Onze democratie neemt extremistische idioten veruit de meeste wind weg uit de zeilen gelukkig,quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het pragmatisch midden die je niet door ideologische idioterie het bos in laat sturen, maar door je feilloos gevoel voor wat de werkelijke problematiek is in deze wereld en wat de ideale samenlevingsvorm (of op z'n minst, de minst-slechte) kan jij er voor zorgen dat extremistische machten als de NVU, het communisme, het conservatisme en het libertarisme we op het rechte pad blijven.
Win-win-situatie voor jouquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onze democratie neemt extremistische idioten veruit de meeste wind weg uit de zeilen gelukkig,
Jij kwam met de claim dat ze foutief als extreem-rechts werden ingedeeld omdat ze extreem-links zouden zijn. En ik beoordeel ze niet op een wikipediaregel, die regel gaf echter goed weer hoe het in elkaar steekt. Het is een partij die zich volledig profileert als extreem-rechts met een idioot als Constant Kusters als prominentste lidquote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik tel minder extreem-rechtse standpunten dan extreem-links. Maar jij prioriseert ze naar een geheel eigen indeling en beoordeelt ze op basis van de eerste wikipedia-regel. Ik vind het een stel extremisten, noem ze extreem-rechts als je wilt.
Ik vergeleek je redeneertrant hiermee en daar sta ik nog steeds achter.quote:Dit zijn pas vreemde vergelijkingen; je geeft een foutief voorbeeld "De DDR is democratisch",
Het gaat om je manier van redeneren. Daarmee kunnen we de DDR heel erg democratisch verklaren en dan weten we beiden dat het fout zit maar voor wat betreft de NVU lijkt dit niet echt door te dringen.quote:verwerpt dit vervolgens en zegt dat daarmee mijn claims van de NVU ook onjuist zijn. We hebben hier geen discussie over de democratie binnen Oost-Duitsland, maar over een extremistische beweging in Nederland die ik op veel punten anti-kapitalistisch vind en jij anti-semitisch.
En voor de samenleving. Extremistische idioten brengen over het algemeen niet veel voorspoed.quote:
Dat mag je vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef GSbrder het volgende:
Hoe interessant ik de discussie ook vind, ik ben nog steeds van de mening toegedaan dat "DDR = democratisch" verder van de waarheid staat als "NVU = extreem-links".
Veel plezierquote:Zo, nu maar eens me op ondernemingsrecht werpen
Niet overdrijven, de werkelijkheid is erg genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij kanker hebt gekregen als gevolg van de straling, lul je ook wel anders.
Dat klopt; je kan het immers niet horen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Monidique het volgende:
Wennen aan een uurtje verschil is het stomste wat ik ooit gehoord heb.
Geen tokkiesquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Het voordeel van het dierenrijk is dat je daar geen tokkies hebt. Wat hebben wij fout gedaan?
Gelukkig nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dier gezien die zich als een tokkie manifesteerde
Nou ik ken bepaalde typen inteelthonden...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dier gezien die zich als een tokkie manifesteerde
'U weet toch, een hond NOOIT laten merken dat u bang voor hem bent!'quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ik ken bepaalde typen inteelthonden...
Maar je beseft toch wel dat iedereen die stoute gedachten erop nahoudt, links is?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef du_ke het volgende:
Wel een boeiende over de NVU en Kusters http://tegenlicht.vpro.nl(...)lk-en-vaderland.html wel van de linkse VPRO natuurlijk.
Ik weetquote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'U weet toch, een hond NOOIT laten merken dat u bang voor hem bent!'
Sowiesoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je beseft toch wel dat iedereen die stoute gedachten erop nahoudt, links is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |