Lullige is dat ik nooit geen ene reet uitvoer, maar een nette 78 kilo weeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Koos weegt dan ook 180 kilo schoon aan de haak.
Vanwaar die pijn? Blessure?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, na 3 weekjes rust maar weer eens even gesquasht. Had al een driekwart jaar last van zeurende pijn, maar vandaag gelukkig pijnvrij kunnen spelen.
We eten om 18:00 Erikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
Morgen pas om 18:00 naar de uni. Wat een rust
Succes ermee héquote:
Hardlopen en fitness.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Jezelf bij een team voegen en dan 'omdat je er beter van wordt' jezelf laten afbeulen, op zaterdagochtend in dezelfde, stinkende auto's zitten op weg naar een of andere koude sporthal. Of individuele sporten waar je altijd tegen de onsportieve, gehersenspoelde knullen moet spelen. Nee, sporten onder de 40(Als je ongeveer recreant bent) is geen lolletje.
En daarna?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Succes ermee hé
Laatste fase van de bachelor alweer, de tijd is gevlogen.
Nah, ik wil sowieso fiscaal, maar daarnaast nog een ander rechtsgebied. Puur uit interesse.quote:
Hardlopen vond ik nog wel wat maar is toch nog best wel blessuregevoelig. Fitness vind ik niks, een beetje tussen de Net 5-ers gaan staan zwetenquote:
Waarschijnlijk peesontsteking in de schouder. Dat trekt meestal door in je hele arm.quote:
Dat valt echt wel mee. Sportschool waar ik zit zit vol knappe mensen, omdat ze veel fitnessen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hardlopen vond ik nog wel wat maar is toch nog best wel blessuregevoelig. Fitness vind ik niks, een beetje tussen de Net 5-ers gaan staan zweten
Individuele sporten kun je ook gewoon met vrienden, collega's of andere bekenden beoefenen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Jezelf bij een team voegen en dan 'omdat je er beter van wordt' jezelf laten afbeulen, op zaterdagochtend in dezelfde, stinkende auto's zitten op weg naar een of andere koude sporthal. Of individuele sporten waar je altijd tegen de onsportieve, gehersenspoelde knullen moet spelen. Nee, sporten onder de 40(Als je ongeveer recreant bent) is geen lolletje.
Slimste jongetje van de klasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, ik wil sowieso fiscaal, maar daarnaast nog een ander rechtsgebied. Puur uit interesse.
Ik heb voor mijn bachelor ook al een stuk of 5 vakken gedaan die voor andere opleidingen mastervakken zijn
Ja, dat is goed zuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk peesontsteking in de schouder. Dat trekt meestal door in je hele arm.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Dutchnative het volgende:
Sport![]()
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.quote:
Dat is toch sneu.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.
Waar ik zit lopen ook heel veel dikke viezige plump puddingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Sportschool waar ik zit zit vol knappe mensen, omdat ze veel fitnessen.
Maar ik wil geen succesquote:
Behalve bij trefbalquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd vroeger altijd als laatste gekozen tijdens de gymles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |