Mag ik dan jouw Tsjakka-vossius?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Djokotron het volgende:
Paul, kun je die van Ibrahim als UI voor me fixen?
Wat een baas, die moet ik hebben.
Ik vond hem gewoon een stoere gozertquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat verrassend die Ronald was al de hele week niet top.
zoietsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Djokotron het volgende:
Paul, kun je die van Ibrahim als UI voor me fixen?
Wat een baas, die moet ik hebben.
Dattie die gast zo van onder aankijkt, en zegt "of is het de SPANNING?"... dat was nog wel de bestequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:54 schreef roos85 het volgende:
die chef van gister verdiend eigenlijk wel een plekje in de OP, ik zal wel kijken voor een mooi fragmentje waarin hij de kandidaten loopt te trollen
Ik heb het even geprobeerd maar het is me teveel gekloot, als iemand anders het wil doen, graag.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef Dekatria het volgende:
Misschien een idee bij de OP om net als bij die van VI de beschrijvingen als plaatjes te doen, zodat je de boel naast elkander kan zetten. Istie meteen wat korter
Voor de kandidaten kun je hier terecht (best een goed overzicht eigenlijk)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
Draaien jullie niet een beetje door?
Ik zie zelf liever een overzicht van de kandidaten die er nu nog inzitten, lijkt me belangrijker dan een Rico of een Ibra uit het vorige seizoen..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Djokotron het volgende:
Bobbie moet dan Priscilla "schone randen" Kranenborg als UI nemen.
En wie moet mag Pascal hebben?
Maar dan moet de OP elke week worden aangepast met nieuwe kandidaten, veel te veel werk joh. Gewoon de OP met de meest bijzondere kandidatenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie zelf liever een overzicht van de kandidaten die er nu nog inzitten, lijkt me belangrijker dan een Rico of een Ibra uit het vorige seizoen..
Maar Rico was ook echt zo'n tekenfilmfiguur.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
Dude.. ken je klassiekers. Ibrahim was een baas, Rico een cultheld, Pascal net zo'n clown.. en dan wil jij Thomasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef SiGNe het volgende:
tweede seizoen, het eerste seizoen was met winnaren van wie is de chef en Martijn Krabbe en was ook mar 6 afleveringen lang.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zoals met veel dingen zal het eerste (seizoen) niet overtroffen worden.
er is tot nu toe maar 1 baas en dat is Mike, beetje op 18 jarige leeftijd zo'n goed gerecht weten neer te zetten, dat J-J met wat aanpassingen op zijn kaart kan zettenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dude.. ken je klassiekers. Ibrahim was een baas, Rico een cultheld, Pascal net zo'n clown.. en dan wil jij Thomas![]()
of één van die andere kneusjes van dit jaar.. die stellen he-le-maal niets voor in vergelijking met deze bazen.
De zelfbenoemde winnaar van vorig jaar heeft gesproken. ()
Zoals met veel dingen zal het eerste (seizoen) niet overtroffen worden.
Eensquote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef roos85 het volgende:
er is tot nu toe maar 1 baas en dat is Mike, beetje op 18 jarige leeftijd zo'n goed gerecht weten neer te zetten, dat J-J met wat aanpassingen op zijn kaart kan zetten
Lijstje ?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
had je nog wat aan het fragmenten lijstje?
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef roos85 het volgende:
Die kop van Kranenborg (toen Thomas zijn mango vergeten was) is ook onbetaalbaar
zie 15:05
J-J "of is het de spanning?" 28:36-28:40
J-J- tegen Mike over de coquille 30:15
titel voor J-J: "De trollende 2 sterrenchef" ??
Alleen weggelegd voor leden van verdienste. Niet voor iedereen die in een verdwaalde aflevering mee heeft gedaan. Anders kan je iedereen er wel inzetten.quote:
en dat zegt degene die de groenteman wildequote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Alleen weggelegd voor leden van verdienste. Niet voor iedereen die in een verdwaalde aflevering mee heeft gedaan. Anders kan je iedereen er wel inzetten.
Bij wijze van. Als je iedere verdwaalde chef er in wil, kan je ook net zo goed de groenteman toevoegen jaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dat zegt degene die de groenteman wilde
maar maar Jacob Jan was echt een baas! hoe hij de kandidaten zat te trollenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bij wijze van. Als je iedere verdwaalde chef er in wil, kan je ook net zo goed de groenteman toevoegen ja
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers en Kranenborg zijn de enige bazenchefs. De rest zijn wannabe's
Robin toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Robert heeft het een beetje hoog in de bol zitten
ik schrok alquote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat heb ik teweeggebracht
ik bedoelde Robin ja
Julius is een bodemloze put, die man wordt niet misselijkquote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
zouden ze nou nooit misselijk worden van al dat eten?
nou vooruitquote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Beiden borsten hebben geen zout of peper gehad(nieuwe TT?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |