Wat een anti-humor heeft Van Driel tochquote:
idd, je ziet het van kilometers aankomen héquote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een anti-humor heeft Van Driel toch.
Het heeft wel online gestaan, maar het was een niet goed geëditte versie, je zag dat ze er in het begin een puinhoop van maakten, het moest steeds overnieuw. Misschien dat ze het daarom offline hebben gehaald.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waarom staat dat nog niet online?
Klote Eredivisie live
Ik denk dat hij dicteert en dat iemand het voor hem typt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zit Johan ook wel eens achter een computer of schrijft hij zijn stukjes op een typemachine?
Computer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zit Johan ook wel eens achter een computer of schrijft hij zijn stukjes op een typemachine?
vind het ook niet grappig neequote:
Tis net als met Sneijder, maar die legt iedereen tenminste het zwijgen op door zijn spel. en zijn bankrekeningquote:
Nee hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tis net als met Sneijder, maar die legt iedereen tenminste het zwijgen op door zijn spel. en zijn bankrekening.
Tja, ook zo'n nobody. Misschien z'n enige voordeel is dat hij uit het oosten komt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef -Willempie- het volgende:
Andries Ulderink wordt nieuwe trainer van de Graafschap
en z'n vriendinnetjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tis net als met Sneijder, maar die legt iedereen tenminste het zwijgen op door zijn spel. en zijn bankrekening.
En hij is waarschijnlijk de enigste die daar heen wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Tja, ook zo'n nobody. Misschien z'n enige voordeel is dat hij uit het oosten komt.
ja je zag ff een flits van hemquote:
Zoals Nijland?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet boerichter halen en dan stallen bij een andere club in de eredivisie.. laten rijpen en dan naar PSV halen..
Achter de schermen is hij waarsch. al rond met FCU.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet boerichter halen en dan stallen bij een andere club in de eredivisie.. laten rijpen en dan naar PSV halen..
Ja, en JD wimpelde het zonder te luisteren af, net zo overdreven.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vond ik niet, hier zat Genee wel heel overdreven te drammen.
Tja.. met Fred Rutten aan het roer krijgt zo'n jongen ook geen kans, Bakkal krijgt ook amper minuten.. en de grootste prutser ter wereld behoudt zijn basisplaatsquote:
Zou een keer tijd worden aangezien de "grote" Derksen er de laatste tijd wel is vaker finaal naast zit. Meestal zet ie op dat moment heel flauw Wilfred voor lul om de aandacht er vanaf te leiden terwijl hij heel goed weet dat hij ongelijk heeft.quote:
Mijn gedachte exact.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden, aangezien de "grote" Derksen er de laatste tijd wel is vaker finaal naast zit. Meestal zet ie op dat moment heel flauw Wilfred voor lul om de aandacht er vanaf te leiden omdat hij donders goed weet dat hij ongelijk heeft.
probeerde hij dit keer weer maar hij kreeg geen bijvalquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden aangezien de "grote" Derksen er de laatste tijd wel is vaker finaal naast zit. Meestal zet ie op dat moment heel flauw Wilfred voor lul om de aandacht er vanaf te leiden terwijl hij heel goed weet dat hij ongelijk heeft.
Echt he?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Haaruitval het volgende:
Genee heeft ruzie met zijn vriendin volgens mij.
Ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Haaruitval het volgende:
Ik vind sowieso die Jakhals geen leuke gast.
Ja maar dat bedoelen ze richting ajax, dus dan heeft het niets met de oorlog te makenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze zeggen toch ook alle joden aan het gas...
Dat wel, maar hij treedt altijd zo overdreven op de voorgrond.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoe dommig ook, hij durft wel een mening te geven.
Maar met 'aan het gas'' en 'jacht' leg je een link met WOII.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Merkie het volgende:
Erik heeft toch 100% gelijk? Joden slaat in dit geval 100% op Ajacieden.
Het is gewoon zielig Tokkie gedragquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelen ze richting ajax, dus dan heeft het niets met de oorlog te maken
overgevoeligheid my assquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het voor 100% eens met de Jakhals.
Die overgevoeligheid ook altijd...²
Touchequote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax moet een nieuwe geuzennaam.. dat joden slaat nergens op.. joden kunnen met geld om gaan en goed zaken doen, slaat dus niet op Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |