Met Nancy Pelosi als roergangerquote:
Ik heb net even de salarisschaal bekeken die in DEF gelinked wordt. Beste werkgever ooit, ....quote:
Rechts houdt niet van mensen die compromissen kunnen sluiten of van mening kunnen veranderen door nieuwe kennis blijkt wel weer. Voorschrift zei hetzelfde als Eriksd, die vond een compromis een teken van zwakte o.i.d.quote:
Jij vindt doorgeflipte pro-life christenen betrouwbaarder dan democraten?quote:
Volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:12 schreef Ryan3 het volgende:
du_ke ene ban? Volgens mij heeft die jongen überhaupt nog nooit een ban gehad. Loopt hier ook al zo wat een decennium rond.
Hij moet überhaupt nog ontknaapt worden wat dat betreft idd.quote:
Inderdaad. Ik heb het idee dat Du_ke het liefste jonggetje van de klas was en nooit straf kreeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij moet überhaupt nog ontknaapt worden wat dat betreft idd.
Maar ik zie dat hij iig nu geen ban heeft gehad, dus het was geouwehoer.
Het is ook wel een aardige jongen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het idee dat Du_ke het liefste jonggetje van de klas was en nooit straf kreeg.
Ik ben het vrijwel nooit met hem eens
u gaat door naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand refereerde naar jou als ethi?
ethiraseth?
Ik ben gek op compromissen, maar soms even niet. Nu is zo'n moment aangebroken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Rechts houdt niet van mensen die compromissen kunnen sluiten of van mening kunnen veranderen door nieuwe kennis blijkt wel weer. Voorschrift zei hetzelfde als Eriksd, die vond een compromis een teken van zwakte o.i.d.
Pol potquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand refereerde naar jou als ethi?
ethiraseth?
Maar erik, republikeinen zijn evil.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben gek op compromissen, maar soms even niet. Nu is zo'n moment aangebroken.
IJskast!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
u gaat door naar de volgende ronde.
Nee, eerder een type als Berlitz. 3voud maakt namelijk ook een shitload aan grammaticale fouten. Verder had hij al vanaf minuut 1 de schurft aan mij.quote:
Ik denk dat de meningen daar over verdeeld zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
IJskast!
Je bent iig de eerste vrouw in POL, die niet heel vervelend is.
Berlitz was er toch al weer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, eerder een type als Berlitz. 3voud maakt namelijk ook een shitload aan grammaticale fouten. Verder had hij al vanaf minuut 1 de schurft aan mij.
Nahquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar erik, republikeinen zijn evil.
Nee, you're just one of the guys, niet moeilijk doen, dat is okee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen daar over verdeeld zijn.
Jawel. Ik heb geen zin om een grote linkdump te maken, maar als je ziet wat voor kutgeintjes hun gouverneurs uithalen is kwaadaardig het enige juiste woord om ze te omschrijven.quote:
Oh ja, dat is waar. Zal dan wel een lurker zijn die heeft besloten zich in het debat te mengen.quote:
Of PHP.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Zal dan wel een lurker zijn die heeft besloten zich in het debat te mengen.
Daarom, dat klopt niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij was de eerste post van 3-voud die ik las een aanval op Koos, en dat was zijn tweede of derde post ooit op Fok.
Nee, republikeinen boezemen mij echt angst in. Zie bijvoorbeeld:quote:
Oei, een raad-spelletje. Ik ben daar altijd verdomd slecht in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef dotCommunism het volgende:
Meeste mensen zijn niet zo assertief meteen nee, die kijken eerst even de kat uit de boom en beginnen niet met posten in de SC nee. Zelfs niet als ze al een tijd lurken.
sigme had 2 jaar oid gelurkt... beweerde ze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef dotCommunism het volgende:
Meeste mensen zijn niet zo assertief meteen nee, die kijken eerst even de kat uit de boom en beginnen niet met posten in de SC nee. Zelfs niet als ze al een tijd lurken.
Moggel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:08 schreef remlof het volgende:
Goedemorgen, eindelijk weer eens vroeg genoeg op op zaterdag om naar Tros Kamerbreed te luisteren
Mogge. Omg, heb m'n eerste bak koffie nog niet eens op of ik hoor Hero Brinkman al op de radioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |