Klopt, dieren kunnen veel erger zijn. Mieren voeren oorlog te voeren met elkaar en gebruiken andere diersoorten letterlijk als slaven. Leeuwen doden andermans kinderen en dolfijnen vinden het leuk om met schildpadden te spelen tot ze dood zijn. En chimpansees? Die doen aan infanticide en kannibalisme.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dier gezien die zich als een tokkie manifesteerde
Hitler was wel mooi links, ja!quote:
en Stalin ookquote:
Hangt van de PVV afquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Tem het volgende:
Morgen "het" debat jongens. Zullen Hillen en Rosenthal het overleven?
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.quote:
Die schikken wel weer in inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.
Ze overleven het. PVV is een gewone partij.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Tem het volgende:
Morgen "het" debat jongens. Zullen Hillen en Rosenthal het overleven?
Heeft ze niet in dat topic gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een halve blik op dat topic geworpen maar zat die persoon al niet vanaf een jaar of 14 regelmatig met depressies en dergelijke thuis? Dat is toch wel wat anders dan...
Maar het CDA misschien welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV laat de ministers niet vallen. Interessant stuk daarover op VK.nl.
Volgens mij wel of in het tweede deel. Maar goed ik heb het maar heel vluchtig bekekenquote:
Je hebt toch niet gesport, he? Dat vind ik toch wel zo idioot.quote:
Zou overigens niet snel een hypotheek nemen. Dat heeft mn papa mij geleerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Een of ander kind dat liep te ageren tegen mensen met een hypotheek en ouderen en toen in de WAJONG bleek te zitten, thuiswonend, omdat ze de druk van de prestatiebeurs niet aankon. Wat even doorvragen wel niet oplevert
Dat verklaart zijn politieke gewichtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Tem het volgende:
Koos weegt dan ook 180 kilo schoon aan de haak.
Ja, na 3 weekjes rust maar weer eens even gesquasht. Had al een driekwart jaar last van zeurende pijn, maar vandaag gelukkig pijnvrij kunnen spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gesport, he? Dat vind ik toch wel zo idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |