De grootste fan van Mart Smeets is Mart Smeets zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Menu_69 het volgende:
Zijn er serieus mensen 'fan' van Martje Smeets? Dat is bezopen.
Dat sowieso. Hij heeft zelf ook de Mart Smeets-fanclub opgericht.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De grootste fan van Mart Smeets is Mart Smeets zelf
Ik denk dat we gerust kunnen stellen, een topshow!quote:
Ik ook niet, sopcast stream doet het meestal nog gewoonquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Dat is toch op Eredivisie live? Ik heb die zender niet.. mis ik zomaar een topshow.
Ze moeten Doordekken afschaffen (kijkt toch geen teringhond naar), zo kunnen de heren hun kruid droog houden voor het veel belangrijkere VI.quote:
ik kijk elke zondagavond de herhaling om kwart over 11. Altijd relax. Derksen sloeg trouwens volledig de plank mis door te zeggen dat de actie van bakkal een slimigheidje was en de actie van poepon vorige week echt niet door de beugel kon. Genee zal daar vanavond ook wel over beginnenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten Doordekken afschaffen (kijkt toch geen teringhond naar), zo kunnen de heren hun kruid droog houden voor het veel belangrijkere VI.
Daar gaat het niet om. De heren zouden juist al hun creativiteit moeten opkroppen tot de VI-uitzending, om dan lekker te vlammen. Als vervolgens blijkt dat je alles al een keer besproken hebt komt het voor henzelf ontzettend clichématig over en voor de kijker minder spontaan. Ik snap dan ook niet dat RTL het pikt dat de heren bij Doordekken zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:18 schreef Temlin het volgende:
je kunt het op eredivisie.nl terug kijken als je wilt
Nu VI er weer is, kunnen ze het mooi afschaffenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:07 schreef planethugo het volgende:
doordekken is ooit, in een compleet andere vorm, begonnen omdat rtl het niet aandurfde om een nieuwe seizoen voetbal insite te maken. Eredivisie Live heeft het vervolgens opgepikt en (volgens mij) is er rtl daarna pas ermee verder gegaan. Zal dus wel in de contracten staan
quote:Diverse fans van ADO namen met hun mobiele telefoons op hoe Immers om een microfoon vroeg en op de bar het in de Hofstad populaire 'We gaan op jodenjacht' zong. Daarna voegde het ex-lid van de harde kern van ADO Ajacieden, een aantal scheldwoorden en ziektes toe. Vicento danste vrolijk mee op de deuntjes van het lied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |