Ah vandaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:48 schreef SiGNe het volgende:
Het forum is stuk, alleen onder de mobiele layout krijg je een reageerveld te zien.
Flink ja.. half in iemands gezicht hangen en dan sarcastisch vragen "of kan je de druk niet aan??"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Hij doet het weer
Wat is de chefkok een baas zegliep de he-le tijd te trollen bij Mike e.a.
Mike ook met z'n opmerking "Staatie daar even voor 300 euro aan truffel aan bonken te hakken, wat ontzettend gaafquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Flink ja.. half in iemands gezicht hangen en dan sarcastisch vragen "of kan je de druk niet aan??"
Die beesten worden in de haven gelijk ingevroren volgens mij..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef SiGNe het volgende:
Vroeg me eigenlijk wel af of die nog leefden toen de poten eraf gesneden werden, kreeft gooi je eerst in de pan voor je er iets mee gaat doen.
Maar ze bewogen wel nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Die beesten worden in de haven gelijk ingevroren volgens mij..
Dan heb ik het mis! Ben pas gaan kijken vanaf de topclass.. moet eerste deel nog terugkijken..quote:
Mike is echt een baasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef Dekatria het volgende:
Mike was zo'n baas tijdens de eerste opdracht vandaag he, zit het nu weer terug te kijken. Zo terecht dattie door is. Het oordeel spreekt boekdelen:
Julius: "Zou het hier met wat aanpassingen bij jou op de kaart kunnen staan?"
Chef Jacob-Jan: "Eerlijk? Waarom niet?"
Dan ben je gewoon koning, op je 18e zoiets klaarspelen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:22 schreef Dekatria het volgende:
Lijstje met Jacob-Jan's uitspattingen
"Hoeveel chef?"
-"Weetikniet, moet je op gevoel doen"
"Da's wat anders he, dan dooie coquilles!"
"Pas je op voor je slagaderen?"
*kijkt kandidaat aan*
"Of is het de SPANNING?"
"Had ik gezegd dat dat met boter moest?"
-"Nee chef"
"Daar zal ik je nog es aan herinneren, in de toekomst"
"Chef m'n coquille is kapot"
"Ja da's pech voor jou!"
"Staat die tekst daar in het Nederlands of hebbie een andere taal gebruikt?"
"Ben je VERGETEN hoe je dit hebt gedaan?"
Fokking drill sergeant man
Vaak zitten er medewerkers van de sponsors van het programma.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Krijgen de gasten die in dat topchef restaurant eten trouwens geld toe ofzo, als ik al in een restaurant zou willen lunchen zou ik niet gokken op de kwaliteit.
Kan je kaarten voor kopen, is hetzelfde restaurant als van Over de Kook. Ik ben daar toen geweest omdat een vriendin een kaartje over had, en dat viel hard tegen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Krijgen de gasten die in dat topchef restaurant eten trouwens geld toe ofzo, als ik al in een restaurant zou willen lunchen zou ik niet gokken op de kwaliteit.
Dat dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:23 schreef Dekatria het volgende:
Je komt daar ook niet voor het eten volgens mij, meer om de kans dat je met je tanis op de buis komt
Zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:23 schreef Dekatria het volgende:
Je komt daar ook niet voor het eten volgens mij, meer om de kans dat je met je tanis op de buis komt
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef roos85 het volgende:
Paul, in de OP staat Rico als knuffelbeer, maar kan dit niet beter clown zijn?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Studeert dat mensch rechten? Degradatie van mijn studie en papiertje
Als iemand zin heeft om een fragmentje te zoeken maak ik er wel een gifje van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:12 schreef Dekatria het volgende:
Komen Pascal en Ibra eigenlijk nog in de OP, Paul?
Ik zoek wel ff wat op, toch niks beters te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als iemand zin heeft om een fragmentje te zoeken maak ik er wel een gifje van.
Die moeten ze vaker uitnodigen inderdaad, geweldig hoe hij bezig was om de druk even flink op te voerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:22 schreef Dekatria het volgende:
Lijstje met Jacob-Jan's uitspattingen
"Hoeveel chef?"
-"Weetikniet, moet je op gevoel doen"
"Da's wat anders he, dan dooie coquilles!"
"Pas je op voor je slagaderen?"
*kijkt kandidaat aan*
"Of is het de SPANNING?"
"Had ik gezegd dat dat met boter moest?"
-"Nee chef"
"Daar zal ik je nog es aan herinneren, in de toekomst"
"Chef m'n coquille is kapot"
"Ja da's pech voor jou!"
"Staat die tekst daar in het Nederlands of hebbie een andere taal gebruikt?"
"Ben je VERGETEN hoe je dit hebt gedaan?"
Fokking drill sergeant man
Ivo kon er ook wat van met zn natte zeef.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Dekatria het volgende:
Ibra fragment: Aflevering 21 van de vorige serie dus, omstreeks 24:00 en 42:00 zitten de FAKKINGHELLs
Pascal fragment: Aflevering 17, 24:30
Qua Pascal zijn er ongetwijfeld betere, maarja
''Rico de labiele clown''quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Paul-89 het volgende:
OP update, mocht iemand betere omschrijvingen hebben dan hoor ik het wel.
In welk opzicht is dat verrassend die Ronald was al de hele week niet top.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef gniffie het volgende:
KUT ZOOI!!!!!!! Ronald is eruit![]()
![]()
![]()
Als ik Thomas ooit zie , doe ik hem wat aan![]()
Gelukkig is Mike dan nog wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |