quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal eens wat proberen.
edit :
[ afbeelding ]
En Pascal? de meester saboteurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eigenlijk verdient Rico toch ook wel een plekje in de Hall of Fame
welke aflevering was dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:30 schreef Paul-89 het volgende:
Rico is toegevoegd aan de OP.
[ afbeelding ]
Ik wilde geen slavendrijver ten opzichte van Paul zijnquote:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e782261a-8d35-3426-a3bb-1b014ac2eef2/quote:
Ik doe het met plezier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wilde geen slavendrijver ten opzichte van Paul zijn
Om de Rico's in het spel te houden en daarmee het programma luchtig te houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Rico is vorig seizoen én ze gaan nu ook opzoek naar jonge professionals.
Wat dat betreft snap ik eigenlijk ook niet helemaal waarom die amateurs mee mochten doen.
Ik hoop trouwens niet dat het met de rechtenstudie van Efaalania net zo goed gaat als d'r manier van koken..
Hoewel.. er zijn nogal wat types die zo achter de tralies mogen belanden..
Ik zie het al helemaal voor me als een rechter z'n uitspraak wil doen: "Oh mijn got.. ik kan nie ademen.." en dat ze tegen haar klanten zegt "Als ik dese saak verlies is het jouw schult"
Studeert dat mensch rechten? Degradatie van mijn studie en papiertjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Rico is vorig seizoen én ze gaan nu ook opzoek naar jonge professionals.
Wat dat betreft snap ik eigenlijk ook niet helemaal waarom die amateurs mee mochten doen.
Ik hoop trouwens niet dat het met de rechtenstudie van Efaalania net zo goed gaat als d'r manier van koken..
Hoewel.. er zijn nogal wat types die zo achter de tralies mogen belanden..
Ik zie het al helemaal voor me als een rechter z'n uitspraak wil doen: "Oh mijn got.. ik kan nie ademen.." en dat ze tegen haar klanten zegt "Als ik dese saak verlies is het jouw schult"
Bij Pascal is elk tussenstukje voor de camera wel prima. Gewoon die zelfingenomen kop van 'm alleen alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe het met plezier.
Alleen is het klote om echt fragmenten te zoeken van iemand, je weet niet waar je moet beginnen met zoeken.
Go-go-gadget Ibraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef Djokotron het volgende:
Dan moet je Ibrahim "fokking hell!" ook doen, zat zelfde week als Pascal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |