Ah, ik doe 'm ook even.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
Ben effe die inburgeringstest uit de OP aan het doen, maar wat een idiote vragen.
het zijn net guppies.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien ze allemaal 16 kinderen krijgen, en die kinderen ook allemaal 16 kinderen kan je wel uitrekenen wat voor demografische tijdbom ze zijn!
Laatst op Nederland 3, een moslimmeisje (met hoofddoek) dat schreeuwde om Bieber.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, van Justin Bieber houden, in het geval van meisjes.
Done, die mag hier blijven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laatst op Nederland 3, een moslimmeisje (met hoofddoek) dat schreeuwde om Bieber.
Ik vind dat alle Justin Bieberfans moeten worden uitgezet, hoofddoek of nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laatst op Nederland 3, een moslimmeisje (met hoofddoek) dat schreeuwde om Bieber.
Daar gaat m'n dochter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat alle Justin Bieberfans moeten worden uitgezet, hoofddoek of niet
Hee, ze heeft een Ipod hè.quote:
Yup. En onkruid tussen de tegels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:24 schreef remlof het volgende:
Koos, heb jij ook een tuin met een koelkast, lege bierblikjes en nog wat andere troep?
Heb je een verwaarloosd balkon dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb helemaal geen tuinWel twee balkons.
Ja, best wel Er ligt nog steeds vuurwerk...quote:
Sterretjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, best wel Er ligt nog steeds vuurwerk...
Hero is een baas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hero.
Ik zit bier te drinken, dus dat is een goede match.
Potjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |