat is waar. Zal dan wel een lurker zijn die heeft besloten zich in het debat te mengen.quote:
Of PHP.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Zal dan wel een lurker zijn die heeft besloten zich in het debat te mengen.
Daarom, dat klopt niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij was de eerste post van 3-voud die ik las een aanval op Koos, en dat was zijn tweede of derde post ooit op Fok.
Nee, republikeinen boezemen mij echt angst in. Zie bijvoorbeeld:quote:
Oei, een raad-spelletje. Ik ben daar altijd verdomd slecht in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef dotCommunism het volgende:
Meeste mensen zijn niet zo assertief meteen nee, die kijken eerst even de kat uit de boom en beginnen niet met posten in de SC nee. Zelfs niet als ze al een tijd lurken.
sigme had 2 jaar oid gelurkt... beweerde ze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef dotCommunism het volgende:
Meeste mensen zijn niet zo assertief meteen nee, die kijken eerst even de kat uit de boom en beginnen niet met posten in de SC nee. Zelfs niet als ze al een tijd lurken.
Moggel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:08 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen, eindelijk weer eens vroeg genoeg op op zaterdag om naar Tros Kamerbreed te luisteren
Mogge. Omg, heb m'n eerste bak koffie nog niet eens op of ik hoor Hero Brinkman al op de radioquote:
Whehehehe...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mogge. Omg, heb m'n eerste bak koffie nog niet eens op of ik hoor Hero Brinkman al op de radio
Waar is dat radio1?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
Ze gaan hem vragen of ie blij is dat Sahar mag blijven
Wilders heeft ook een hart hoor, remlof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mogge. Omg, heb m'n eerste bak koffie nog niet eens op of ik hoor Hero Brinkman al op de radio
Op sterk water in zijn kelder staan misschien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders heeft ook een hart hoor, remlof!
Dat is ie toch verloren in Israël?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders heeft ook een hart hoor, remlof!
Van een moslim wrs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op sterk water in zijn kelder staan misschien.
Volgens Leers trekt Wilders zich het lot van Sahar ook aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op sterk water in zijn kelder staan misschien.
In het innerlijk zijn ze misschien niet verwesterd zegt Hero.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Leers trekt Wilders zich het lot van Sahar ook aanHoe dat valt te rijmen met:
PVV: meeste Afghaanse meisjes terug
weet ik niet, maar goed.
Och, natuurlijk. Taqqiya enzo. Ze doen zich voor als westerlingen, maar intussen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het innerlijk zijn ze misschien niet verwesterd zegt Hero.
En regels zijn regels.
Ja, hou ze in de gaten die evil tiener moslimmeisjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, natuurlijk. Taqqiya enzo. Ze doen zich voor als westerlingen, maar intussen....
Ik faalde ook, dacht ik...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef dotCommunism het volgende:
Aangezien ik mijn inburgeringstoets faalde ben ik innerlijk ook niet verwesterd.
Yep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, natuurlijk. Taqqiya enzo. Ze doen zich voor als westerlingen, maar intussen....
Daar komt het wel op neer ja, snap niet dat mensen dat überhaupt kunnen accepteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Verwesterd is tegenwoordig synoniem voor "volwaardig mens".
Alles wat niet Westers is of Westers denkt, is een onvolwaardig schepsel.
Aangezien ze allemaal 16 kinderen krijgen, en die kinderen ook allemaal 16 kinderen kan je wel uitrekenen wat voor demografische tijdbom ze zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hou ze in de gaten die evil tiener moslimmeisjes
Een gevaar voor de staat zeg ik je!
Ik denk niet dat zo'n gymnasiaste 16 kinderen in de planning heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien ze allemaal 16 kinderen krijgen, en die kinderen ook allemaal 16 kinderen kan je wel uitrekenen wat voor demografische tijdbom ze zijn!
Ja, van Justin Bieber houden, in het geval van meisjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Verwesterd is tegenwoordig synoniem voor "volwaardig mens".
Alles wat niet Westers is of Westers denkt, is een onvolwaardig schepsel.
Jawel, alleen doet ze alsof ze dat niet wilt. Jeweettoch hoe die moslims zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n gymnasiaste 16 kinderen in de planning heeft
Ah, ik doe 'm ook even.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
Ben effe die inburgeringstest uit de OP aan het doen, maar wat een idiote vragen.
het zijn net guppies.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien ze allemaal 16 kinderen krijgen, en die kinderen ook allemaal 16 kinderen kan je wel uitrekenen wat voor demografische tijdbom ze zijn!
Laatst op Nederland 3, een moslimmeisje (met hoofddoek) dat schreeuwde om Bieber.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, van Justin Bieber houden, in het geval van meisjes.
Done, die mag hier blijven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laatst op Nederland 3, een moslimmeisje (met hoofddoek) dat schreeuwde om Bieber.
Ik vind dat alle Justin Bieberfans moeten worden uitgezet, hoofddoek of nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laatst op Nederland 3, een moslimmeisje (met hoofddoek) dat schreeuwde om Bieber.
Daar gaat m'n dochter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat alle Justin Bieberfans moeten worden uitgezet, hoofddoek of niet
Hee, ze heeft een Ipod hè.quote:
Yup. En onkruid tussen de tegels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:24 schreef remlof het volgende:
Koos, heb jij ook een tuin met een koelkast, lege bierblikjes en nog wat andere troep?
Heb je een verwaarloosd balkon dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb helemaal geen tuinWel twee balkons.
Ja, best wel Er ligt nog steeds vuurwerk...quote:
Sterretjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, best wel Er ligt nog steeds vuurwerk...
Hero is een baas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hero.
Ik zit bier te drinken, dus dat is een goede match.
Potjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |