Begin jij nu ook al?quote:
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Picchia het volgende:
Als je in Italië zou wonen, dan zou je nu reeds Berlusconi stemmen.
Uiteraard. Maar Berlusconi is ook een baasquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Picchia het volgende:
Als je in Italië zou wonen, dan zou je nu reeds Berlusconi stemmen.
Neuh. Die vent is een topcrimineel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Berlusconi is ook een baas
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Berlusconi is ook een baas
Een topcrimineel die zulke dingen flikt en nog steeds op vrije voeten zit, heeft toch wel aardig wat weg van een celebrity-criminal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Die vent is een topcrimineel.
Het enige waar ik jaloers op ben zijn zijn prachtige orgie feesten.
Was hij niet onschendbaar als president?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een topcrimineel die zulke dingen flikt en nog steeds op vrije voeten zit, heeft toch wel aardig wat weg van een celebrity-criminal.
Kreeg hij die wet er al doorheen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was hij niet onschendbaar als president?
Vind die vent geen discussie waard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een topcrimineel die zulke dingen flikt en nog steeds op vrije voeten zit, heeft toch wel aardig wat weg van een celebrity-criminal.
Zelfs Paris Hilton is nog een discussie waard, dus de leider van Italie zeker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vind die vent geen discussie waard.
Maar ik wil wel deelnemen aan zijn feestjes.
He bah, wat een naar vergelijk. Ben het namelijk eens met het eerste deel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs Paris Hilton is nog een discussie waard, dus de leider van Italie zeker.
Dat snap ik, vandaar mijn keuze. Ik kon ook de bips van Kim Kardashian als voorbeeld noemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
He bah, wat een naar vergelijk. Ben het namelijk eens met het eerste deel.
Geen idee.quote:
Ik dacht het niet.quote:
Houd eens op. Nog even en ik heb een extra browser lopen voor wat afleidingquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik, vandaar mijn keuze. Ik kon ook de bips van Kim Kardashian als voorbeeld noemen
The horror. Een extra browserquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Houd eens op. Nog even en ik heb een extra browser lopen voor wat afleiding
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
Er lopen alleen zoveel van die idioten rond in de republikeinse gelederen. Anti-homo, anti-abortus, totaal geen wereldkennis, oerchristelijk. Toch vind ik ze betrouwbaarder dan de democraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |