Omdat ik nu de OP heb en dus de komende tijd ook wat kan knommelen aan de OP.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom gaat het zo snel als er geen OP klaarligt?
Thnx, had al zelf geprobeer,d maar die deed het nietquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Overigens Paul wat anders val ik zo buiten de groep- zou je voor mij Efelania die op dat mes staat te rammen kunnen loopen als UI? Ik blijf erom in een scheur liggen
BAZEN UIquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thnx, had al zelf geprobeer,d maar die deed het niet
Zijn hoofd pas net in het vakjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Paul, je bent bij deze de held van het topic
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Overigens Paul wat anders val ik zo buiten de groep- zou je voor mij Efelania die op dat mes staat te rammen kunnen loopen als UI? Ik blijf erom in een scheur liggen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dankzij jou is de pagina toch zo volquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Topic gaat wel langzaam door die gifjes
quote:
Ik ben die met die gna gna gnaquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Djokotron het volgende:
Hadewijn is echt de pa van koorknaapje elian, zelfde kop.
Ik niet met janken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Ik hou gewoon niet op met lachen om m'n UI
Volgens mij heeft die pa van ephenlania vroeger zo op haar hoofd zitten tikken, want ergens is er toch iets misgegaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Ik hou gewoon niet op met lachen om m'n UI
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik niet met janken.
Die van Jaspers hihihihi is nog het mooiste
Koeman en De Boer kunnen er wel over meepraten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Djokotron het volgende:
Champions League en Ronald in 1 zin noemen![]()
![]()
Zonder bloed, zweet en tranen word je geen topchef. Onmogelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef FreezePop het volgende:
Mis wel een beetje een zuurtje en een zoetje in dit topic wel een krokantje maar waar is de lef waar is de durf ik mis het ja het had beter gekund een 6.5 ja kut voor je maar ja ZO WORDT JIJ GEEN TOPCHEF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |