Ik ken dat gevoel, denk dat het maar weer eens wat (sorry voor het vooroordeel) sushi in de stad wordt.quote:
Een faillissement zal niet gebeuren helaas, ik hoop op zijn minst dat de ING dit wanbeleid flink gaat voelen, wat helaas ook niet gaat gebeuren. Daar zijn de Hollanders te braaf voor geworden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal de toekomst uitwijzen, als de ING failliet is vanwege al die opzeggingen, horen we het vanzelf, denk je niet?
Ach, ik heet ze echter van harte welkom.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
De non-elite durft echter niet te posten
In Vught zit een goede.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, denk dat het maar weer eens wat (sorry voor het vooroordeel) sushi in de stad wordt.
Dus het was een goede beslissing van de ING-topquote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Een faillissement zal niet gebeuren helaas, ik hoop op zijn minst dat de ING dit wanbeleid flink gaat voelen, wat helaas ook niet gaat gebeuren. Daar zijn de Hollanders te braaf voor geworden.
Is me wat te ver op de fietsquote:
Wat is er mis met sushi?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, denk dat het maar weer eens wat (sorry voor het vooroordeel) sushi in de stad wordt.
Deze man gaat gewoon lekker wat aardappelen koken. Hele weekend al buiten de deur gegeten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
McDonalds vroeg in de ochtend na een avond doorhalen, heerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze man gaat gewoon lekker wat aardappelen koken. Hele weekend al buiten de deur gegeten.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
Kan je nu weer optyfen naar NWS? Plebejer.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, ik heet ze echter van harte welkom.
M.u.v. een paar individuen.
Over plebejer gesprokenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
McDonalds vroeg in de ochtend na een avond doorhalen, heerlijk.
Was de hele dag misselijk er van.
Er kleeft een stigma aan.quote:
Er is weinig anders open rond die tijdstippen helaas, te vroeg voor bakkers met cafe's, en honger heb je dus tja. Was m'n eerste McDonalds in 2 jaar tijd weer, wat een gevoel van herkenning.quote:
En toch zeker wel die gratis Telegraaf meegenomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
McDonalds vroeg in de ochtend na een avond doorhalen, heerlijk.
Was de hele dag misselijk er van.
Krijg je er nu een gratis geigerteller bij?quote:
Welk stigma?quote:
Welnee, was in Duitsland, Bild natuurlijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
En toch zeker wel die gratis Telegraaf meegenomen.
Op de een of andere manier schijnt sushi "Facebook-updatewaardig" te zijn (of erger; twitterfeed-material)quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk stigma?
Ik at 't elke dag voor lunch, heerlijk spul.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijg je er nu een gratis geigerteller bij?
Dat is natuurlijk nauwelijks een excuus.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is weinig anders open rond die tijdstippen helaas, te vroeg voor bakkers met cafe's, en honger heb je dus tja. Was m'n eerste McDonalds in 2 jaar tijd weer, wat een gevoel van herkenning.
Zo ben ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat jij hem een beetje hier houdt.
I know father, I have sinned.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nauwelijks een excuus.
Werkelijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de een of andere manier schijnt sushi "Facebook-updatewaardig" te zijn (of erger; twitterfeed-material)
maar is boerenkool met worst dat niet. Sushi is nieuws in bepaalde kringen.
En in Engeland The Sun zeker?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, was in Duitsland, Bild natuurlijk!
Burger King geniet overigens mijn vookeur boven de Mc.quote:
KFC is the lowest of the low (or blackest of the black).quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Burger King geniet overigens mijn vookeur boven de Mc.
Zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
KFC is the lowest of the low (or blackest of the black).
Geen van allen eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beschouwt een bagel als fastfood?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker.
Hoewel mijn fastfood meestal bij Starbucks blijft.
Rijen en rijen en rijen en rijen bij een aanbieding in Afrika toen ik er nog woonde, heerlijk. Vond 't nogal onbeleefd om er foto's van te maken, maar inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
KFC is the lowest of the low (or blackest of the black).
Ja, is het toch ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beschouwt een bagel als fastfood?
Uiteraard.quote:
quote:
Geen idee eigenlijk, vreet die bende nooit. En Starbucks vind ik toch wel de meest schrale koffiezaak op aarde.quote:
Grab & Go, heerlijk handig.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vreet die bende nooit. En Starbucks vind ik toch wel de meest schrale koffiezaak op aarde.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
Als je een negerbaby krijgt; ook Fri'Chickenisha noemen.
Dat is trouwens ook een trending topic op de social media.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vreet die bende nooit. En Starbucks vind ik toch wel de meest schrale koffiezaak op aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |