Klopt, dieren kunnen veel erger zijn. Mieren voeren oorlog te voeren met elkaar en gebruiken andere diersoorten letterlijk als slaven. Leeuwen doden andermans kinderen en dolfijnen vinden het leuk om met schildpadden te spelen tot ze dood zijn. En chimpansees? Die doen aan infanticide en kannibalisme.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dier gezien die zich als een tokkie manifesteerde
Hitler was wel mooi links, ja!quote:
en Stalin ookquote:
Hangt van de PVV afquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Tem het volgende:
Morgen "het" debat jongens. Zullen Hillen en Rosenthal het overleven?
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.quote:
Die schikken wel weer in inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.
Ze overleven het. PVV is een gewone partij.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Tem het volgende:
Morgen "het" debat jongens. Zullen Hillen en Rosenthal het overleven?
Heeft ze niet in dat topic gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een halve blik op dat topic geworpen maar zat die persoon al niet vanaf een jaar of 14 regelmatig met depressies en dergelijke thuis? Dat is toch wel wat anders dan...
Maar het CDA misschien welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.
Volgens mij wel of in het tweede deel. Maar goed ik heb het maar heel vluchtig bekekenquote:
Je hebt toch niet gesport, he? Dat vind ik toch wel zo idioot.quote:
Zou overigens niet snel een hypotheek nemen. Dat heeft mn papa mij geleerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Een of ander kind dat liep te ageren tegen mensen met een hypotheek en ouderen en toen in de WAJONG bleek te zitten, thuiswonend, omdat ze de druk van de prestatiebeurs niet aankon. Wat even doorvragen wel niet oplevert
Dat verklaart zijn politieke gewichtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Koos weegt dan ook 180 kilo schoon aan de haak.
Ja, na 3 weekjes rust maar weer eens even gesquasht. Had al een driekwart jaar last van zeurende pijn, maar vandaag gelukkig pijnvrij kunnen spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gesport, he? Dat vind ik toch wel zo idioot.
Lullige is dat ik nooit geen ene reet uitvoer, maar een nette 78 kilo weeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Koos weegt dan ook 180 kilo schoon aan de haak.
Vanwaar die pijn? Blessure?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, na 3 weekjes rust maar weer eens even gesquasht. Had al een driekwart jaar last van zeurende pijn, maar vandaag gelukkig pijnvrij kunnen spelen.
We eten om 18:00 Erikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
Morgen pas om 18:00 naar de uni. Wat een rust
Succes ermee héquote:
Hardlopen en fitness.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Jezelf bij een team voegen en dan 'omdat je er beter van wordt' jezelf laten afbeulen, op zaterdagochtend in dezelfde, stinkende auto's zitten op weg naar een of andere koude sporthal. Of individuele sporten waar je altijd tegen de onsportieve, gehersenspoelde knullen moet spelen. Nee, sporten onder de 40(Als je ongeveer recreant bent) is geen lolletje.
En daarna?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Succes ermee hé
Laatste fase van de bachelor alweer, de tijd is gevlogen.
Nah, ik wil sowieso fiscaal, maar daarnaast nog een ander rechtsgebied. Puur uit interesse.quote:
Hardlopen vond ik nog wel wat maar is toch nog best wel blessuregevoelig. Fitness vind ik niks, een beetje tussen de Net 5-ers gaan staan zwetenquote:
Waarschijnlijk peesontsteking in de schouder. Dat trekt meestal door in je hele arm.quote:
Dat valt echt wel mee. Sportschool waar ik zit zit vol knappe mensen, omdat ze veel fitnessen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hardlopen vond ik nog wel wat maar is toch nog best wel blessuregevoelig. Fitness vind ik niks, een beetje tussen de Net 5-ers gaan staan zweten
Individuele sporten kun je ook gewoon met vrienden, collega's of andere bekenden beoefenen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Jezelf bij een team voegen en dan 'omdat je er beter van wordt' jezelf laten afbeulen, op zaterdagochtend in dezelfde, stinkende auto's zitten op weg naar een of andere koude sporthal. Of individuele sporten waar je altijd tegen de onsportieve, gehersenspoelde knullen moet spelen. Nee, sporten onder de 40(Als je ongeveer recreant bent) is geen lolletje.
Slimste jongetje van de klasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, ik wil sowieso fiscaal, maar daarnaast nog een ander rechtsgebied. Puur uit interesse.
Ik heb voor mijn bachelor ook al een stuk of 5 vakken gedaan die voor andere opleidingen mastervakken zijn
Ja, dat is goed zuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk peesontsteking in de schouder. Dat trekt meestal door in je hele arm.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.quote:
Dat is toch sneu.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.
Waar ik zit lopen ook heel veel dikke viezige plump puddingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Sportschool waar ik zit zit vol knappe mensen, omdat ze veel fitnessen.
Maar ik wil geen succesquote:
Behalve bij trefbalquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.
Wat bedoel je met plezier?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar ik wil geen succesIk wil plezier. Helaas gaat dit bij veel sportclubs niet samen.
Uurtje sporten, twee uur bier drinken in de kantine?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met plezier?
Plezier hebben in het sporten, het uitvoeren van het spel. Beter kan ik het niet uitleggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met plezier?
Als keeper.quote:
Je moet de potentie erin zien. Geregeld die net te dikke vrouwen aanmoedigen zodat ze terug blijven komen en als ze dan eenmaal slank en sexy zijn, zijn ze je dankbaar voor het feit dat je er ook was toen ze nog wat steviger waren.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar ik zit lopen ook heel veel dikke viezige plump puddingen.
Oudje mensjes? Man bijt hond op dit tijdstip?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Te geforceerd allemaal...die stukjes van die oude mensjes vind ik nog het interessantst
Comic Relief op zijn Nederlands. Met onze creme de la creme zoals Claudia de Breij en Valerioquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oudje mensjes? Man bijt hond op dit tijdstip?
http://www.echo.nl/ec-wp/g.vanoudenallen/quote:Over g. van oudenallen
Druk doende met bezigheden(al 20 jaar een reclamestudio hebbende) hier een fotosessie voor een blad. Net klaar met een kunstboek over Enrico di Tommaso dat ik samen met Evert Rodrigo van Instituut Collectie Nederland en de (net overleden )kunstredacteur Frans Duister heb geschreven en de productie daarvan heb gedaan. Nu naast mijn werk, bezig met een rechtenstudie aan de Universiteit van Amsterdam. Netjurylid van Expo - kunstbende Amsterdam geweest met oa kunstenaars Kenneth Echteld en Merel Lansink
Och, Claudia. Moet altijd een beetje huilen als ik haar vrijdag hoor op 3FM.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Comic Relief op zijn Nederlands. Met onze creme de la creme zoals Claudia de Breij en Valerio
Er is WWE op Eurosport.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tv-tip? Indy is afgelopen en P&W heeft saaie gasten.
Die is linea recta gestolen van Barney Stinsonquote:Op maandag 28 maart 2011 22:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet de potentie erin zien. Geregeld die net te dikke vrouwen aanmoedigen zodat ze terug blijven komen en als ze dan eenmaal slank en sexy zijn, zijn ze je dankbaar voor het feit dat je er ook was toen ze nog wat steviger waren.
quote:
http://gids.publiekeomroep.nl/uitzending/197974876/ncrv-dokument:-paviljoen-7/quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tv-tip? Indy is afgelopen en P&W heeft saaie gasten.
Oh, een vriend van me kwam er nogal trots mee, weet ik nu dus ook weer waar hij het van heeft gejat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is linea recta gestolen van Barney Stinson
Ja, het is ook wel een held hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, een vriend van me kwam er nogal trots mee, weet ik nu dus ook weer waar hij het van heeft gejat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |