"Wat zeggie Storm, in een glas water?"quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rden__.html?sn=prive
volgens mij is dat niet Kranenborg op de foto
Zet ook nog de RTLgemist pagina er even bij, evenals wanneer het wordt uitgezonden. Wel zo hendigquote:
Done.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zet ook nog de RTLgemist pagina er even bij, evenals wanneer het wordt uitgezonden. Wel zo hendig
Dank.quote:
Wait what? Priscilla??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SiGNe het volgende:
Zit ik College tour te kijken met Alain Ducasse, wie zie ik daar in het publiek zitten.. Rico!
(En Kranenborg, Jaspers en Priscilla, maar dat was te verwachten.)
die bedoelde ik net, trotse opaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie al een receptje aan het bedenken zijn?
Mikequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef hexje het volgende:
In deze groep heb ik helemaal geen favoriet.
Jemig, als je nu nog niet weet dat Imageshack niet werkt op Fok...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie al een receptje aan het bedenken zijn?
Hij stond op yfrog, niet op imageshack...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Jemig, als je nu nog niet weet dat Imageshack niet werkt op Fok...
oh wat is jouw UI toch tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Staat waarschijnlijk eind van de avond wel al op uitzending gemist via m'n digitale tvabo. Dus straks even kijken, en anders staat het wel op de de website
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Saus-quote blijft echter een klassieker van formaat
volgens mij kan hij wel tegen een stootjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb ik al eens over na zitten denken, maar ik denk dat Julius ons commentaar niet altijd even weet te waarderen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij kan hij wel tegen een stootje
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij kan hij wel tegen een stootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |