Omdat ik nu de OP heb en dus de komende tijd ook wat kan knommelen aan de OP.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom gaat het zo snel als er geen OP klaarligt?
Thnx, had al zelf geprobeer,d maar die deed het nietquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Overigens Paul wat anders val ik zo buiten de groep- zou je voor mij Efelania die op dat mes staat te rammen kunnen loopen als UI? Ik blijf erom in een scheur liggen
BAZEN UIquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thnx, had al zelf geprobeer,d maar die deed het niet
Zijn hoofd pas net in het vakjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Paul, je bent bij deze de held van het topic
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Overigens Paul wat anders val ik zo buiten de groep- zou je voor mij Efelania die op dat mes staat te rammen kunnen loopen als UI? Ik blijf erom in een scheur liggen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dankzij jou is de pagina toch zo volquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Topic gaat wel langzaam door die gifjes
quote:
Ik ben die met die gna gna gnaquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Djokotron het volgende:
Hadewijn is echt de pa van koorknaapje elian, zelfde kop.
Ik niet met janken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Ik hou gewoon niet op met lachen om m'n UI
Volgens mij heeft die pa van ephenlania vroeger zo op haar hoofd zitten tikken, want ergens is er toch iets misgegaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Ik hou gewoon niet op met lachen om m'n UI
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik niet met janken.
Die van Jaspers hihihihi is nog het mooiste
Koeman en De Boer kunnen er wel over meepraten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Djokotron het volgende:
Champions League en Ronald in 1 zin noemen![]()
![]()
Zonder bloed, zweet en tranen word je geen topchef. Onmogelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef FreezePop het volgende:
Mis wel een beetje een zuurtje en een zoetje in dit topic wel een krokantje maar waar is de lef waar is de durf ik mis het ja het had beter gekund een 6.5 ja kut voor je maar ja ZO WORDT JIJ GEEN TOPCHEF
Ik ben Julius Jasper en ik ben het altijd eens met wat Robert Kranenborg zegt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zonder bloed, zweet en tranen word je geen topchef. OnmogelijkONMOGELIJK
Een gepocheerd vingerkootje gegaard in eigen bloed gecombineerd met een saus van zweet en tenenkaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zonder bloed, zweet en tranen word je geen topchef. OnmogelijkONMOGELIJK
Niet op de huid gebakken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een gepocheerd vingerkootje gegaard in eigen bloed gecombineerd met een saus van zweet en tenenkaas
Ik bedoel gebakken ipv gepocheerd, bijdehandquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je iets bakken nadat je het gepocheerd hebt?
maar als je het velletje nou frituurt voor een krokantje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel gebakken ipv gepocheerd, bijdehand
tof gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat weer een nieuwe reeks Topchef op het menu bij RTL 5. Iedere werkdag is het smullen geblazen met al dan niet gelukte culinaire experimenten. Werd in de vorige serie nog gezocht naar de 'Beste amateurkok van Nederland', nu leggen meesterkok Robert Kranenborg en chef-kok Julius Jaspers de lat een tikje hoger.
topchef jonge professionals
Alle kandidaten hebben al ervaring opgedaan in een professionele keuken en ambiëren een culinaire carrière. De winnaar krijgt een baan als 'chef de partie' in een gerenommeerd restaurant. Dat betekent dat hij of zij straks de baas is over een deel van de keuken. Maar daar moet natuurlijk wel voor worden gevochten.
De Hoofdrolspelers :
[ afbeelding ]
Julius Jaspers
'De behulpzame Veelvraat'
[ afbeelding ]
Robert Kranenborg
'De cynische Meesterchef'
Volgens mij is het een work-in-progressquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
tof gedaan
maar eigenlijk mag GEEF ME SAUS niet ontbreken
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij is het een work-in-progress
"Wat zeggie Storm, in een glas water?"quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rden__.html?sn=prive
volgens mij is dat niet Kranenborg op de foto
Zet ook nog de RTLgemist pagina er even bij, evenals wanneer het wordt uitgezonden. Wel zo hendigquote:
Done.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zet ook nog de RTLgemist pagina er even bij, evenals wanneer het wordt uitgezonden. Wel zo hendig
Dank.quote:
Wait what? Priscilla??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SiGNe het volgende:
Zit ik College tour te kijken met Alain Ducasse, wie zie ik daar in het publiek zitten.. Rico!
(En Kranenborg, Jaspers en Priscilla, maar dat was te verwachten.)
die bedoelde ik net, trotse opaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie al een receptje aan het bedenken zijn?
Mikequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef hexje het volgende:
In deze groep heb ik helemaal geen favoriet.
Jemig, als je nu nog niet weet dat Imageshack niet werkt op Fok...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond op yfrog, niet op imageshack...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Jemig, als je nu nog niet weet dat Imageshack niet werkt op Fok...
oh wat is jouw UI toch tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Staat waarschijnlijk eind van de avond wel al op uitzending gemist via m'n digitale tvabo. Dus straks even kijken, en anders staat het wel op de de website
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Saus-quote blijft echter een klassieker van formaat
volgens mij kan hij wel tegen een stootjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb ik al eens over na zitten denken, maar ik denk dat Julius ons commentaar niet altijd even weet te waarderen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij kan hij wel tegen een stootje
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij kan hij wel tegen een stootje
quote:@Smartcook Topchef wordt wederom trouw op de voet gevolgd! WIJ WILLEN SAUS! Was getekend, de fans @ http: //forum.fok.nl/topic/1627196/1/25
quote:
Sous vide op lage temperatuur zou ik doen.. al denk ik dat vacuum verpakken misschien niet zo'n goed idee is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde je Kranenborg zijn vraag in het Frans stellen? Baas boven baas moet ie hebben gedacht,quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SiGNe het volgende:
Zit ik College tour te kijken met Alain Ducasse, wie zie ik daar in het publiek zitten.. Rico!
(En Kranenborg, Jaspers en Priscilla, maar dat was te verwachten.)
Tja, hij heeft ook in Frankrijk in diverse restaurants gewerkt, dan mag je verwachten dat je de taal ook spreekt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoorde je Kranenborg zijn vraag in het Frans stellen? Baas boven baas moet ie hebben gedacht,
ondanks het oortje dat ook hij had.
En die OP is cool ja, de groentekraam maakt het af.
Eerst Vossius = baas en nu maar even geswitched?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ie reageert!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:18 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Eerst Vossius = baas en nu maar even geswitched?overlopert
Al zijn het allebei helden
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!wiki:Instructiesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:20 schreef Paul-89 het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je een OP in de Fok!Wiki krijgt ?
Nog nietquote:
Bon chef! We aim to pleasequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:00 schreef Floor1974 het volgende:
Jullie zijn echt TE komisch!
Ik kijk ook elke avond Topchef, en lees daarna jullie reacties.
Hélemaal werelds!
Ik ookquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ook
En ik baal er serieus van he
Bij de laatste 8 volgens mij. Hij moest bij de slot opdrachten binnen 30 minuten een gerechtje fixen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welk moment was dat ook alweer in je UI?
Dat rammen van Efaalaniaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welk moment was dat ook alweer in je UI?
Ik kon dat hysterisch sprinten van hem richting de groentekraam niet vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Paul-89 het volgende:
Klopt, ik ga straks nog eens wat oude afleveringen met hem doorspitten, wie weet kom ik nog wat tegen.
Raap me opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Paul-89 het volgende:
Rico is toegevoegd aan de OP.
[ afbeelding ]
Oe mag ik die gebruiken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal eens wat proberen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oe mag ik die gebruiken?
Edit: Oh hij is nu nog wat te groot..
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal eens wat proberen.
edit :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal eens wat proberen.
edit :
[ afbeelding ]
En Pascal? de meester saboteurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk verdient Rico toch ook wel een plekje in de Hall of Fame
welke aflevering was dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde geen slavendrijver ten opzichte van Paul zijnquote:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e782261a-8d35-3426-a3bb-1b014ac2eef2/quote:
Ik doe het met plezier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wilde geen slavendrijver ten opzichte van Paul zijn
Om de Rico's in het spel te houden en daarmee het programma luchtig te houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Rico is vorig seizoen én ze gaan nu ook opzoek naar jonge professionals.
Wat dat betreft snap ik eigenlijk ook niet helemaal waarom die amateurs mee mochten doen.
Ik hoop trouwens niet dat het met de rechtenstudie van Efaalania net zo goed gaat als d'r manier van koken..
Hoewel.. er zijn nogal wat types die zo achter de tralies mogen belanden..
Ik zie het al helemaal voor me als een rechter z'n uitspraak wil doen: "Oh mijn got.. ik kan nie ademen.." en dat ze tegen haar klanten zegt "Als ik dese saak verlies is het jouw schult"
Studeert dat mensch rechten? Degradatie van mijn studie en papiertjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Rico is vorig seizoen én ze gaan nu ook opzoek naar jonge professionals.
Wat dat betreft snap ik eigenlijk ook niet helemaal waarom die amateurs mee mochten doen.
Ik hoop trouwens niet dat het met de rechtenstudie van Efaalania net zo goed gaat als d'r manier van koken..
Hoewel.. er zijn nogal wat types die zo achter de tralies mogen belanden..
Ik zie het al helemaal voor me als een rechter z'n uitspraak wil doen: "Oh mijn got.. ik kan nie ademen.." en dat ze tegen haar klanten zegt "Als ik dese saak verlies is het jouw schult"
Bij Pascal is elk tussenstukje voor de camera wel prima. Gewoon die zelfingenomen kop van 'm alleen alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe het met plezier.
Alleen is het klote om echt fragmenten te zoeken van iemand, je weet niet waar je moet beginnen met zoeken.
Go-go-gadget Ibraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef Djokotron het volgende:
Dan moet je Ibrahim "fokking hell!" ook doen, zat zelfde week als Pascal.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:48 schreef SiGNe het volgende:
Het forum is stuk, alleen onder de mobiele layout krijg je een reageerveld te zien.
Flink ja.. half in iemands gezicht hangen en dan sarcastisch vragen "of kan je de druk niet aan??"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Hij doet het weer
Wat is de chefkok een baas zegliep de he-le tijd te trollen bij Mike e.a.
Mike ook met z'n opmerking "Staatie daar even voor 300 euro aan truffel aan bonken te hakken, wat ontzettend gaafquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Flink ja.. half in iemands gezicht hangen en dan sarcastisch vragen "of kan je de druk niet aan??"
Die beesten worden in de haven gelijk ingevroren volgens mij..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef SiGNe het volgende:
Vroeg me eigenlijk wel af of die nog leefden toen de poten eraf gesneden werden, kreeft gooi je eerst in de pan voor je er iets mee gaat doen.
Maar ze bewogen wel nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Die beesten worden in de haven gelijk ingevroren volgens mij..
Dan heb ik het mis! Ben pas gaan kijken vanaf de topclass.. moet eerste deel nog terugkijken..quote:
Mike is echt een baasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef Dekatria het volgende:
Mike was zo'n baas tijdens de eerste opdracht vandaag he, zit het nu weer terug te kijken. Zo terecht dattie door is. Het oordeel spreekt boekdelen:
Julius: "Zou het hier met wat aanpassingen bij jou op de kaart kunnen staan?"
Chef Jacob-Jan: "Eerlijk? Waarom niet?"
Dan ben je gewoon koning, op je 18e zoiets klaarspelen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:22 schreef Dekatria het volgende:
Lijstje met Jacob-Jan's uitspattingen
"Hoeveel chef?"
-"Weetikniet, moet je op gevoel doen"
"Da's wat anders he, dan dooie coquilles!"
"Pas je op voor je slagaderen?"
*kijkt kandidaat aan*
"Of is het de SPANNING?"
"Had ik gezegd dat dat met boter moest?"
-"Nee chef"
"Daar zal ik je nog es aan herinneren, in de toekomst"
"Chef m'n coquille is kapot"
"Ja da's pech voor jou!"
"Staat die tekst daar in het Nederlands of hebbie een andere taal gebruikt?"
"Ben je VERGETEN hoe je dit hebt gedaan?"
Fokking drill sergeant man
Vaak zitten er medewerkers van de sponsors van het programma.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Krijgen de gasten die in dat topchef restaurant eten trouwens geld toe ofzo, als ik al in een restaurant zou willen lunchen zou ik niet gokken op de kwaliteit.
Kan je kaarten voor kopen, is hetzelfde restaurant als van Over de Kook. Ik ben daar toen geweest omdat een vriendin een kaartje over had, en dat viel hard tegen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Krijgen de gasten die in dat topchef restaurant eten trouwens geld toe ofzo, als ik al in een restaurant zou willen lunchen zou ik niet gokken op de kwaliteit.
Dat dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:23 schreef Dekatria het volgende:
Je komt daar ook niet voor het eten volgens mij, meer om de kans dat je met je tanis op de buis komt
Zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:23 schreef Dekatria het volgende:
Je komt daar ook niet voor het eten volgens mij, meer om de kans dat je met je tanis op de buis komt
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef roos85 het volgende:
Paul, in de OP staat Rico als knuffelbeer, maar kan dit niet beter clown zijn?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Studeert dat mensch rechten? Degradatie van mijn studie en papiertje
Als iemand zin heeft om een fragmentje te zoeken maak ik er wel een gifje van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:12 schreef Dekatria het volgende:
Komen Pascal en Ibra eigenlijk nog in de OP, Paul?
Ik zoek wel ff wat op, toch niks beters te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als iemand zin heeft om een fragmentje te zoeken maak ik er wel een gifje van.
Die moeten ze vaker uitnodigen inderdaad, geweldig hoe hij bezig was om de druk even flink op te voerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:22 schreef Dekatria het volgende:
Lijstje met Jacob-Jan's uitspattingen
"Hoeveel chef?"
-"Weetikniet, moet je op gevoel doen"
"Da's wat anders he, dan dooie coquilles!"
"Pas je op voor je slagaderen?"
*kijkt kandidaat aan*
"Of is het de SPANNING?"
"Had ik gezegd dat dat met boter moest?"
-"Nee chef"
"Daar zal ik je nog es aan herinneren, in de toekomst"
"Chef m'n coquille is kapot"
"Ja da's pech voor jou!"
"Staat die tekst daar in het Nederlands of hebbie een andere taal gebruikt?"
"Ben je VERGETEN hoe je dit hebt gedaan?"
Fokking drill sergeant man
Ivo kon er ook wat van met zn natte zeef.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Dekatria het volgende:
Ibra fragment: Aflevering 21 van de vorige serie dus, omstreeks 24:00 en 42:00 zitten de FAKKINGHELLs
Pascal fragment: Aflevering 17, 24:30
Qua Pascal zijn er ongetwijfeld betere, maarja
''Rico de labiele clown''quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Paul-89 het volgende:
OP update, mocht iemand betere omschrijvingen hebben dan hoor ik het wel.
In welk opzicht is dat verrassend die Ronald was al de hele week niet top.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
KUT ZOOI!!!!!!! Ronald is eruit![]()
![]()
![]()
Als ik Thomas ooit zie , doe ik hem wat aan![]()
Gelukkig is Mike dan nog wel door
Mag ik dan jouw Tsjakka-vossius?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Djokotron het volgende:
Paul, kun je die van Ibrahim als UI voor me fixen?
Wat een baas, die moet ik hebben.
Ik vond hem gewoon een stoere gozertquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat verrassend die Ronald was al de hele week niet top.
zoietsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Djokotron het volgende:
Paul, kun je die van Ibrahim als UI voor me fixen?
Wat een baas, die moet ik hebben.
Dattie die gast zo van onder aankijkt, en zegt "of is het de SPANNING?"... dat was nog wel de bestequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:54 schreef roos85 het volgende:
die chef van gister verdiend eigenlijk wel een plekje in de OP, ik zal wel kijken voor een mooi fragmentje waarin hij de kandidaten loopt te trollen
Ik heb het even geprobeerd maar het is me teveel gekloot, als iemand anders het wil doen, graag.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef Dekatria het volgende:
Misschien een idee bij de OP om net als bij die van VI de beschrijvingen als plaatjes te doen, zodat je de boel naast elkander kan zetten. Istie meteen wat korter
Voor de kandidaten kun je hier terecht (best een goed overzicht eigenlijk)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
Draaien jullie niet een beetje door?
Ik zie zelf liever een overzicht van de kandidaten die er nu nog inzitten, lijkt me belangrijker dan een Rico of een Ibra uit het vorige seizoen..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Djokotron het volgende:
Bobbie moet dan Priscilla "schone randen" Kranenborg als UI nemen.
En wie moet mag Pascal hebben?
Maar dan moet de OP elke week worden aangepast met nieuwe kandidaten, veel te veel werk joh. Gewoon de OP met de meest bijzondere kandidatenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie zelf liever een overzicht van de kandidaten die er nu nog inzitten, lijkt me belangrijker dan een Rico of een Ibra uit het vorige seizoen..
Maar Rico was ook echt zo'n tekenfilmfiguur.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
Dude.. ken je klassiekers. Ibrahim was een baas, Rico een cultheld, Pascal net zo'n clown.. en dan wil jij Thomasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
tweede seizoen, het eerste seizoen was met winnaren van wie is de chef en Martijn Krabbe en was ook mar 6 afleveringen lang.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zoals met veel dingen zal het eerste (seizoen) niet overtroffen worden.
er is tot nu toe maar 1 baas en dat is Mike, beetje op 18 jarige leeftijd zo'n goed gerecht weten neer te zetten, dat J-J met wat aanpassingen op zijn kaart kan zettenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dude.. ken je klassiekers. Ibrahim was een baas, Rico een cultheld, Pascal net zo'n clown.. en dan wil jij Thomas![]()
of één van die andere kneusjes van dit jaar.. die stellen he-le-maal niets voor in vergelijking met deze bazen.
De zelfbenoemde winnaar van vorig jaar heeft gesproken. ()
Zoals met veel dingen zal het eerste (seizoen) niet overtroffen worden.
Eensquote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef roos85 het volgende:
er is tot nu toe maar 1 baas en dat is Mike, beetje op 18 jarige leeftijd zo'n goed gerecht weten neer te zetten, dat J-J met wat aanpassingen op zijn kaart kan zetten
Lijstje ?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
had je nog wat aan het fragmenten lijstje?
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef roos85 het volgende:
Die kop van Kranenborg (toen Thomas zijn mango vergeten was) is ook onbetaalbaar
zie 15:05
J-J "of is het de spanning?" 28:36-28:40
J-J- tegen Mike over de coquille 30:15
titel voor J-J: "De trollende 2 sterrenchef" ??
Alleen weggelegd voor leden van verdienste. Niet voor iedereen die in een verdwaalde aflevering mee heeft gedaan. Anders kan je iedereen er wel inzetten.quote:
en dat zegt degene die de groenteman wildequote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Alleen weggelegd voor leden van verdienste. Niet voor iedereen die in een verdwaalde aflevering mee heeft gedaan. Anders kan je iedereen er wel inzetten.
Bij wijze van. Als je iedere verdwaalde chef er in wil, kan je ook net zo goed de groenteman toevoegen jaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dat zegt degene die de groenteman wilde
maar maar Jacob Jan was echt een baas! hoe hij de kandidaten zat te trollenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bij wijze van. Als je iedere verdwaalde chef er in wil, kan je ook net zo goed de groenteman toevoegen ja
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers en Kranenborg zijn de enige bazenchefs. De rest zijn wannabe's
Robin toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Robert heeft het een beetje hoog in de bol zitten
ik schrok alquote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat heb ik teweeggebracht
ik bedoelde Robin ja
Julius is een bodemloze put, die man wordt niet misselijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
zouden ze nou nooit misselijk worden van al dat eten?
nou vooruitquote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Beiden borsten hebben geen zout of peper gehad(nieuwe TT?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |