En Rene wist niet dat Hulk bij Porto speelt...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Rene en Johan wisten het ook niet meer tegen wie PSV had gespeeld, was het nou Fiorentina of Lens ?
Alleen Genee heeft enige feitenkennis buiten Nederland, maar dat was mij al langer duidelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Rene en Johan wisten het ook niet meer tegen wie PSV had gespeeld, was het nou Fiorentina of Lens ?
En dat ie naar dezelfde kapper als Sjenee gaat..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:06 schreef DrDentz het volgende:
Johan zou ook niet weten waar Luca Toni speelt, alleen dat het een Italiaanse speler is dus een playboy en een filmster.
Klopt, maar het is wel vrij knullig als je de naam niet kent van een collega die ook bij RTL werkt. Notabene wist dat je een paar keer naar hem zou overschakelen die avond.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Achjoh laat gaan, foutje moet kunnen! Het ging over darts trouwens, dus wat maakt het uit!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel vrij knullig als je de naam niet kent van een collega die ook bij RTL werkt. Notabene wist dat je een paar keer naar hem zou overschakelen die avond.
quote:Yolanthe strikt Johan Derksen voor TV Show
Geplaatst op Sat 19 Mar 2011 om 17:00
Yolanthe Cabau-Sneijder gaat voor haar tv-serie Yolanthes TV Show op 3 voet- balanalist Johan Derksen interviewen. Dat meldt Veronica Magazine, dat deze week een interview met haar man Wesley Sneijder heeft. Derksen heeft in het verleden regelmatig uitgehaald naar het glamourkoppel. Ach, die Derksen zit in dat praatprogramma van hem ook alleen maar om te entertainen. Het moet humoristisch zijn wat hij zegt, anders kijken de mensen niet, zegt Sneijder in het televisieblad.
Sneijder vindt Derksen wel deskundig. Toegegeven: als hij eens een keer serieus over voetbal praat, dan is het ook zinnig wat hij zegt. Hij heeft een heldere kijk op voetbal.
Yolanthes TV Show op 3, met daarin ook wereldsterren als Cristiano Ronaldo, George Clooney en Paris Hilton, is vanaf 29 mei te zien op Nederland 3.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef rubbereend het volgende:
Da's toch oud nieuws, daar ging het een maand geleden al over tijdens VI
En anders wel George Clooneyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef bascross het volgende:
Ik denk dat Yolanthe straks met Ronaldo gaat in plaats van Sneijder.
De datum waarop ze zou beginnen was volgens mij ook al bekendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef pberends het volgende:
[..].
1) Het was niet 100% duidelijk of Derksen/Yolanthe maar een grapje maakten
2) datum was niet bekend
Dus mond houden.
Het is pberends.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef rubbereend het volgende:
Da's toch oud nieuws, daar ging het een maand geleden al over tijdens VI
En anders wel Johan Derksenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef bascross het volgende:
Ik denk dat Yolanthe straks met Ronaldo gaat in plaats van Sneijder.
Schelvis ook wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:57 schreef DUK het volgende:
Genee heeft de grootste kennis als het komt op spelers, clubs etc.
Ach, lik toch Yolanthe's reet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De datum waarop ze zou beginnen was volgens mij ook al bekenden we weten nu nog niet wanneer Johan erin zit
![]()
Jakhals Erikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |