Een shutdown is gewoon het uitblijven van een budget met handtekening van het Parlement, heeft niks uit te staan met beleid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef dotCommunism het volgende:
Als de Republikeinen aan de macht komen komt die shutdown er toch wel. Dat zie je al in de staten waar nu Republikeinse gouverneurs zijn, die gaan volledig naar de klote.
Dat gaat Amerika toch al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef dotCommunism het volgende:
Als de Republikeinen aan de macht komen komt die shutdown er toch wel. Dat zie je al in de staten waar nu Republikeinse gouverneurs zijn, die gaan volledig naar de klote.
Ach, principieel is het wel, kan het wel waarderen dat ze ergens voor staan.quote:
Vaak is de beste manier om iets te bereiken, toezeggingen doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, principieel is het wel, kan het wel waarderen dat ze ergens voor staan.
Voor Nederlanders is het wellicht populistisch, maar we zijn dan ook een land des Poldermodels.
Je bereikt dan alleen een lose-lose situatie waarin beide partijen niet krijgen wat ze willen, ik hou er niet van. Maar goed, als het je ding is dan moet je er voor gaan natuurlijk. Ik zie liever een systeem zoals wat er in Amerika nu heerst, gewoon tot op het bot staan waar je voor staat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vaak is de beste manier om iets te bereiken, toezeggingen doen.
Hm, ik denk niet de Democraten, die staan er toch al zo slecht voor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bereikt dan alleen een lose-lose situatie waarin beide partijen niet krijgen wat ze willen, ik hou er niet van. Maar goed, als het je ding is dan moet je er voor gaan natuurlijk. Ik zie liever een systeem zoals wat er in Amerika nu heerst, gewoon tot op het bot staan waar je voor staat.
Kijken wie er het eerst knippert met de ogen.
Juist daarom dat de Republikeinen voet bij stuk houden, die Democraten staan toch al redelijk zwak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, ik denk niet de Democraten, die staan er toch al zo slecht voor.
De republikeinen zijn meer van "Vrede dwing je af met geweld". die geven niks toe. Als ze denken dat Nelson Mandela blank is dan blijven ze volhouden dat Nelson Mandela een blanke boer is die jarenlang de zwarte bevolking in Zuid Afrika heeft onderdrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vaak is de beste manier om iets te bereiken, toezeggingen doen.
Exact, Obama zit met Libie in zijn maag, nu doorzetten en je hebt een goede opstap.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist daarom dat de Republikeinen voet bij stuk houden, die Democraten staan toch al redelijk zwak.
We zullen zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist daarom dat de Republikeinen voet bij stuk houden, die Democraten staan toch al redelijk zwak.
Of Obama moet doorzetten in Libië en proberen er snel een eind aan te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact, Obama zit met Libie in zijn maag, nu doorzetten en je hebt een goede opstap.
Exact.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact, Obama zit met Libie in zijn maag, nu doorzetten en je hebt een goede opstap.
Ben ook benieuwd naar de Republikeinse Primaries.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
Ik verwacht gewoon een shutdown vanavond en binnen afzienbare tijd toezeggingen van de Democraten die inzien dat de Republikeinen geen loze dreigingen uiten.
Nee, want dan krijg je besluiten die op weinig draagvlak kunnen rekenen en sneuvelen in volgende kabinetsperiodes. De kunst is dus om groter draagvlak te vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, ik denk niet de Democraten, die staan er toch al zo slecht voor.
Ik denk dat het Huckabee word.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar de Republikeinse Primaries.
Ik vind die Ron Paul nog wel wat, de enige eerlijke politicus op aarde. Jammer van bepaalde standpunten van hem.
Ik hoop nog steeds dat Amerika een indy ontdekt. Zal wel niet gebeuren ivm de media.quote:
God spaar hen versplintering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Amerika een indy ontdekt. Zal wel niet gebeuren ivm de media.
Dat valt wel mee. Er zijn maar drie indies die er echt toe doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |