Zo zie je maar, we hebben helemaal geen tanks nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Nou, POL heeft daar behoorlijk huisgehouden vandaag
Tanks verdwijnen dan ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo zie je maar, we hebben helemaal geen tanks nodig![]()
Defensiequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Dutchnative het volgende:
Is het een doodzonde om als pacifist uit de kast te komen op DEF?
Niet alleen in DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Dutchnative het volgende:
Is het een doodzonde om als pacifist uit de kast te komen op DEF?
Niet dat Obama het geweldig doet, maar we hadden ook wel érg hoge verwachtingen van hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
Mooi hoor die Obama in 2008. Stoere praat alom, nu een grote bende.
Veel mensen welquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
Ik had geen verwachtingen van hem, staat ook nog wel op fok ergens gok ik zo.
Nasleep van baviaan Bush.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
Mooi hoor die Obama in 2008. Stoere praat alom, nu een grote bende.
Is dat echt waar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:
Nu snap ik waarom Du_ke is geband in DEF
De nadelen van Democratie komen weer bovendrijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Zeeland het volgende:
Obama is me iets te veel en showmannetje. Iemand die met mooie oneliners komt en daar ben ik niet echt een voorstander van. Ik ga hem dus niet verdedigen hier, maar... McCain/Palinhaha
Is geen zwaktebod elke republikein zorgt voor een enorme ellende in het huishoudboekje van de VS.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
Alles toeschuiven op Bush, wat een zwaktebod.
Naar het schijntquote:
valt ook wel mee: http://en.wikipedia.org/w(...)._presidential_termsquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Is geen zwaktebod elke republikein zorgt voor een enorme ellende in het huishoudboekje van de VS.
Gezellig, een beetje strubbeling in de Fok!crew.quote:
Ik wist niet dat een beheerder een andere beheerder kon bannen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gezellig, een beetje strubbeling in de Fok!crew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |