Nee, ik volg het zijdelings omdat Deloitte not amused is heb ik vernomen. Die willen weg uit die toren bij Sloterdijk, waar niemand in wil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, het is wat
Weet je trouwens iets meer over de werking van die alternatieve bestemming, vanuit het huurrecht o.i.d.?
Ik hoor nu Big Time van Peter Gabriel, dat is mijn lijflied.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bekeert direct na het zien van Inside Job.
Gabriel is wel aardig. Maar goed, enjoy. Deze man gaat richting kroeg en daarna naar een bbq. Adieuquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoor nu Big Time van Peter Gabriel, dat is mijn lijflied.
Tsja, maar je kan als huurders wel zeggen: hier komen studentenwoningen, maar daar wilt de verhuurder toch ook nooit aan? Ik vind het een tikje wereldvreemd; de belegger wilt gewoon z'n BAR-rates halen, dat lukt maar bij een selecte markt, de huurder wilt gewoon weg, want dat is één van de redenen waarom hij huurt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik volg het zijdelings omdat Deloitte not amused is heb ik vernomen. Die willen weg uit die toren bij Sloterdijk, waar niemand in wil.
Zelfs leasebedrijven zijn nieuws omdat de Nederlandse overheid zogenaamd auto's van leaseplan afneemt die "exorbitante salarissen" uitkeert. Nu vraag ik je...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef Picchia het volgende:
Wat is dat toch met al die salarissen constant in het nieuws? Moet nu echt iedereen die de Balkenende-norm overschrijdt in het nieuws komen?
Je krijgt dan alleen wat minder pensioen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
Conclusie na 30 minuten film; bestuurders en speculanten van bijv. hegdefunds meer binding laten hebben met het geld dat ze gebruiken voor speculatie.
Dit moet je wel wereldwijd regelen, anders heeft het geen zin.
Of wat meer, omdat ze niet elke tien jaar een crash veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je krijgt dan alleen wat minder pensioen.
Ik denk niet dat een fonds als ABP nou als durfspeculant aangemerkt kan worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je krijgt dan alleen wat minder pensioen.
Inderdaad wel de uiteindelijke kernvraag. Feit dat dat soms gewoon niet bekend is, is wel een groot probleem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een fonds als ABP nou als durfspeculant aangemerkt kan worden.
Sowieso vraag ik wel eens bij economie of financieel gerelateerde studenten gewoon als ze weer een enorm moeilijk verhaal ophangen het volgende: "als ik nou alle moeilijke taal en constructies wegdenk, heb ik dan daadwerkelijk iemands geld in handen?". Zo'n simpele kernvraag, en men komt er niet uit.
Dat is de kern van het probleem. Men is teveel bezig met gebakken lucht. Nog steeds hoor, men heeft over het algemeen niets geleerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Inderdaad wel de uiteindelijke kernvraag. Feit dat dat soms gewoon niet bekend is, is wel een groot probleem.
Ik ben vereerd dat u mij als maat der mensheid neemt, doch dit lijkt me een al te opportune vorm van inductie.quote:
Tja, zolang er heel veel geld mee te verdienen valt zal er ook niks veranderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is de kern van het probleem. Men is teveel bezig met gebakken lucht. Nog steeds hoor, men heeft over het algemeen niets geleerd.
Gebakken lucht bestaat niet in een vrije markt. Dat zou de consument immers niet accepteren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is de kern van het probleem. Men is teveel bezig met gebakken lucht. Nog steeds hoor, men heeft over het algemeen niets geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |