We zullen dan eens gaan kijken wat fiscaal aftrekbaar is, ik geef als het kan dan nog de blikjes cola van de Sligro op.quote:
Zelfstandigenaftrek, MKB-winstvrijstelling, zelf je pensioen gaan beheren, afschrijven, enzovoorts.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
We zullen dan eens gaan kijken wat fiscaal aftrekbaar is, ik geef als het kan dan nog de blikjes cola van de Sligro op.![]()
![]()
Ik heb hier een inkomstenschatting, als ik dat zo zie dan is het haast niet de moeite waard om een bedrijfje te beginnen. Nu moet ik zeggen dat ze wel hebben gezegd dat ze liever te laag blijven met de berekening dan precies of te hoog gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfstandigenaftrek, MKB-winstvrijstelling, zelf je pensioen gaan beheren, afschrijven, enzovoorts.
Mwoah, een goede meubelmaker is goud waard me dunkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb hier een inkomstenschatting, als ik dat zo zie dan is het haast niet de moeite waard om een bedrijfje te beginnen. Nu moet ik zeggen dat ze wel hebben gezegd dat ze liever te laag blijven met de berekening dan precies of te hoog gaan zitten.
Welkom terug amice, hoe was Amsterdam?quote:
Onbetaalbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, een goede meubelmaker is goud waard me dunkt.
Dat klopt zeker , ik moet wel zeggen ze zijn hier in het eerste jaar uitgegaan van een jaaromzet 83700 euro, doe eens een gok wat er dan overblijft per maand.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, een goede meubelmaker is goud waard me dunkt.
Ik weet niet wat je materiaal kost hé bij die omzet, excl btwquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt zeker , ik moet wel zeggen ze zijn hier in het eerste jaar uitgegaan van een jaaromzet 83700 euro, doe eens een gok wat er dan overblijft per maand.
28.500quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je materiaal kost hé bij die omzet, excl btw
Met alle materialen, belastingen en uitgaven voor gereedschap denk ik zo'n 35 a 40k?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt zeker , ik moet wel zeggen ze zijn hier in het eerste jaar uitgegaan van een jaaromzet 83700 euro, doe eens een gok wat er dan overblijft per maand.
quote:
Dus zo rond de 57.500 voorlopige winst. Dan nog je gereedschap afschrijven.quote:
De DEF mod heeft weer een stukje propaganda getikt waar Jack de Vries jaloers van zou worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, heerlijk dutje gedaan en zo klaarmaken voor een wilde avond.
We kunnen zonder krijgsmacht geen grondstoffen veroveren? Iets in die strekking?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De DEF mod heeft weer een stukje propaganda getikt waar Jack de Vries jaloers van zou worden.
Och, natuurlijk. Het sluimerende conflict dat op het punt staat uit te breken. Net of de grootte van onze leger iets uitmaakt als de pleuris uitbreekt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
Nee iets van een eeuwigdurende dreiging en wij slapen terwijl zij waken. Ofzo.
En nu is er iemand die vind dat er te weinig bezuinigd wordt op OSW. Dat klopt, maar het ontslaat defensie natuurlijk niet van haar verplichtingen tot inleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |