Alexandra Palacequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef Adelante het volgende:
Wat een sjieke tent voor darten: ik mis de tokkies en lange tafels
Heb je ook MotoGP livequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zou bijna Sport1 nemen maar fuck 17e per maand of zoiets.
Haal je huisgenoten/broertjes/ouders over om ook Sport1 te nemen en deel de kosten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zou bijna Sport1 nemen maar fuck 17e per maand of zoiets.
Gijp was realistischerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaja... Derksen zei ook dat we wereldkampioen zouden worden
zit dat nu bij Sport1. WOOOOOT al is het op de BBC ook tof.quote:
Ja dat viel me ook op inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
Emile was in top vorm. Niet een keer een slechte grap gehoord
Emile is toch wel een goede gast idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
Emile was in top vorm. Niet een keer een slechte grap gehoord
Vind het wel mooi zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Adelante het volgende:
Dit kijkt eigenlijk toch een stuk rustiger weg dan met die hysterische Hansie HansieDat heeft ook wel wat, maar iedere week twee keer zou nu echt te veel zijn
Vind het met schele vis ook veel leuker, en daardoor hebben ze ook Sport1 beeldenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vind het wel mooi zo.Je ziet nu eigenlijk gewoon dat in vergelijking met vorig jaar ze ook zonder Hans een goede uitzending kunnen maken. Vorig jaar was het met Hans vaak echt geniaal en verder wel oke vond ik. Ooit wordt VI groter dan Studio Voetbal.
Als RTL het op zondagavond op RTL4 zet na miljoenenjacht wordt VI minstens zo groot als SVquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vind het wel mooi zo.Je ziet nu eigenlijk gewoon dat in vergelijking met vorig jaar ze ook zonder Hans een goede uitzending kunnen maken. Vorig jaar was het met Hans vaak echt geniaal en verder wel oke vond ik. Ooit wordt VI groter dan Studio Voetbal.
quote:
Maar dan moet Tijl wel terug, veel vrouwen beslissen over de afstandsbediening en die vinden Beckand leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als RTL het op zondagavond op RTL4 zet na miljoenenjacht wordt VI minstens zo groot als SV
kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan moet Tijl wel terug, veel vrouwen beslissen over de afstandsbediening en die vinden Beckand leuk.
Vrouwen zonder smaak zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan moet Tijl wel terug, veel vrouwen beslissen over de afstandsbediening en die vinden Beckand leuk.
Gewoon gezellige spontane mollige meiden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vrouwen zonder smaak zeker.
No homo trouwens.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon gezellige spontane mollige meiden.
http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f450ca08-4cb5-3c82-95b8-c8b78b2f3573/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef Drewie het volgende:
De aflevering staat op de hoofdpagina van rtl gemist, maar wanneer je doorklikt staat ie er niet tussen, iemand een directe link?
t werkt wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:55 schreef Type-R het volgende:
Ja, laten we met z'n allen zoals bij een poppenkast om MP4 roepen
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon gezellige spontane mollige meiden.
http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
nou Rene en Johan wisten het ook niet meer tegen wie PSV had gespeeld, was het nou Fiorentina of Lens ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:10 schreef Menu_69 het volgende:
Lol.. Wilfred die de achternaam niet kent van die hansworst die darts presenteert.
En Rene wist niet dat Hulk bij Porto speelt...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Rene en Johan wisten het ook niet meer tegen wie PSV had gespeeld, was het nou Fiorentina of Lens ?
Alleen Genee heeft enige feitenkennis buiten Nederland, maar dat was mij al langer duidelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Rene en Johan wisten het ook niet meer tegen wie PSV had gespeeld, was het nou Fiorentina of Lens ?
En dat ie naar dezelfde kapper als Sjenee gaat..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:06 schreef DrDentz het volgende:
Johan zou ook niet weten waar Luca Toni speelt, alleen dat het een Italiaanse speler is dus een playboy en een filmster.
Klopt, maar het is wel vrij knullig als je de naam niet kent van een collega die ook bij RTL werkt. Notabene wist dat je een paar keer naar hem zou overschakelen die avond.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Achjoh laat gaan, foutje moet kunnen! Het ging over darts trouwens, dus wat maakt het uit!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel vrij knullig als je de naam niet kent van een collega die ook bij RTL werkt. Notabene wist dat je een paar keer naar hem zou overschakelen die avond.
quote:Yolanthe strikt Johan Derksen voor TV Show
Geplaatst op Sat 19 Mar 2011 om 17:00
Yolanthe Cabau-Sneijder gaat voor haar tv-serie Yolanthes TV Show op 3 voet- balanalist Johan Derksen interviewen. Dat meldt Veronica Magazine, dat deze week een interview met haar man Wesley Sneijder heeft. Derksen heeft in het verleden regelmatig uitgehaald naar het glamourkoppel. Ach, die Derksen zit in dat praatprogramma van hem ook alleen maar om te entertainen. Het moet humoristisch zijn wat hij zegt, anders kijken de mensen niet, zegt Sneijder in het televisieblad.
Sneijder vindt Derksen wel deskundig. Toegegeven: als hij eens een keer serieus over voetbal praat, dan is het ook zinnig wat hij zegt. Hij heeft een heldere kijk op voetbal.
Yolanthes TV Show op 3, met daarin ook wereldsterren als Cristiano Ronaldo, George Clooney en Paris Hilton, is vanaf 29 mei te zien op Nederland 3.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef rubbereend het volgende:
Da's toch oud nieuws, daar ging het een maand geleden al over tijdens VI
En anders wel George Clooneyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef bascross het volgende:
Ik denk dat Yolanthe straks met Ronaldo gaat in plaats van Sneijder.
De datum waarop ze zou beginnen was volgens mij ook al bekendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef pberends het volgende:
[..].
1) Het was niet 100% duidelijk of Derksen/Yolanthe maar een grapje maakten
2) datum was niet bekend
Dus mond houden.
Het is pberends.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef rubbereend het volgende:
Da's toch oud nieuws, daar ging het een maand geleden al over tijdens VI
En anders wel Johan Derksenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef bascross het volgende:
Ik denk dat Yolanthe straks met Ronaldo gaat in plaats van Sneijder.
Schelvis ook wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:57 schreef DUK het volgende:
Genee heeft de grootste kennis als het komt op spelers, clubs etc.
Ach, lik toch Yolanthe's reet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De datum waarop ze zou beginnen was volgens mij ook al bekenden we weten nu nog niet wanneer Johan erin zit
![]()
Jakhals Erikquote:
Autist!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef pberends het volgende:
1) Het was niet 100% duidelijk of Derksen/Yolanthe maar een grapje maakten
Waarom? Hij voegt absoluut niets toe. Hij heeft geen verstand van voetbal en is ook niet grappigquote:
Idd. Een lompe Twentse boer. 13 in een dozijn provinciaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Hij voegt absoluut niets toe. Hij heeft geen verstand van voetbal en is ook niet grappig
Hij stopt energie in een aflevering en durft tegen Derksen in te gaan. Maar wat vind jij dan een goede gast? Zo'n saaie trainer die alleen maar obligate clichés uit braakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Hij voegt absoluut niets toe. Hij heeft geen verstand van voetbal en is ook niet grappig
Mooi voorzetquote:
ooooooh.. PIZZA!!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef pberends het volgende:
Pizza-actie ADO-fans voor Ajax-doelman
ADO.
Ik vind beide een bericht om kotsneigingen van te krijgen. Johan de bigstar, eerst afgeven en daarna dr voeten aflikken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef Adelante het volgende:
Hmmm, nu zij nog een keer aanschuiven bij V.I. en het feest is helemaal compleet
Bij Mart vergeleken is Johan toch nog erg nederig hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind beide een bericht om kotsneigingen van te krijgen. Johan de bigstar, eerst afgeven en daarna dr voeten aflikken.
quote:
Ik dacht al waar blijft het.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij Mart vergeleken is Johan toch nog erg nederig hoor.
De grootste fan van Mart Smeets is Mart Smeets zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Menu_69 het volgende:
Zijn er serieus mensen 'fan' van Martje Smeets? Dat is bezopen.
Dat sowieso. Hij heeft zelf ook de Mart Smeets-fanclub opgericht.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De grootste fan van Mart Smeets is Mart Smeets zelf
Ik denk dat we gerust kunnen stellen, een topshow!quote:
Ik ook niet, sopcast stream doet het meestal nog gewoonquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Dat is toch op Eredivisie live? Ik heb die zender niet.. mis ik zomaar een topshow.
Ze moeten Doordekken afschaffen (kijkt toch geen teringhond naar), zo kunnen de heren hun kruid droog houden voor het veel belangrijkere VI.quote:
ik kijk elke zondagavond de herhaling om kwart over 11. Altijd relax. Derksen sloeg trouwens volledig de plank mis door te zeggen dat de actie van bakkal een slimigheidje was en de actie van poepon vorige week echt niet door de beugel kon. Genee zal daar vanavond ook wel over beginnenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten Doordekken afschaffen (kijkt toch geen teringhond naar), zo kunnen de heren hun kruid droog houden voor het veel belangrijkere VI.
Daar gaat het niet om. De heren zouden juist al hun creativiteit moeten opkroppen tot de VI-uitzending, om dan lekker te vlammen. Als vervolgens blijkt dat je alles al een keer besproken hebt komt het voor henzelf ontzettend clichématig over en voor de kijker minder spontaan. Ik snap dan ook niet dat RTL het pikt dat de heren bij Doordekken zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:18 schreef Temlin het volgende:
je kunt het op eredivisie.nl terug kijken als je wilt
Nu VI er weer is, kunnen ze het mooi afschaffenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:07 schreef planethugo het volgende:
doordekken is ooit, in een compleet andere vorm, begonnen omdat rtl het niet aandurfde om een nieuwe seizoen voetbal insite te maken. Eredivisie Live heeft het vervolgens opgepikt en (volgens mij) is er rtl daarna pas ermee verder gegaan. Zal dus wel in de contracten staan
quote:Diverse fans van ADO namen met hun mobiele telefoons op hoe Immers om een microfoon vroeg en op de bar het in de Hofstad populaire 'We gaan op jodenjacht' zong. Daarna voegde het ex-lid van de harde kern van ADO Ajacieden, een aantal scheldwoorden en ziektes toe. Vicento danste vrolijk mee op de deuntjes van het lied.
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef bigbossbaco het volgende:
vanavond kijken en je weet wie de gast is !!
quote:
ADO-speler: We gaan op jodenjachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
Wat een anti-humor heeft Van Driel tochquote:
idd, je ziet het van kilometers aankomen héquote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een anti-humor heeft Van Driel toch.
Het heeft wel online gestaan, maar het was een niet goed geëditte versie, je zag dat ze er in het begin een puinhoop van maakten, het moest steeds overnieuw. Misschien dat ze het daarom offline hebben gehaald.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waarom staat dat nog niet online?
Klote Eredivisie live
Ik denk dat hij dicteert en dat iemand het voor hem typt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zit Johan ook wel eens achter een computer of schrijft hij zijn stukjes op een typemachine?
Computer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zit Johan ook wel eens achter een computer of schrijft hij zijn stukjes op een typemachine?
vind het ook niet grappig neequote:
Tis net als met Sneijder, maar die legt iedereen tenminste het zwijgen op door zijn spel. en zijn bankrekeningquote:
Nee hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tis net als met Sneijder, maar die legt iedereen tenminste het zwijgen op door zijn spel. en zijn bankrekening.
Tja, ook zo'n nobody. Misschien z'n enige voordeel is dat hij uit het oosten komt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef -Willempie- het volgende:
Andries Ulderink wordt nieuwe trainer van de Graafschap
en z'n vriendinnetjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tis net als met Sneijder, maar die legt iedereen tenminste het zwijgen op door zijn spel. en zijn bankrekening.
En hij is waarschijnlijk de enigste die daar heen wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, ook zo'n nobody. Misschien z'n enige voordeel is dat hij uit het oosten komt.
ja je zag ff een flits van hemquote:
Zoals Nijland?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet boerichter halen en dan stallen bij een andere club in de eredivisie.. laten rijpen en dan naar PSV halen..
Achter de schermen is hij waarsch. al rond met FCU.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet boerichter halen en dan stallen bij een andere club in de eredivisie.. laten rijpen en dan naar PSV halen..
Ja, en JD wimpelde het zonder te luisteren af, net zo overdreven.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vond ik niet, hier zat Genee wel heel overdreven te drammen.
Tja.. met Fred Rutten aan het roer krijgt zo'n jongen ook geen kans, Bakkal krijgt ook amper minuten.. en de grootste prutser ter wereld behoudt zijn basisplaatsquote:
Zou een keer tijd worden aangezien de "grote" Derksen er de laatste tijd wel is vaker finaal naast zit. Meestal zet ie op dat moment heel flauw Wilfred voor lul om de aandacht er vanaf te leiden terwijl hij heel goed weet dat hij ongelijk heeft.quote:
Mijn gedachte exact.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden, aangezien de "grote" Derksen er de laatste tijd wel is vaker finaal naast zit. Meestal zet ie op dat moment heel flauw Wilfred voor lul om de aandacht er vanaf te leiden omdat hij donders goed weet dat hij ongelijk heeft.
probeerde hij dit keer weer maar hij kreeg geen bijvalquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden aangezien de "grote" Derksen er de laatste tijd wel is vaker finaal naast zit. Meestal zet ie op dat moment heel flauw Wilfred voor lul om de aandacht er vanaf te leiden terwijl hij heel goed weet dat hij ongelijk heeft.
Echt he?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Haaruitval het volgende:
Genee heeft ruzie met zijn vriendin volgens mij.
Ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Haaruitval het volgende:
Ik vind sowieso die Jakhals geen leuke gast.
Ja maar dat bedoelen ze richting ajax, dus dan heeft het niets met de oorlog te makenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze zeggen toch ook alle joden aan het gas...
Dat wel, maar hij treedt altijd zo overdreven op de voorgrond.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoe dommig ook, hij durft wel een mening te geven.
Maar met 'aan het gas'' en 'jacht' leg je een link met WOII.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Merkie het volgende:
Erik heeft toch 100% gelijk? Joden slaat in dit geval 100% op Ajacieden.
Het is gewoon zielig Tokkie gedragquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelen ze richting ajax, dus dan heeft het niets met de oorlog te maken
overgevoeligheid my assquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het voor 100% eens met de Jakhals.
Die overgevoeligheid ook altijd...²
Touchequote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax moet een nieuwe geuzennaam.. dat joden slaat nergens op.. joden kunnen met geld om gaan en goed zaken doen, slaat dus niet op Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |