Whehehehe...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mogge. Omg, heb m'n eerste bak koffie nog niet eens op of ik hoor Hero Brinkman al op de radio
Waar is dat radio1?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
Ze gaan hem vragen of ie blij is dat Sahar mag blijven
Wilders heeft ook een hart hoor, remlof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mogge. Omg, heb m'n eerste bak koffie nog niet eens op of ik hoor Hero Brinkman al op de radio
Op sterk water in zijn kelder staan misschien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders heeft ook een hart hoor, remlof!
Dat is ie toch verloren in Israël?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders heeft ook een hart hoor, remlof!
Van een moslim wrs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op sterk water in zijn kelder staan misschien.
Volgens Leers trekt Wilders zich het lot van Sahar ook aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op sterk water in zijn kelder staan misschien.
In het innerlijk zijn ze misschien niet verwesterd zegt Hero.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Leers trekt Wilders zich het lot van Sahar ook aanHoe dat valt te rijmen met:
PVV: meeste Afghaanse meisjes terug
weet ik niet, maar goed.
Och, natuurlijk. Taqqiya enzo. Ze doen zich voor als westerlingen, maar intussen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het innerlijk zijn ze misschien niet verwesterd zegt Hero.
En regels zijn regels.
Ja, hou ze in de gaten die evil tiener moslimmeisjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, natuurlijk. Taqqiya enzo. Ze doen zich voor als westerlingen, maar intussen....
Ik faalde ook, dacht ik...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef dotCommunism het volgende:
Aangezien ik mijn inburgeringstoets faalde ben ik innerlijk ook niet verwesterd.
Yep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, natuurlijk. Taqqiya enzo. Ze doen zich voor als westerlingen, maar intussen....
Daar komt het wel op neer ja, snap niet dat mensen dat überhaupt kunnen accepteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Verwesterd is tegenwoordig synoniem voor "volwaardig mens".
Alles wat niet Westers is of Westers denkt, is een onvolwaardig schepsel.
Aangezien ze allemaal 16 kinderen krijgen, en die kinderen ook allemaal 16 kinderen kan je wel uitrekenen wat voor demografische tijdbom ze zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hou ze in de gaten die evil tiener moslimmeisjes
Een gevaar voor de staat zeg ik je!
Ik denk niet dat zo'n gymnasiaste 16 kinderen in de planning heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien ze allemaal 16 kinderen krijgen, en die kinderen ook allemaal 16 kinderen kan je wel uitrekenen wat voor demografische tijdbom ze zijn!
Ja, van Justin Bieber houden, in het geval van meisjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Verwesterd is tegenwoordig synoniem voor "volwaardig mens".
Alles wat niet Westers is of Westers denkt, is een onvolwaardig schepsel.
Jawel, alleen doet ze alsof ze dat niet wilt. Jeweettoch hoe die moslims zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n gymnasiaste 16 kinderen in de planning heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |