Ik ben Julius Jasper en ik ben het altijd eens met wat Robert Kranenborg zegt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zonder bloed, zweet en tranen word je geen topchef. OnmogelijkONMOGELIJK
Een gepocheerd vingerkootje gegaard in eigen bloed gecombineerd met een saus van zweet en tenenkaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zonder bloed, zweet en tranen word je geen topchef. OnmogelijkONMOGELIJK
Niet op de huid gebakken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een gepocheerd vingerkootje gegaard in eigen bloed gecombineerd met een saus van zweet en tenenkaas
Ik bedoel gebakken ipv gepocheerd, bijdehandquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je iets bakken nadat je het gepocheerd hebt?
maar als je het velletje nou frituurt voor een krokantje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel gebakken ipv gepocheerd, bijdehand
tof gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat weer een nieuwe reeks Topchef op het menu bij RTL 5. Iedere werkdag is het smullen geblazen met al dan niet gelukte culinaire experimenten. Werd in de vorige serie nog gezocht naar de 'Beste amateurkok van Nederland', nu leggen meesterkok Robert Kranenborg en chef-kok Julius Jaspers de lat een tikje hoger.
topchef jonge professionals
Alle kandidaten hebben al ervaring opgedaan in een professionele keuken en ambiëren een culinaire carrière. De winnaar krijgt een baan als 'chef de partie' in een gerenommeerd restaurant. Dat betekent dat hij of zij straks de baas is over een deel van de keuken. Maar daar moet natuurlijk wel voor worden gevochten.
De Hoofdrolspelers :
[ afbeelding ]
Julius Jaspers
'De behulpzame Veelvraat'
[ afbeelding ]
Robert Kranenborg
'De cynische Meesterchef'
Volgens mij is het een work-in-progressquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
tof gedaan
maar eigenlijk mag GEEF ME SAUS niet ontbreken
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij is het een work-in-progress
"Wat zeggie Storm, in een glas water?"quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rden__.html?sn=prive
volgens mij is dat niet Kranenborg op de foto
Zet ook nog de RTLgemist pagina er even bij, evenals wanneer het wordt uitgezonden. Wel zo hendigquote:
Done.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zet ook nog de RTLgemist pagina er even bij, evenals wanneer het wordt uitgezonden. Wel zo hendig
Dank.quote:
Wait what? Priscilla??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SiGNe het volgende:
Zit ik College tour te kijken met Alain Ducasse, wie zie ik daar in het publiek zitten.. Rico!
(En Kranenborg, Jaspers en Priscilla, maar dat was te verwachten.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |