quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor iemand die zijn plezier haalt uit het op grammatica verbeteren van andere mensen )waar overigens niks mis mee is) verrast mij dat niet echt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:06 schreef Rikketik het volgende:
Die Maxim Hartman was pijnlijk om naar te luisteren. In het begin vond ik hem nog wel zinnige dingen zeggen over kijkcijfers, maar toen die beelden uit zijn programma aan bod kwamen... Jezus, wat een falerige Rutger Castricum-imitatie. En maar volhouden dat-ie het allemaal serieus meende. Ook wel logisch misschien, anders geef je als het ware zelf toe dat je geen gevoel voor humor hebt en niet kunt interviewen.
[..]
Hoogtepunt van de uitzending, ook al waren het maar een paar seconden.
Om meteen antwoord te geven op Littlerabbit: nee, ik kende hem nog niet. Of dat raar is, moet je zelf maar zeggen. Ik vind van niet, anders had ik hem immers wel gekend.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was knip en plak werk waardoor het uit zijn context werd getrokken, daarbij doet Maxim dit soor interviews al jaren. En is het eigenlijk raar dat je hem blijkbaar nog niet kende?
Ik geloof je graag, maar vertel er dan ook even bij waarom het een loze vergelijking is. Met alleen "het is absoluut geen Rutger Castricum-imitatie" kan ik niet zoveel.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:43 schreef superjojo het volgende:
Maxim Hartman is absoluut geen Rutger Castricum imitatie. Je mag het niet grappig vinden, natuurlijk, maar dat is echt een loze vergelijking.
Zoals ik al zei waren dit geknipte stukjes achter elkaar waardoor het uit zijn verband werd getrokken. Daarbij iets wat Maxim zelf ook al zei wil hij een leuk item met de mensen maken, waar Rutger het over de rug van mensen doet. Overigens vind ik Rutger ook leuk op zijn tijd, maar niet altijd bij onwetende voorbijgangers die niks met het onderwerp te maken hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik geloof je graag, maar vertel er dan ook even bij waarom het een loze vergelijking is. Met alleen "het is absoluut geen Rutger Castricum-imitatie" kan ik niet zoveel.
Je hebt gelijk, DWDD knipt graag in filmpjes om ze spraakmakender te maken dan ze werkelijk zijn. Ik zie dat de "Omroep Maxim" van gisteren op Uitzendinggemist.nl staat, ik zal die binnenkort eens terugkijken. Wellicht dat mijn eerste indruk niet de juiste was.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals ik al zei waren dit geknipte stukjes achter elkaar waardoor het uit zijn verband werd getrokken. Daarbij iets wat Maxim zelf ook al zei wil hij een leuk item met de mensen maken, waar Rutger het over de rug van mensen doet. Overigens vind ik Rutger ook leuk op zijn tijd, maar niet altijd bij onwetende voorbijgangers die niks met het onderwerp te maken hebben.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
Wat minder is aan DWDD: teveel Joost Zwagerman.
Joost kan mooi vertellen zoals gisteren over Picasso grandioosquote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef Miam het volgende:
Ik vind Zwagerman geniaal! verhaal over picasso vond ik zeer boeiend!
Idd, dat vond ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Joost kan mooi vertellen zoals gisteren over Picasso grandioos
Jammer.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef Heufd het volgende:
Vanavond gaat Nico tezamen met zijn Hank Five en Joop van Zijl het nieuws weer slowjammen.
Hopelijk kan hij wat leuks met die brandende man op de dam.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef Heufd het volgende:
Vanavond gaat Nico tezamen met zijn Hank Five en Joop van Zijl het nieuws weer slowjammen.
En de andere gasten:quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef Heufd het volgende:
KOPIEER IK NETJES DE OP UIT DE WIKI, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef pberends het volgende:
WAAROM GEEN DWDD IN DE TT, moeilijk zoeken zo.
Beauquote:Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef Mike het volgende:
[..]
En de andere gasten:
- Beau van Erven Dorens is tafelheer.
- Donderdag worden de Dutch Start Up Awards uitgereikt voor de beste nieuwe internet-initiatieven. Te gast zijn de genomineerden Nalden en Venz.
Vanavond!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef themole het volgende:
Wanneer hebben ze Hans Teeuwen niet te gast.
Omdat hij elke dag al in de show zit samen met Theo Maassen en hun zeer matige humor.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef themole het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik bedoel natuurlijk waarom.
Hans Teeuwen & Theo Maassen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij elke dag al in de show zit samen met Theo Maassen en hun zeer matige humor.
Jazeker wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat ze opstaan...
Niko gaat toch niet weer "zingen"/gek doen?
Dacht ik ook al ja, allemaal halve negertjesquote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Ze heeft wel veel van die halfbloedjes kinderen. En nu is ze boos op het sinterklaasfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |