Autist!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef pberends het volgende:
1) Het was niet 100% duidelijk of Derksen/Yolanthe maar een grapje maakten
Waarom? Hij voegt absoluut niets toe. Hij heeft geen verstand van voetbal en is ook niet grappigquote:
Idd. Een lompe Twentse boer. 13 in een dozijn provinciaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Hij voegt absoluut niets toe. Hij heeft geen verstand van voetbal en is ook niet grappig
Hij stopt energie in een aflevering en durft tegen Derksen in te gaan. Maar wat vind jij dan een goede gast? Zo'n saaie trainer die alleen maar obligate clichés uit braakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Hij voegt absoluut niets toe. Hij heeft geen verstand van voetbal en is ook niet grappig
Mooi voorzetquote:
ooooooh.. PIZZA!!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef pberends het volgende:
Pizza-actie ADO-fans voor Ajax-doelman
ADO.
Ik vind beide een bericht om kotsneigingen van te krijgen. Johan de bigstar, eerst afgeven en daarna dr voeten aflikken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef Adelante het volgende:
Hmmm, nu zij nog een keer aanschuiven bij V.I. en het feest is helemaal compleet
Bij Mart vergeleken is Johan toch nog erg nederig hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind beide een bericht om kotsneigingen van te krijgen. Johan de bigstar, eerst afgeven en daarna dr voeten aflikken.
quote:
Ik dacht al waar blijft het.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij Mart vergeleken is Johan toch nog erg nederig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |