Ik ken dat gevoel, denk dat het maar weer eens wat (sorry voor het vooroordeel) sushi in de stad wordt.quote:
Een faillissement zal niet gebeuren helaas, ik hoop op zijn minst dat de ING dit wanbeleid flink gaat voelen, wat helaas ook niet gaat gebeuren. Daar zijn de Hollanders te braaf voor geworden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal de toekomst uitwijzen, als de ING failliet is vanwege al die opzeggingen, horen we het vanzelf, denk je niet?
Ach, ik heet ze echter van harte welkom.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
De non-elite durft echter niet te posten
In Vught zit een goede.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, denk dat het maar weer eens wat (sorry voor het vooroordeel) sushi in de stad wordt.
Dus het was een goede beslissing van de ING-topquote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Een faillissement zal niet gebeuren helaas, ik hoop op zijn minst dat de ING dit wanbeleid flink gaat voelen, wat helaas ook niet gaat gebeuren. Daar zijn de Hollanders te braaf voor geworden.
Is me wat te ver op de fietsquote:
Wat is er mis met sushi?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, denk dat het maar weer eens wat (sorry voor het vooroordeel) sushi in de stad wordt.
Deze man gaat gewoon lekker wat aardappelen koken. Hele weekend al buiten de deur gegeten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
McDonalds vroeg in de ochtend na een avond doorhalen, heerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze man gaat gewoon lekker wat aardappelen koken. Hele weekend al buiten de deur gegeten.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
Kan je nu weer optyfen naar NWS? Plebejer.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, ik heet ze echter van harte welkom.
M.u.v. een paar individuen.
Over plebejer gesprokenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
McDonalds vroeg in de ochtend na een avond doorhalen, heerlijk.
Was de hele dag misselijk er van.
Er kleeft een stigma aan.quote:
Er is weinig anders open rond die tijdstippen helaas, te vroeg voor bakkers met cafe's, en honger heb je dus tja. Was m'n eerste McDonalds in 2 jaar tijd weer, wat een gevoel van herkenning.quote:
En toch zeker wel die gratis Telegraaf meegenomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
McDonalds vroeg in de ochtend na een avond doorhalen, heerlijk.
Was de hele dag misselijk er van.
Krijg je er nu een gratis geigerteller bij?quote:
Welk stigma?quote:
Welnee, was in Duitsland, Bild natuurlijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
En toch zeker wel die gratis Telegraaf meegenomen.
Op de een of andere manier schijnt sushi "Facebook-updatewaardig" te zijn (of erger; twitterfeed-material)quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk stigma?
Ik at 't elke dag voor lunch, heerlijk spul.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijg je er nu een gratis geigerteller bij?
Dat is natuurlijk nauwelijks een excuus.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is weinig anders open rond die tijdstippen helaas, te vroeg voor bakkers met cafe's, en honger heb je dus tja. Was m'n eerste McDonalds in 2 jaar tijd weer, wat een gevoel van herkenning.
Zo ben ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat jij hem een beetje hier houdt.
I know father, I have sinned.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nauwelijks een excuus.
Werkelijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de een of andere manier schijnt sushi "Facebook-updatewaardig" te zijn (of erger; twitterfeed-material)
maar is boerenkool met worst dat niet. Sushi is nieuws in bepaalde kringen.
En in Engeland The Sun zeker?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, was in Duitsland, Bild natuurlijk!
Burger King geniet overigens mijn vookeur boven de Mc.quote:
KFC is the lowest of the low (or blackest of the black).quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Burger King geniet overigens mijn vookeur boven de Mc.
Zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
KFC is the lowest of the low (or blackest of the black).
Geen van allen eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beschouwt een bagel als fastfood?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker.
Hoewel mijn fastfood meestal bij Starbucks blijft.
Rijen en rijen en rijen en rijen bij een aanbieding in Afrika toen ik er nog woonde, heerlijk. Vond 't nogal onbeleefd om er foto's van te maken, maar inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
KFC is the lowest of the low (or blackest of the black).
Ja, is het toch ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beschouwt een bagel als fastfood?
Uiteraard.quote:
quote:
Geen idee eigenlijk, vreet die bende nooit. En Starbucks vind ik toch wel de meest schrale koffiezaak op aarde.quote:
Grab & Go, heerlijk handig.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vreet die bende nooit. En Starbucks vind ik toch wel de meest schrale koffiezaak op aarde.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
Als je een negerbaby krijgt; ook Fri'Chickenisha noemen.
Dat is trouwens ook een trending topic op de social media.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vreet die bende nooit. En Starbucks vind ik toch wel de meest schrale koffiezaak op aarde.
Die hebben ze ook in elke betere stad wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef eriksd het volgende:
Toen ik in N.Y. was ging ik naar de Dunkin Donuts.
Vond dat eigenlijk een betere tent dan de Starbucks.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die hebben ze ook in elke betere stad wel ja.
Zeker, maar het blijft de globalistische multi-vlaai natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vond dat eigenlijk een betere tent dan de Starbucks.
Waar?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk man, zo'n kerncentrale om de hoek.
In Japan. Straks worden er allemaal Jappen met dichtgeknepen oogjes geboren.quote:
Leuk, goedkope energiequote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Japan. Straks worden er allemaal Jappen met dichtgeknepen oogjes geboren.
Geef mij dan toch maar een windmolen. De kans is weliswaar klein dat er wat misgaat met zo'n kerncentrale, maar als het fout gaat dan heb je ook echt de poppen aan het dansen.quote:
Ik heb liever 1 kerncentrale dan 1500 windmolens.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef mij dan toch maar een windmolen. De kans is weliswaar klein dat er wat misgaat met zo'n kerncentrale, maar als het fout gaat dan heb je ook echt de poppen aan het dansen.
Denk dat ze daar in Japan momenteel anders over denken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 kerncentrale dan 1500 windmolens.
Beperken de openbare ruimte zo hè?
Emotionele reacties zijn begrijpelijk, ziedaar Merkel.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat ze daar in Japan momenteel anders over denken.
Als jij kanker hebt gekregen als gevolg van de straling, lul je ook wel anders.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Emotionele reacties zijn begrijpelijk, ziedaar Merkel.
Hoeveel mensen hebben kanker gekregen als gevolg van de straling?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij kanker hebt gekregen als gevolg van de straling, lul je ook wel anders.
Ik ben dan ook fel gekant tegen vrij wapenbezit. Verder vraag ik mij af hoe enthousiast de inwoners van Tsjernobyl zijn over kernenergie.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben kanker gekregen als gevolg van de straling?
En ook voor hen geldt; kanker heb je toch al, dan is het tegen kernenergie blijven zoiets als pistolen verbieden omdat je ooit beschoten bent.
Tja, is er een alternatief dan, behalve kolen en gascentrales?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fel gekant tegen vrij wapenbezit. Verder vraag ik mij af hoe enthousiast de inwoners van Tsjernobyl zijn over kernenergie.
Ik vraag me af hoe enthousiast de inwoners van de Tornado Triangle zijn over windenergie.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fel gekant tegen vrij wapenbezit. Verder vraag ik mij af hoe enthousiast de inwoners van Tsjernobyl zijn over kernenergie.
Zon, wind en waterkracht.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, is er een alternatief dan, behalve kolen en gascentrales?
Ik bedoel realistische alternatievenquote:
Haha, wat een onzinvergelijkingquote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe enthousiast de inwoners van de Tornado Triangle zijn over windenergie.
Hoe enthousiast de inwoners van Bangladesh over waterkracht, hoe enthousiast de inwoners van de poolgebieden zijn over zonne-energie.
Misschien moet je eens gaan kletsen met mensen die er verstand van hebben (ben ik overigens niet)quote:
Als een kernramp toch is te voorkomen door menselijk handelen, is er toch geen bezwaar mits goed-getraind personeel de centrale bediend?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, wat een onzinvergelijkingEen tornado is niet te voorkomen door menselijk handelen, een kernramp wel, Zonder kerncentrales ook geen Tsjernobyl.
Tientallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, is er een alternatief dan, behalve kolen en gascentrales?
Doel meer op de keus om zo'n centrale te bouwen. Dat kunnen wij voorkomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een kernramp toch is te voorkomen door menselijk handelen, is er toch geen bezwaar mits goed-getraind personeel de centrale bediend?
Zit nu wat te lezen, maar alleen al de kapotte wieken van windmolens lijken mij vrij vervuilendquote:Op maandag 28 maart 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan kletsen met mensen die er verstand van hebben (ben ik overigens niet)
Wellicht, maar een gebied wordt tenminste niet onbewoonbaar als zo'n apparaat in elkaar flikkert.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit nu wat te lezen, maar alleen al de kapotte wieken van windmolens lijken mij vrij vervuilend
Ik heb het meer over gebruikelijke slijtage en vervanging. Wat zou de CO2 footprint daarvan zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar een gebied wordt tenminste niet onbewoonbaar als zo'n apparaat in elkaar flikkert.
De keuze een windmolen te plaatsen in de Tornado Triangle ook, of waterkrachtcentrales in overstromingsgevoelige gebieden, of zonnepanelen op plaatsen waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doel meer op de keus om zo'n centrale te bouwen. Dat kunnen wij voorkomen.
Als een waterkrachtcentrale faalt, dan sterven er geen mensen aan de gevolgen daarvan en wordt het gebied ook niet onbewoonbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De keuze een windmolen te plaatsen in de Tornado Triangle ook, of waterkrachtcentrales in overstromingsgevoelige gebieden, of zonnepanelen op plaatsen waar de zon niet schijnt.
Tsjernobyl is een menselijke fout, Fukushima was een natuurramp met een menselijk component (niet bouwen op een seismologisch geteisterde plek). Maar dat is niet iets dat tegen kernenergie pleit.
Daarom, en voorkomen is nog altijd beter dan genezen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:43 schreef truepositive het volgende:
Volgens een recent onderzoek zijn er in Nederland ook 7.0 bevingen mogelijk. Plaatgrenzen zijn natuurlijk heel risky, maar 100% veilig is het nergens, breuklijnen zijn overal.
Dat lukte mij daar ook welquote:Op maandag 28 maart 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar komt het naar mijn idee wel op neer. In het VKZ-subforum, dat werd geleid door Ferdo en Lavenderrr, heb ik ontiegelijk veel notes binnengeharkt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
De NVU is ook een extreemlinkse partij die in de media steevast extreem-rechts genoemd wordt vanwege haar immigratiestandpunten.
Vond het wel goede mods eigenlijk.quote:
Punt is dat dit blijkbaar te hoog is gegrepen voor de betreffende energiebedrijven. We zijn als mensen blijkbaar nog lang niet in staat om fouten te voorkomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een kernramp toch is te voorkomen door menselijk handelen, is er toch geen bezwaar mits goed-getraind personeel de centrale bediend?
Ze waren toen nog geen collega's dus ik kan ze veilig afvallenquote:
Vind jij jezelf goed modden?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze waren toen nog geen collega's dus ik kan ze veilig afvallen. Vond het een zeer matig gemodereerd forum waar de politieke voorkeur van de mods vaak wel heel erg de boventoon voerde.
Volgens mij moet ik jou maar eens gaan noten, had ik nog niet gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Koos zuigt. Zeeland zuigt. Du_ke zuigt. Tja. wat zou jij dan doen als mod?
Ik doe zo min mogelijk en dat bevalt wel goed.quote:
Meer dan nu?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze waren toen nog geen collega's dus ik kan ze veilig afvallen. Vond het een zeer matig gemodereerd forum waar de politieke voorkeur van de mods vaak wel heel erg de boventoon voerde.
Is er dan een weg naar de Fok!rechtbank?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik jou maar eens gaan noten, had ik nog niet gedaan
Dat is wel een goede insteek.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik doe zo min mogelijk en dat bevalt wel goed.
Ik vond die voorkeur ook veel te duidelijk meespelen. Hier merk je daar helemaal niets van en dat is zeer plezierig.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel ja. Volgens mij mag hier nu veel en veel meer dan in VKZ. Dat vind ik prettiger. Maar goed het is mijn eigen indruk weet niet hoe anderen het ervaren.quote:
Hij zou het direct invoeren als het nog niet bestond toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
Zozo, het IMF noemt de hypotheekrenteaftrek in Nederland een "genereus systeem dat de huizenmarkt verstoort" en bovendien erg risicovol voor het bancaire systeem.
Steek dat maar in je zak Rutte
Het IMF vindt dat het (geleidelijk) afgeschaft moet wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij zou het direct invoeren als het nog niet bestond toch?
IMF is op dit moment heel nuttig.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:12 schreef truepositive het volgende:
Mee eens, maar het IMF zelf moet ook geleidelijk afgeschaft worden
Wat zou jou meer recht op zo'n huis geven dan tokkies?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik daardoor eerder in een elitewijk mag wonen, dan graag. Ik heb het gehad met die kuttokkies.
Ik heb doorgestudeerd. Zij niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat zou jou meer recht op zo'n huis geven dan tokkies?
Nou en.quote:
Als ze er hard voor werken hebben ze minstens zoveel recht.quote:
Ik heb dan liever mensen met een uitkering bij elkaar. Wat je doet is je verdienste, niet je opleiding.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Soort zulk soort bij elkaar. Wat zou daar mis mee zijn?
Nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze er hard voor werken hebben ze minstens zoveel recht.
Jawel hoor ik woon er al jaren tussen. En ik eet wel met mes en vork.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Tokkies en mensen mengen nooit. Kan ook niet samen.
De eerste regelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
Du_ke, Wikipedia de NVU voordat je begint te brullen.
Haar volledige profiel wordt gedomineerd door haar uitgesproken neonazistische karakter. Dat de DDR zichzelf democratisch noemde of de PVV die roept dat ze voor vrijheid zijn valt in dezelfde categorie als pogingen om de NVU in de linkse hoek te duwen.quote:De Nederlandse Volks-Unie (NVU) is een Nederlandse politieke partij. Ze wordt vanwege haar uitgesproken neonazistische karakter als extreemrechts beschouwd en ook wordt ze ook in de fascistische hoek geplaatst.
Daar denken we dan verschillend over. Ik zet liever mensen bij elkaar van gelijk niveau. Niet gek hoor, een vorm van apartheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan liever mensen met een uitkering bij elkaar. Wat je doet is je verdienste, niet je opleiding.
Ranzige nonsens.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Tokkies en mensen mengen nooit. Kan ook niet samen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar denken we dan verschillend over. Ik zet liever mensen bij elkaar van gelijk niveau. Niet gek hoor, een vorm van apartheid.
Zou een basisrecht moeten zijn.
Het zijn tokkies, en niet vanwege een uitbouw. Het zijn tokkies, omdat ze het zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef eriksd het volgende:
Je buren waren overigens tokkies omdat ze een uitbouw hadden toch?
Zoals?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
!
overigens zie je overal dat dit tot zeer ongewenste omstandigheden leidt.
Meegekregen wat er in de Franse banlieus gebeurde?quote:
Ja, en dat is de maat der dingen?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meegekregen wat er in de Franse banlieus gebeurde?
Heb een halve blik op dat topic geworpen maar zat die persoon al niet vanaf een jaar of 14 regelmatig met depressies en dergelijke thuis? Dat is toch wel wat anders dan...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef eriksd het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat ik dacht dat met een user in SES die door de prestatiebeursdruk in de WAJONG terecht was gekomen we het summum hadden bereikt.
Ach, Erik en nuance gaan niet samen. ik reageer er niet eens op.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een halve blik op dat topic geworpen maar zat die persoon al niet vanaf een jaar of 14 regelmatig met depressies en dergelijke thuis? Dat is toch wel wat anders dan...
Het is op veel meer plekken zo gebeurd (zoals gezegd zo'n beetje overal waar daar sprake van was en zelfs tot op zekere hoogte in NL). Dat alleen al maakt het een zeer slecht idee.quote:
Overheid die zijn rol verzaakt. Krijg je altijd ellende.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is op veel meer plekken zo gebeurd (zoals gezegd zo'n beetje overal waar daar sprake van was en zelfs tot op zekere hoogte in NL). Dat alleen al maakt het een zeer slecht idee.
Ik ben geen tokkie die zijn buren opscheept met een onzalige uitbouw die het wooncomfort aantast. Een sociale buur die denk even na.quote:overigens vermoed ik dat jij ook snel zo'n tokkiewijk ingestuurd zou worden vanwege het dom ruzie zoeken over een uitbouwtje en het graag een wapen willen hebben om wat aan zulke buren te kunnen doen...
En nu het hele stuk:quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
De eerste regel
[..]
Haar volledige profiel wordt gedomineerd door haar uitgesproken neonazistische karakter. Dat de DDR zichzelf democratisch noemde of de PVV die roept dat ze voor vrijheid zijn valt in dezelfde categorie als pogingen om de NVU in de linkse hoek te duwen.
quote:De Nederlandse Volks-Unie (NVU) is een Nederlandse politieke partij. Ze wordt vanwege haar uitgesproken neonazistische karakter als extreemrechts beschouwd en ook wordt ze ook in de fascistische hoek geplaatst. De NVU heeft een anti-kapitalistische houding.[1][2]
De partij heeft een aantal opvattingen die doorgaans als (extreem-)links worden gezien. Zo wil de partij dat alle arbeiders een belang krijgen in de bedrijven waar ze werken en de sociale uitkeringen opschroeven. De partij is voorstander van dierenrechten en tegen milieuvervuiling. De vakbond ABVAKABO FNV verbiedt haar leden om lid te zijn van de Nederlandse Volks-Unie.
Die laatste regel zegt inderdaad dat het een stel extremistische gekkies zijn met een bord voor de kop.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die laatste regel zegt alles wel lijkt mij
Ik wist dat trouwens niet als FNV-lid
[Nee concentratie van ellende. Enige vermenging is gewoon heel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Overheid die zijn rol verzaakt. Krijg je altijd ellende.
Iemand die flink ruzie gaat zoeken en de rechter in de hand wil nemen noem ik geen sociale buur...quote:[..]
Ik ben geen tokkie die zijn buren opscheept met een onzalige uitbouw die het wooncomfort aantast. Een sociale buur die denk even na.
Een paar maand terug schreef je heel wat andersquote:En nee, dat wapen zou voor zelfverdediging zijn. Weer typisch links om woorden in de mond te leggen.
Een aantal opvattingen. De hoofdmoot is gewoon extreem-rechts. Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker door gelijke definities te gebruiken.quote:
Gek als een deur inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die laatste regel zegt inderdaad dat het een stel extremistische gekkies zijn met een bord voor de kop.
Vermenging is pure ellende.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
[Nee concentratie van ellende. Enige vermenging is gewoon heel goed.
[..]
Nee, diegene die mij tot een dergelijk beslissing noopt, omdat die ver over mijn grens gaat ,dat is niet sociaal. Je draait het om.quote:Iemand die flink ruzie gaat zoeken en de rechter in de hand wil nemen noem ik geen sociale buur...
Ik vind gebrek aan eigenrichting jammer. Dat kennen we niet, en ik hou mij gewoon aan de regels.quote:[..]
Een paar maand terug schreef je heel wat anders, ik verzin dit niet... PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] # 72 Openen het volgende deel en 4 posts verder.
Okay, laten we dan aanhouden dat de NVU nationalistisch is met extreemrechtse en extreemlinkse trekjes vanwege het welbekende hoefijzermodel van de politiek.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een aantal opvattingen. De hoofdmoot is gewoon extreem-rechts. Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker door gelijke definities te gebruiken.
een beperkte degenererende genenpoel dat is pas pure ellende.quote:
ik draai niks om. jij verwacht eenzijdige aanpassing, dat is natuurlijk niet realistisch.quote:[..]
Nee, diegene die mij tot een dergelijk beslissing noopt, omdat die ver over mijn grens gaat ,dat is niet sociaal. Je draait het om.
Dat heeft er niets mee te maken.quote:Als iemand je huis brand steekt, bel jij dan geen brandweer?
Streven naar eigenrichting lijkt me de beste garantie voor een enkeltje tuigdorp. Het is juist een kwestie van beschaving om dit niet te willen en over te laten aan de professionals...quote:Ik vind gebrek aan eigenrichting jammer. Dat kennen we niet, en ik hou mij gewoon aan de regels.
Ze concentreren zich voor zeker 90% op het extreem-rechtse deel als ik zo een beetje rondkijk op hun site. Dus qua profiel kunnen we ze volgens mij vrij eenvoudig in die hoek plaatsen. Maar goed jij bent min of meer van de Hitler-was-links-theorie zag ik in het vorige deel dus je zal het daar wel niet mee eens zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, laten we dan aanhouden dat de NVU nationalistisch is met extreemrechtse en extreemlinkse trekjes vanwege het welbekende hoefijzermodel van de politiek.
Oh, ik vind het best hoor. Extreemrechts is toch parametraal tegenover wat ik voorsta, maar als je linkse elementen ontkent, terwijl ze met volkomen anti-kapitalistische standpunten komen:quote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze concentreren zich voor zeker 90% op het extreem-rechtse deel als ik zo een beetje rondkijk op hun site. Dus qua profiel kunnen we ze volgens mij vrij eenvoudig in die hoek plaatsen. Maar goed jij bent min of meer van de Hitler-was-links-theorie zag ik in het vorige deel dus je zal het daar wel niet mee eens zijn
Snap je dat ik ze onder extremistisch links schaarquote:• Deelname van de arbeiders in het ondernemingskapitaal;
• Ondersteuning van kleine ondernemingen tegenover de multinationals;
• Hogere sociale uitkeringen;
• Onmiddellijke uittreding van Nederland uit de NAVO;
• Sluiting kerncentrale Borssele, geen kernenergie opwekken of gebruiken maar nog intensiever gebruikmaken van zonne-, windenergie- en waterkracht;
• Gratis en beter openbaar vervoer;
• Gratis gezondheidszorg, weg met de wachtlijsten en ziekenfondspremies;
• Keihard optreden tegen milieuvervuilers;
• Stopzetting van onnodige dierproeven;
• Stopzetting van pelsdierfokkerijen.
Ik ontken die punten uit hun programma niet maar het is van volstrekt ondergeschikt belang in hun totale profiel. En ik snap dat je ze onder links probeert te schuiven, het slaat nergens op maar het is een trucje dat helaas zo'n beetje iedere zogenaamde libertarier met enige regelmaat uithaaltquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik vind het best hoor. Extreemrechts is toch parametraal tegenover wat ik voorsta, maar als je linkse elementen ontkent, terwijl ze met volkomen anti-kapitalistische standpunten komen:
[..]
Snap je dat ik ze onder extremistisch links schaar
Die dingen zijn net zo relevant als WIlders zijn opvattingen over de economie: namelijk niet. Verder ben je inderdaad flink bezig je eigen straatje schoon proberen te vegen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik vind het best hoor. Extreemrechts is toch parametraal tegenover wat ik voorsta, maar als je linkse elementen ontkent, terwijl ze met volkomen anti-kapitalistische standpunten komen:
[..]
Snap je dat ik ze onder extremistisch links schaar
Jij kent veel libertariers?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ontken die punten uit hun programma niet maar het is van volstrekt ondergeschikt belang in hun totale profiel. En ik snap dat je ze onder links probeert te schuiven, het slaat nergens op maar het is een trucje dat helaas zo'n beetje iedere zogenaamde libertarier met enige regelmaat uithaalt.
Ja, want stiekem zijn de leden van de NVU pelsfokkende kampbeulen die heulen met het kapitalistisch grootkapitaal en niet voor de uitkeringstrekkende paupers zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 19:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die dingen zijn net zo relevant als WIlders zijn opvattingen over de economie: namelijk niet. Verder ben je inderdaad flink bezig je eigen straatje schoon proberen te vegen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Monolith het volgende:
Deze non-discussie wordt mede mogelijk gemaakt door obsessief hokjesdenken.
Ben er al verscheidene tegengekomen inderdaad. En hun retoriek lijkt veelal erg op elkaar.quote:
Wel heel degelijk. Het lijkt rechtstreeks uit een van de prachtige topics van Monidique over Rechts voor Beginners in vijf bondige punten te komen.quote:Het heeft niet al te veel met trucjes te maken,
Het gaat er om dat je probeert dit soort clubjes in de linkse hoek te schuiven om het rechtse straatje schoon te vegen.quote:maar dit is gewoon uitschot dat zowel linkse als rechtse standpunten heeft. Ik hoef mezelf helemaal niet op te hemelen door tegen dit soort punten te zijn, maar ze staan denk ik net zo ver af van wat ik idealiseer als wat jij voorstaat.
Gekste dag?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat werd tijd Koos...want het is "De Gekste Dag"
Squash is niet goed voor de pezen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:08 schreef Monolith het volgende:
Tijd om te gaan sporten. Kijken of m'n blessure nu volledig verdwenen is.
Is dat iets uit Brabant?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat werd tijd Koos...want het is "De Gekste Dag"
Klopt, al tijden last van zeurende pijn. Maar eens even 4 weken rust gepakt om te kijken of dat zou helpen.quote:
Oke, denk dat ik wel iets anders opzet.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, Nederland wil ook een soort "Red Nose Day" als Engeland hebben.
Punt 1. Kan ik mij niet in vinden, moslim of christen is me hetzelfdequote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
Wel heel degelijk. Het lijkt rechtstreeks uit een van de prachtige topics van Monidique over Rechts voor Beginners in vijf bondige punten te komen.
Extreem-links is toch ook niet gelijk aan links?quote:Het gaat er om dat je probeert dit soort clubjes in de linkse hoek te schuiven om het rechtse straatje schoon te vegen.
Waarom trap je keer op keer in naampjes? Je gelooft dus ook dat de PVV een verdediger van de democratie en vrijheid is? En dat de vvd een volkspartij is?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Punt 1. Kan ik mij niet in vinden, moslim of christen is me hetzelfde
Punt 2. Kan ik mij in vinden
Punt 3. Kan ik mij absoluut niet in vinden.
Punt 4. Ik geloof in het broeikaseffect, niet in de manier hoe "links" dit oplost
Punt 5. Kan ik mij niet in vinden, ik wil geen harde aanpak van wie dan ook.
[..]
Extreem-links is toch ook niet gelijk aan links?
Extreem-rechts is in ieder geval niet gelijk aan rechts.
Dit clubje probeert zo ongeveer elke economische vrijheid in te dammen, maar omdat het racistische of anti-semitische grondpunten heeft, stellen jullie hem gelijk aan 'rechts'. Ze noemen zichzelf socialistisch en nationalistisch, maar nu moet ik verdedigen waarom ze geen vertegenwoordigers van vrij rechts zijn?
Leuke UI. Daarnaast, welke naampjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waarom trap je keer op keer in naampjes? Je gelooft dus ook dat de PVV een verdediger van de democratie en vrijheid is? En dat de vvd een volkspartij is?
Nee je moet je verdedigen voor je poging ze onder extreem-links te scharen terwijl ze dat overduidelijk niet zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Punt 1. Kan ik mij niet in vinden, moslim of christen is me hetzelfde
Punt 2. Kan ik mij in vinden
Punt 3. Kan ik mij absoluut niet in vinden.
Punt 4. Ik geloof in het broeikaseffect, niet in de manier hoe "links" dit oplost
Punt 5. Kan ik mij niet in vinden, ik wil geen harde aanpak van wie dan ook.
[..]
Extreem-links is toch ook niet gelijk aan links?
Extreem-rechts is in ieder geval niet gelijk aan rechts.
Dit clubje probeert zo ongeveer elke economische vrijheid in te dammen, maar omdat het racistische of anti-semitische grondpunten heeft, stellen jullie hem gelijk aan 'rechts'. Ze noemen zichzelf socialistisch en nationalistisch, maar nu moet ik verdedigen waarom ze geen vertegenwoordigers van vrij rechts zijn?
quote:1 - Tegen vervreemding van onze maatschappij en cultuur
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: Germaans-christelijke cultuur moet in Nederland dominant blijven
Het gezin is de hoeksteen van de volksgemeenschap
Nationale identiteit is een stuk vaderland in de wereld
Aanmoediging tot het hebben van gezinnen en meer gemeenschapszin in plaats van egoïsme en materialisme
Geen opname van nieuwe asielzoekers of vluchtelingen
Immigratiestop nu
Remigratie nu voor criminele, illegale, en werkloze vreemdelingen
Directe politieke ontkoppeling van alle banden met de Nederlandse Antillen
Stopzetting bouw van nieuwe synagogen, moskeeën en hindoetempels
Geen overheidssubsidies aan minderhedenorganisaties
Geen belastinggeld aan antidiscriminatiebureaus (ADBs) of Meldpunt Discriminatie Internet
Trouwen kan alleen plaatsvinden tussen man en vrouw, homoseksuelen mannen en lesbische vrouwen kunnen wel een geregistreerd partnerschap krijgen, maar niet trouwen.
Alleen getrouwde stellen kunnen kinderen adopteren
Je kunt alleen volksvertegenwoordiger worden wanneer je geboren bent in Nederland en het Nederlands paspoort/id-kaart en staatsburgerschap bezit
Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp
Naturalisatie pas na 25 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
Geen export van uitkeringen en kinderbijslag buiten de EU
Stop importbruiden en gezinshereniging, gezinshereniging kan alleen wanneer vader, moeder, opa, oma, grootvader en grootmoeder een Nederlands paspoort bezitten en 25 jaar achtereen in Nederland hebben gewoond en geen misdrijf hebben begaan
Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
Overheidsteksten op (voorlichting- en informatie) folders uitsluitend in de Nederlandse taal
Reclame op de Nederlandse televisie, kranten uitsluitend in onze Nederlandse taal
Succes!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, al tijden last van zeurende pijn. Maar eens even 4 weken rust gepakt om te kijken of dat zou helpen.
partijnaampjes en standpuntjes. Volgens jouw redenatie was de DDR hartstikke democratisch.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuke UI. Daarnaast, welke naampjes?
De PVV is in mijn ogen geen "vrije" partij, de VVD is wel een volkspartij.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee je moet je verdedigen voor je poging ze onder extreem-links te scharen terwijl ze dat overduidelijk niet zijn.
neem alleen al hun eerste en daarmee voornaamste partijpunten:
[..]
Waar zei ik dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
partijnaampjes en standpuntjes. Volgens jouw redenatie was de DDR hartstikke democratisch.
Dat snap ik, dit is extreem rechts en extreem achterlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn rechts, vriend
Heb het over je redeneertrant.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zei ik dat?
Volgens mij ontkrachte ik dat nog in POL 1815.
Net als de DVK, die is ook niet democratisch.
Er is niks socialistisch aan de NVU. Als ze nou zouden pleiten voor het aan werknemers geven van bedrijven of het afschaffen van de mogelijkheid om externe aandeelhouders te hebben, ok, maar dit programma is niet tegen het kapitalisme an sich. Ze zijn eerder sociaal-democraten op basis van dat lijstje (even het racistische deel achterwege latend), en passen dus prima binnen de huidige democratie en het kapitalisme.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuke UI. Daarnaast, welke naampjes?
De PVV is in mijn ogen geen "vrije" partij, de VVD is wel een volkspartij.
Mijn redeneertrant ging verder dan alleen zeggen: De NVU = Nederlandse Volks Unie = Volks = Socialistisch. Ik reageerde in POLCafe#1815 al op een aantijging van Edje met de volgende replyquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer argumenten noem dan alleen NSDAP = Nationaal socialistisch = socialistisch.
Zijn gedachtegoed had meer verwanten met het socialisme, bolsjewisme, marxisme en communisme dan het had met liberalisme, kapitalisme en conservatisme. Dat hij een kind van z'n tijd is, waarbij het hele socialisme nu eenmaal de bovenliggende ideologie was en het socialisme een tool was om z'n andere verdorven ideeen ten uitvoer te brengen betwist ik niet, maar niettemin was hij een socialist die de menselijke arbeid verheerlijkte, het kapitalisme verfoeide en de onderklasse enorm aansprak.
Of de DDR of de DVK ook democratisch zijn en daarmee de democratie moet worden afgeschaft is natuurlijk een hellend vlak-drogreden, maar krampachtig volhouden dat Hitler een rechtse politicus was, want extreem-rechts, is net zo weinig overtuigend. De NVU is ook een extreemlinkse partij die in de media steevast extreem-rechts genoemd wordt vanwege haar immigratiestandpunten.
En hierin ontkracht je het niet. Daarom kwam ik ook terug op je NVU verhaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn redeneertrant ging verder dan alleen zeggen: De NVU = Nederlandse Volks Unie = Volks = Socialistisch. Ik reageerde in POLCafe#1815 al op een aantijging van Edje met de volgende reply
[..]
Ik vind deelname aan het ondernemingskapitaal van arbeiders één van de meest socialistische standpunten die je kan hebben met betrekking tot het vrij ondernemerschap. Ze geven daarmee wel degelijk bezit aan werknemers en voor internationale aandeelhouders moeten er referenda gehouden worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Er is niks socialistisch aan de NVU. Als ze nou zouden pleiten voor het aan werknemers geven van bedrijven en het afschaffen van de mogelijkheid om externe aandeelhouders te hebben, ok, maar dit programma is niet tegen het kapitalisme an sich. Ze zijn eerder sociaal-democraten op basis van dat lijstje (even het racistische deel achterwege latend), en passen dus prima binnen de huidige democratie en het kapitalisme.
Ik ontkracht dat ik enkel partijnamen hanteer voor mijn definitie links/rechts, dat was jouw aantijging.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
En hierin ontkracht je het niet. Daarom kwam ik ook terug op je NVU verhaal.
Ze willen ook een verbod op nieuwe synagoges.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef GSbrder het volgende:
Hierin socialistische standpunten ontkennen is hetzelfde als hierin anti-semitische standpunten ontkennen. Het enige antisemitisme dat ze hebben in hun partijprogramma is een verbod op ritueel joods/christelijk slachten.
In de DDR waren ook 4 partijen en verkiezingen. Dus democratisch?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ontkracht dat ik enkel partijnamen hanteer voor mijn definitie links/rechts, dat was jouw aantijging.
Niks socialistisch aan nog, sorry. Het komt al meer in de buurt, maar is het nog steeds niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind deelname aan het ondernemingskapitaal van arbeiders één van de meest socialistische standpunten die je kan hebben met betrekking tot het vrij ondernemerschap. Ze geven daarmee wel degelijk bezit aan werknemers en voor internationale aandeelhouders moeten er referenda gehouden worden.
Hierin socialistische standpunten ontkennen is hetzelfde als hierin anti-semitische standpunten ontkennen. Het enige antisemitisme dat ze hebben in hun partijprogramma is een verbod op ritueel joods/christelijk slachten.
Nee, dat is abject.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de DDR waren ook 4 partijen en verkiezingen. Dus democratisch?
Dat is jouw redeneertrant. Je kiest een heel klein punt ergens uit en trekt op basis daarvan conclusies terwijl je het grotere plaatje buiten beschouwing laat.
Deze discussiemethode kennen we van jequote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niks socialistisch aan nog, sorry. Het komt al meer in de buurt, maar is het nog steeds niet.
Nee hoor, het probleem is alleen dat jij (en ook anderen) graag alles wat je niet aanstaat als socialistisch wilt omschrijven, en daar maak je keer op keer fouten in. Je eigen gebrek aan kennis van het socialisme zorgt ervoor dat ik je telkens moet verbeteren, en in plaats van te erkennen dat je zelf er niks van weet ga je mij maar beschuldigen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze discussiemethode kennen we van je
Alles geformuleerd door anderen is niet de ware leer, enkel jij weet de correcte omschrijving van socialisme en marxisme.
En je negeert daarmee de 90% extreem-rechtse standpunten en deelt ze op basis hiervan in als extreem-links.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is abject.
Ik noem 10+ standpunten in het NVU die prima binnen het extreem-linkse / socialistische plaatje passen.
Omdat dit je redeneertrant is. Je pikt er een paar ondergeschikte dingen uit en trekt op basis daarvan conclusies. Op die manier kan je waterdicht redeneren dat de DDR democratisch was. Dat dit onzin is weten we beiden net als we dat weten bij jouw NVU-claims.quote:Verder snap ik niet waarom je met de DDR op de proppen komt, ik zeg dat ze alleen vanwege hun naam niet a priori democratisch zijn, ik heb nergens gesteld dat de DDR democratisch is.
Zoals jij ook je eigen speciale en unieke definitie van rechts hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles geformuleerd door anderen is niet de ware leer, enkel jij weet de correcte omschrijving van socialisme en marxisme.
Er zijn meerdere definities van rechtsquote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoals jij ook je eigen speciale en unieke definitie van rechts hebt?
Ach communisme of libertarisme, 1 utopische pot natquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor, het probleem is alleen dat jij (en ook anderen) graag alles wat je niet aanstaat als socialistisch wilt omschrijven, en daar maak je keer op keer fouten in. Je eigen gebrek aan kennis van het socialisme zorgt ervoor dat ik je telkens moet verbeteren, en in plaats van te erkennen dat je zelf er niks van weet ga je mij maar beschuldigen.
Ik denk toch dat ik meer kennis van het socialisme en marxisme heb dan jij van het klassiek-liberalisme, maar jij verbeterd mij nergens, je zegt dat ik ongelijk heb. Dat is iets anders dan mij corrigeren en aangeven bij welke aannames of stellingen ik de fout in ga.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor, het probleem is alleen dat jij (en ook anderen) graag alles wat je niet aanstaat als socialistisch wilt omschrijven, en daar maak je keer op keer fouten in. Je eigen gebrek aan kennis van het socialisme zorgt ervoor dat ik je telkens moet verbeteren, en in plaats van te erkennen dat je zelf er niks van weet ga je mij maar beschuldigen.
Gelukkig ben jij het pragmatisch midden die je niet door ideologische idioterie het bos in laat sturen, maar door je feilloos gevoel voor wat de werkelijke problematiek is in deze wereld en wat de ideale samenlevingsvorm (of op z'n minst, de minst-slechte) kan jij er voor zorgen dat extremistische machten als de NVU, het communisme, het conservatisme en het libertarisme we op het rechte pad blijven.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach communisme of libertarisme, 1 utopische pot nat. De aanhangers claimen de enige waarheid te kennen en stellen ondertussen bloedserieus de meest idiote dingen voor.
Ik tel minder extreem-rechtse standpunten dan extreem-links. Maar jij prioriseert ze naar een geheel eigen indeling en beoordeelt ze op basis van de eerste wikipedia-regel. Ik vind het een stel extremisten, noem ze extreem-rechts als je wilt.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
En je negeert daarmee de 90% extreem-rechtse standpunten en deelt ze op basis hiervan in als extreem-links.
Dit zijn pas vreemde vergelijkingen; je geeft een foutief voorbeeld "De DDR is democratisch", verwerpt dit vervolgens en zegt dat daarmee mijn claims van de NVU ook onjuist zijn. We hebben hier geen discussie over de democratie binnen Oost-Duitsland, maar over een extremistische beweging in Nederland die ik op veel punten anti-kapitalistisch vind en jij anti-semitisch.quote:Omdat dit je redeneertrant is. Je pikt er een paar ondergeschikte dingen uit en trekt op basis daarvan conclusies. Op die manier kan je waterdicht redeneren dat de DDR democratisch was. Dat dit onzin is weten we beiden net als we dat weten bij jouw NVU-claims.
Je redenaties kloppen gewoon niet.
Onze democratie neemt extremistische idioten veruit de meeste wind weg uit de zeilen gelukkig,quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het pragmatisch midden die je niet door ideologische idioterie het bos in laat sturen, maar door je feilloos gevoel voor wat de werkelijke problematiek is in deze wereld en wat de ideale samenlevingsvorm (of op z'n minst, de minst-slechte) kan jij er voor zorgen dat extremistische machten als de NVU, het communisme, het conservatisme en het libertarisme we op het rechte pad blijven.
Win-win-situatie voor jouquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onze democratie neemt extremistische idioten veruit de meeste wind weg uit de zeilen gelukkig,
Jij kwam met de claim dat ze foutief als extreem-rechts werden ingedeeld omdat ze extreem-links zouden zijn. En ik beoordeel ze niet op een wikipediaregel, die regel gaf echter goed weer hoe het in elkaar steekt. Het is een partij die zich volledig profileert als extreem-rechts met een idioot als Constant Kusters als prominentste lidquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik tel minder extreem-rechtse standpunten dan extreem-links. Maar jij prioriseert ze naar een geheel eigen indeling en beoordeelt ze op basis van de eerste wikipedia-regel. Ik vind het een stel extremisten, noem ze extreem-rechts als je wilt.
Ik vergeleek je redeneertrant hiermee en daar sta ik nog steeds achter.quote:Dit zijn pas vreemde vergelijkingen; je geeft een foutief voorbeeld "De DDR is democratisch",
Het gaat om je manier van redeneren. Daarmee kunnen we de DDR heel erg democratisch verklaren en dan weten we beiden dat het fout zit maar voor wat betreft de NVU lijkt dit niet echt door te dringen.quote:verwerpt dit vervolgens en zegt dat daarmee mijn claims van de NVU ook onjuist zijn. We hebben hier geen discussie over de democratie binnen Oost-Duitsland, maar over een extremistische beweging in Nederland die ik op veel punten anti-kapitalistisch vind en jij anti-semitisch.
En voor de samenleving. Extremistische idioten brengen over het algemeen niet veel voorspoed.quote:
Dat mag je vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef GSbrder het volgende:
Hoe interessant ik de discussie ook vind, ik ben nog steeds van de mening toegedaan dat "DDR = democratisch" verder van de waarheid staat als "NVU = extreem-links".
Veel plezierquote:Zo, nu maar eens me op ondernemingsrecht werpen
Niet overdrijven, de werkelijkheid is erg genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij kanker hebt gekregen als gevolg van de straling, lul je ook wel anders.
Dat klopt; je kan het immers niet horen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Monidique het volgende:
Wennen aan een uurtje verschil is het stomste wat ik ooit gehoord heb.
Geen tokkiesquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Het voordeel van het dierenrijk is dat je daar geen tokkies hebt. Wat hebben wij fout gedaan?
Gelukkig nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dier gezien die zich als een tokkie manifesteerde
Nou ik ken bepaalde typen inteelthonden...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
'U weet toch, een hond NOOIT laten merken dat u bang voor hem bent!'quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ik ken bepaalde typen inteelthonden...
Maar je beseft toch wel dat iedereen die stoute gedachten erop nahoudt, links is?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef du_ke het volgende:
Wel een boeiende over de NVU en Kusters http://tegenlicht.vpro.nl(...)lk-en-vaderland.html wel van de linkse VPRO natuurlijk.
Ik weetquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'U weet toch, een hond NOOIT laten merken dat u bang voor hem bent!'
Sowiesoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je beseft toch wel dat iedereen die stoute gedachten erop nahoudt, links is?
Klopt, dieren kunnen veel erger zijn. Mieren voeren oorlog te voeren met elkaar en gebruiken andere diersoorten letterlijk als slaven. Leeuwen doden andermans kinderen en dolfijnen vinden het leuk om met schildpadden te spelen tot ze dood zijn. En chimpansees? Die doen aan infanticide en kannibalisme.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hitler was wel mooi links, ja!quote:
en Stalin ookquote:
Hangt van de PVV afquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Tem het volgende:
Morgen "het" debat jongens. Zullen Hillen en Rosenthal het overleven?
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.quote:
Die schikken wel weer in inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.
Ze overleven het. PVV is een gewone partij.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Tem het volgende:
Morgen "het" debat jongens. Zullen Hillen en Rosenthal het overleven?
Heeft ze niet in dat topic gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een halve blik op dat topic geworpen maar zat die persoon al niet vanaf een jaar of 14 regelmatig met depressies en dergelijke thuis? Dat is toch wel wat anders dan...
Maar het CDA misschien welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.
Volgens mij wel of in het tweede deel. Maar goed ik heb het maar heel vluchtig bekekenquote:
Je hebt toch niet gesport, he? Dat vind ik toch wel zo idioot.quote:
Zou overigens niet snel een hypotheek nemen. Dat heeft mn papa mij geleerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Een of ander kind dat liep te ageren tegen mensen met een hypotheek en ouderen en toen in de WAJONG bleek te zitten, thuiswonend, omdat ze de druk van de prestatiebeurs niet aankon. Wat even doorvragen wel niet oplevert
Dat verklaart zijn politieke gewichtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Koos weegt dan ook 180 kilo schoon aan de haak.
Ja, na 3 weekjes rust maar weer eens even gesquasht. Had al een driekwart jaar last van zeurende pijn, maar vandaag gelukkig pijnvrij kunnen spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gesport, he? Dat vind ik toch wel zo idioot.
Lullige is dat ik nooit geen ene reet uitvoer, maar een nette 78 kilo weeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Koos weegt dan ook 180 kilo schoon aan de haak.
Vanwaar die pijn? Blessure?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, na 3 weekjes rust maar weer eens even gesquasht. Had al een driekwart jaar last van zeurende pijn, maar vandaag gelukkig pijnvrij kunnen spelen.
We eten om 18:00 Erikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
Morgen pas om 18:00 naar de uni. Wat een rust
Succes ermee héquote:
Hardlopen en fitness.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Jezelf bij een team voegen en dan 'omdat je er beter van wordt' jezelf laten afbeulen, op zaterdagochtend in dezelfde, stinkende auto's zitten op weg naar een of andere koude sporthal. Of individuele sporten waar je altijd tegen de onsportieve, gehersenspoelde knullen moet spelen. Nee, sporten onder de 40(Als je ongeveer recreant bent) is geen lolletje.
En daarna?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Succes ermee hé
Laatste fase van de bachelor alweer, de tijd is gevlogen.
Nah, ik wil sowieso fiscaal, maar daarnaast nog een ander rechtsgebied. Puur uit interesse.quote:
Hardlopen vond ik nog wel wat maar is toch nog best wel blessuregevoelig. Fitness vind ik niks, een beetje tussen de Net 5-ers gaan staan zwetenquote:
Waarschijnlijk peesontsteking in de schouder. Dat trekt meestal door in je hele arm.quote:
Dat valt echt wel mee. Sportschool waar ik zit zit vol knappe mensen, omdat ze veel fitnessen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hardlopen vond ik nog wel wat maar is toch nog best wel blessuregevoelig. Fitness vind ik niks, een beetje tussen de Net 5-ers gaan staan zweten
Individuele sporten kun je ook gewoon met vrienden, collega's of andere bekenden beoefenen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Jezelf bij een team voegen en dan 'omdat je er beter van wordt' jezelf laten afbeulen, op zaterdagochtend in dezelfde, stinkende auto's zitten op weg naar een of andere koude sporthal. Of individuele sporten waar je altijd tegen de onsportieve, gehersenspoelde knullen moet spelen. Nee, sporten onder de 40(Als je ongeveer recreant bent) is geen lolletje.
Slimste jongetje van de klasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, ik wil sowieso fiscaal, maar daarnaast nog een ander rechtsgebied. Puur uit interesse.
Ik heb voor mijn bachelor ook al een stuk of 5 vakken gedaan die voor andere opleidingen mastervakken zijn
Ja, dat is goed zuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk peesontsteking in de schouder. Dat trekt meestal door in je hele arm.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.quote:
Dat is toch sneu.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.
Waar ik zit lopen ook heel veel dikke viezige plump puddingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Sportschool waar ik zit zit vol knappe mensen, omdat ze veel fitnessen.
Maar ik wil geen succesquote:
Behalve bij trefbalquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.
Wat bedoel je met plezier?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar ik wil geen succesIk wil plezier. Helaas gaat dit bij veel sportclubs niet samen.
Uurtje sporten, twee uur bier drinken in de kantine?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met plezier?
Plezier hebben in het sporten, het uitvoeren van het spel. Beter kan ik het niet uitleggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met plezier?
Als keeper.quote:
Je moet de potentie erin zien. Geregeld die net te dikke vrouwen aanmoedigen zodat ze terug blijven komen en als ze dan eenmaal slank en sexy zijn, zijn ze je dankbaar voor het feit dat je er ook was toen ze nog wat steviger waren.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar ik zit lopen ook heel veel dikke viezige plump puddingen.
Oudje mensjes? Man bijt hond op dit tijdstip?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Te geforceerd allemaal...die stukjes van die oude mensjes vind ik nog het interessantst
Comic Relief op zijn Nederlands. Met onze creme de la creme zoals Claudia de Breij en Valerioquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oudje mensjes? Man bijt hond op dit tijdstip?
http://www.echo.nl/ec-wp/g.vanoudenallen/quote:Over g. van oudenallen
Druk doende met bezigheden(al 20 jaar een reclamestudio hebbende) hier een fotosessie voor een blad. Net klaar met een kunstboek over Enrico di Tommaso dat ik samen met Evert Rodrigo van Instituut Collectie Nederland en de (net overleden )kunstredacteur Frans Duister heb geschreven en de productie daarvan heb gedaan. Nu naast mijn werk, bezig met een rechtenstudie aan de Universiteit van Amsterdam. Netjurylid van Expo - kunstbende Amsterdam geweest met oa kunstenaars Kenneth Echteld en Merel Lansink
Och, Claudia. Moet altijd een beetje huilen als ik haar vrijdag hoor op 3FM.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Comic Relief op zijn Nederlands. Met onze creme de la creme zoals Claudia de Breij en Valerio
Er is WWE op Eurosport.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tv-tip? Indy is afgelopen en P&W heeft saaie gasten.
Die is linea recta gestolen van Barney Stinsonquote:Op maandag 28 maart 2011 22:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet de potentie erin zien. Geregeld die net te dikke vrouwen aanmoedigen zodat ze terug blijven komen en als ze dan eenmaal slank en sexy zijn, zijn ze je dankbaar voor het feit dat je er ook was toen ze nog wat steviger waren.
quote:
http://gids.publiekeomroep.nl/uitzending/197974876/ncrv-dokument:-paviljoen-7/quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tv-tip? Indy is afgelopen en P&W heeft saaie gasten.
Oh, een vriend van me kwam er nogal trots mee, weet ik nu dus ook weer waar hij het van heeft gejat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is linea recta gestolen van Barney Stinson
Ja, het is ook wel een held hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, een vriend van me kwam er nogal trots mee, weet ik nu dus ook weer waar hij het van heeft gejat.
Hans waar is mijn leesbrilquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.echo.nl/ec-wp/g.vanoudenallen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |