Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
hm ik dacht dat ie dat automatisch deed als je op; "nieuw topic" druktequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Diabox het volgende:
Vorige was al deeltje 101, dit hoort 102 te zijn.
We kunnen toch ook over bodybuilding praten en extra dingen erover leren? Daarvoor is deze topicquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef shintek het volgende:
101 topics met shit en plaatjes van bodybuilders? ga zelf naar de sportschool zou ik zeggen
Edit ook helemaal bovenin in je beginpost 101 naar 102.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hm ik dacht dat ie dat automatisch deed als je op; "nieuw topic" drukte
ff modje belle
Was op dezelfde dagquote:Sommige dagen gaat het gewoon beter dan andere
En het is nog niet zo duur, 60 cent per pannekoek.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:08 schreef robuust89 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)n/eiwit-pannenkoeken
Ze hebben ook alles tegenwoordig.
Haha jij hebt de nieuwsbrief van bodyenfit ook binnen gekregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:08 schreef robuust89 het volgende:
Ik raad het sowieso af.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:23 schreef stoeltafel het volgende:
Raden jullie XTC af/aan in de cut? Komen weer wat leuke feestjes aan
Morgen weer trainen, op de zondag morgen, lekker bezig stoeltafel
sowieso is alcoholhoudende drank vrij dom om te gebruiken als je xtc neemt. Je droogt dan 10 x zo snel uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:26 schreef stoeltafel het volgende:
Zekers weten en de volgende dag eet ik ook nooit zoveel maar doe het niet te vaak. Wel lekker veel calorieen verbranden en drink tegenwoordig alleen maar water ipv bier, scheelt ook aardig,
Slecht...max 90kg..6x ofzo.quote:
Wat een vraag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:23 schreef stoeltafel het volgende:
Raden jullie XTC af/aan in de cut? Komen weer wat leuke feestjes aan
Morgen weer trainen, op de zondag morgen, lekker bezig stoeltafel
AAS is ook dom, dat doen mensen ook, so? Biertje erbij is lekker met XTC maar punt was dat ik alles vergat en nu in de cut wil ik niet te veel drinken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:31 schreef ukga het volgende:
[..]
sowieso is alcoholhoudende drank vrij dom om te gebruiken als je xtc neemt. Je droogt dan 10 x zo snel uit
Zonder X kan ik niet hard gaan..... of wel? Tuurlijk wel maar met X is het feest zoveel vetter dus waarom niet? Ga naar Rebirth over twee weken is dat, week erna naar Knock-Out en dan op vakantie maar pak veel festival dus denk ook Emporium, Defqon, Decibel, Intens en meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:37 schreef Agentperry het volgende:
Zonder X kan ik ook gewoon hard gaan op die feestjes. Waar ga je heen dan? Ik binnenkort naar emporium en defqon iig.
Zoek wat in de aanbieding is, en koop daarvan gelijk heel wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef Agentperry het volgende:
Als student met een koopverslaving heb ik daar geen geld voor.
Daarbij kom ik weer terug op een eerdere vraag, wat is een makkelijke manier om goedkoop goed te eten?
Ik kom tot nu toch nog op het volgende uit:
brinta
ah kwark
duitse biefstuk ah
En loont het bv ook gewoon elke dag 1-2 pakken melk te drinken?
Ja dus?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:50 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
AAS is ook dom, dat doen mensen ook, so?
Dom niet, AAS zijn medicijnen, XTC drugs.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:50 schreef stoeltafel het volgende:
[..]AAS is ook dom, dat doen mensen ook, so?
Sinds wanneer zit er dextrose in 'n banaan, en gelijk daarna zeg je dat er geen koolhydraten inzitten terwijl dextrose koolhydraten zijn. Ik volg je ff niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Net terug van de sportschool en ik merk dat ik toch lekkerder train als ik begin met een kwartiertje hardlopen (3km) vóór de krachttraining. Ik weet dat het niet de juiste volgorde is, maar ik voel me veel energieker. Kun je op een of andere manieren compenseren voor het verlies aan koolhydraten (correct me if i'm wrong) tijdens de cardio, bijvoorbeeld met voedsel? Ik neem meestal een banaan vlak voor het trainen voor de dextrose maar dat stelt natuurlijk niet zo veel voor en er zitten geen koolhydraten in.
Ik dacht dat er dextrose in banaan zit. Tevens wist ik niet dat dextrose een koolhydraat is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef Diabox het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er dextrose in 'n banaan, en gelijk daarna zeg je dat er geen koolhydraten inzitten terwijl dextrose koolhydraten zijn. Ik volg je ff niet.
Je wil niet teveel drinken om te verkomen dat je veel spiermassa verliest, neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:50 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
AAS is ook dom, dat doen mensen ook, so? Biertje erbij is lekker met XTC maar punt was dat ik alles vergat en nu in de cut wil ik niet te veel drinken.
True.quote:Op zondag 20 maart 2011 07:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Je wil niet teveel drinken om te verkomen dat je veel spiermassa verliest, neem ik aan?
X doet precies hetzelfde, dat vreet alles op.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:08 schreef robuust89 het volgende:
Niet te veel drinken omdat bier dik maakt. Ben niet zo bezig met spier verlies. Dinsdag weer lekker bankdrukken, heb de zin in.quote:Op zondag 20 maart 2011 07:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Je wil niet teveel drinken om te verkomen dat je veel spiermassa verliest, neem ik aan?
X doet precies hetzelfde, dat vreet alles op.
Rijst maakt je ook dik, vis ook, noten ook. Alles maakt je dik als je er teveel van eet/drinkt. Van bier hoef je niet dikker te worden als je maar een beetje pakt.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Niet te veel drinken omdat bier dik maakt. Ben niet zo bezig met spier verlies. Dinsdag weer lekker bankdrukken, heb de zin in.
Als je trainings en voedings regime strict zijn, dan mag je best een keer in de 6-8 weken genieten van een feestje met wat snoep.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Niet te veel drinken omdat bier dik maakt. Ben niet zo bezig met spier verlies. Dinsdag weer lekker bankdrukken, heb de zin in.
Dat is voor mij niet te doen als student zijne. Ik drink minstens een keer in de week toch wel 15+pils op een avond. Ik weet dat het niet goed is maar dat heeft voor mij toch echt prioriteit.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je trainings en voedings regime strict zijn, dan mag je best een keer in de 6-8 weken genieten van een feestje met wat snoep.
Alcohol heb ik wel opgegeven. Teveel krachtverlies/slechte eetlust als je regelmatig drinkt.
Het breekt spieren af.. dus zonde van al je moeite.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet te doen als student zijne. Ik drink minstens een keer in de week toch wel 15+pils op een avond. Ik weet dat het niet goed is maar dat heeft voor mij toch echt prioriteit.
Precies ik heb liever lol en dan maar wat minder resultaat. Ik kots overigens ook over mensen die zeggen: "Ik heb geen bier nodig om lol te hebben."quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Diabox het volgende:
Ik drink ieder weekend, moet wel leven he.
Waarom is dat niet te doen? Alleen omdat je student bent? Bullshit.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet te doen als student zijne. Ik drink minstens een keer in de week toch wel 15+pils op een avond. Ik weet dat het niet goed is maar dat heeft voor mij toch echt prioriteit.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Precies ik heb liever lol en dan maar wat minder resultaat. Ik kots overigens ook over mensen die zeggen: "Ik heb geen bier nodig om lol te hebben."
Ik drink nooit, en ik leef ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Diabox het volgende:
Ik drink ieder weekend, moet wel leven he.
Hoezo kots je over mensen die zeggen dat ze geen bier nodig hebben om lol te hebben?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Precies ik heb liever lol en dan maar wat minder resultaat. Ik kots overigens ook over mensen die zeggen: "Ik heb geen bier nodig om lol te hebben."
Waarom is dat kansloos? In mijn ogen is dat gewoon normaal (zelfs goed) als je niet drinkt terwijl andere mensen wel drinken.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef stoeltafel het volgende:
Haha ik doe het af en toe, vind het kansloos om als enigste niet te drinken terwijl al me vrienden wel drinken. Zo belangrijk is BB (gelukkig) niet voor mij en pak af en toe XTC. Over twee en drie weken weer, daarna op vakantie. Net weer een shake op en thuis een beetje opdrukken.
Vind ik idd ook een rare uitspraak.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoezo kots je over mensen die zeggen dat ze geen bier nodig hebben om lol te hebben?
Niet iedereen moet perse onder invloed van drank zijn om zo genoeg ballen te hebben om een meisje aan durven te spreken.
Er zijn namelijk ook mensen die van zichzelf al zelfvertrouwen hebben en daarvoor geen alcohol nodig hebben.
Haha drinken is gezellig niet stoer hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom is dat niet te doen? Alleen omdat je student bent? Bullshit.
Je wilt gewoon 'stoer' overkomen van kijk ik drink. En als jij niet zou drinken dan zullen je 'vrienden' je een pussy noemen en dat wil je niet, daarom drink je.
Omdat drinken een avond uitgaan gewoon 10x gezelliger maakt en je kunt zeggen wat je wil over dat je zonder alcohol ook lol kunt hebben, maar lang niet zo veel. Ik drink niet omdat ik het stoer vind maar gewoon omdat ik het leuk vind met wat vrienden een avond flink door te zakken.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom is dat niet te doen? Alleen omdat je student bent? Bullshit.
Je wilt gewoon 'stoer' overkomen van kijk ik drink. En als jij niet zou drinken dan zullen je 'vrienden' je een pussy noemen en dat wil je niet, daarom drink je.
Een succesvol leven heeft niks te maken met succesvol zijn maar met doen wat voor jou belangrijk is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef 16meter het volgende:
Het maximale haal je uit je leven door bier te drinken? Bier drinken maakt je succesvol?
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank, hangt er van af met wat voor mensen je omgaat. Ga je met van die kansloze mensen die het IQ van een stoeptegel hebben, dan heb je inderdaad drank nodig zodat het gezelliger wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Haha drinken is gezellig niet stoer hoor.
QFT.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef 16meter het volgende:
Op een gegeven moment heb je 't ook wel gezien als het goed is. Als je 21+ bent en nog elk weekend lam wil worden in een of andere skihut.. tja
Ik haal liever het maximale uit m'n training.
Of je met of zonder drank net zoveel plezier kan hebben hangt puur af van de persoon. Heb je van je eigen al zelfvertrouwen en zit je lekker in je vel, dan kun je net zoveel plezier hebben als met drank (uit m'n eigen ervaring zelfs meer).quote:Op zondag 20 maart 2011 18:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Omdat drinken een avond uitgaan gewoon 10x gezelliger maakt en je kunt zeggen wat je wil over dat je zonder alcohol ook lol kunt hebben, maar lang niet zo veel. Ik drink niet omdat ik het stoer vind maar gewoon omdat ik het leuk vind met wat vrienden een avond flink door te zakken.
En de reden dat ik kots op mensen die zeggen: "ik kan zonder alcohol ook lol hebben" is niet omdat ze geen gelijk hebben maar om de aanname dat ik onder invloed moet zijn om lol te hebben. Dit is complete onzin, echter zoals ook al eerder gezegd heb je met alcohol gewoon veel meer lol.
Waarom denk je anders dat het begrip BOB überhaupt bestaat, omdat het moeilijk is iemand te vinden die niet wil drinken terwijl al zijn vrienden dat wel doen en meer lol hebben.
Ik heb ook niks tegen mensen die niet drinken maar wel tegen mensen die er over oordelen dat ik drinken en denken wel ff te kunnen bepalen wat dan wel of niet goed is voor mij.
Wees maar niet bang, ik voel me niet aangevallen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef Agentperry het volgende:
Oh ik zie nou dat ik jou(zyzz) heb gequote, het is niet echt op jou gericht meer in het algemeen, voordat je je aangevallen voelt.
Dat kan, jouw leven is dus pas helemaal succesvol als jij tijdens het uitgaan drinkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef stoeltafel het volgende:
Ik haal lieve het maximale uit mijn leven:)
Maar ik drink bijna niet meer, alles met mate.
Net 30min hard gelopen en nu eet ik kip met rijst, uitje en wat knoflook.
Had een smile staanquote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef 16meter het volgende:
Het maximale haal je uit je leven door bier te drinken? Bier drinken maakt je succesvol?
Je kan het ook omdraaien, ik begrijp niet dat je BB zo belangrijk vind dat je daarom geen biertje kan drinken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Dat kan, jouw leven is dus pas helemaal succesvol als jij tijdens het uitgaan drinkt.
Als jij dat belangrijk vind...
Persoonlijk begrijp ik niet hoe drank zo belangrijk kan zijn in iemands leven.
Als je met uitgaan een biertje drinkt, waarom betekent dat dat je dan zonder bier het niet leuk kan hebben? Dat punt mis ik even.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank, hangt er van af met wat voor mensen je omgaat. Ga je met van die kansloze mensen die het IQ van een stoeptegel hebben, dan heb je inderdaad drank nodig zodat het gezelliger wordt.
BB is inderdaad belangrijk voor mij, maar dat is niet de reden dat ik niet drink. Ik drink niet omdat ik daar geen behoefte voor heb.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, ik begrijp niet dat je BB zo belangrijk vind dat je daarom geen biertje kan drinken.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Als je met uitgaan een biertje drinkt, waarom betekent dat dat je dan zonder bier het niet leuk kan hebben? Dat punt mis ik even.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank
Ik heb zelf een half jaar lang geen druppel alcohol aangeraakt i.v.m. mijn roa kuur, toen had ik het ook gewoon gezellig ja. Maar samen met je maten kunnen drinken is gewoon net dat beetje gezelliger, bier luiken vind ik persoonlijk gewoon leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Of je met of zonder drank net zoveel plezier kan hebben hangt puur af van de persoon. Heb je van je eigen al zelfvertrouwen en zit je lekker in je vel, dan kun je net zoveel plezier hebben als met drank (uit m'n eigen ervaring zelfs meer).
De reden dat het moeilijk is om een 'BOB' te vinden is omdat het grootste deel van de jongere drinken, en de meeste zijn gewend om tijdens het uitgaan onder invloed te zijn. Zijn ze dan een keer niet dan vinden ze het gelijk niet leuk meer.
Maar ook omdat het 'minder stoer' overkomt als een jongen niet drinkt.
ik vind die van B&F lekkerder.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk whey bestellen, Zeg het maar b&f shop of xxlnutrition?
Hier is maar 1 antwoord voor mogelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef ukga het volgende:
Ik heb gehoor dvan een vriend die ook bb dat er bb-ers zijn op zijn gym die eens in de 3 maanden 4 dagen achter elkaar de zelfde spiergroep trainen
dus b.v.
dag 1 borst
dag 2 borst
dag 3 borst
dag 4 borst
dag 5 rust
dag 6 rug
dag 7 rug
dag 8 rug
dag 9 rug
dag 10 rust
dag 11 benen
dag 12 benen
dag 13 benen
dag 14 benen
Je schijnt er flink van te gainen. Maar lijkt mij een beetje slopend om door je spierpijn heen te trainen![]()
iemand ervaring mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Ik denk niet dat iemand die Insuline kuurt zulke adviezen geeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Zijn dat niet die mafkezen die met insuline kuren?
Geen idee, begrijp niet waarom ze aan insuline zouden beginnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die Insuline kuurt zulke adviezen geeft.
Waarom aan Insuline beginnen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Geen idee, begrijp niet waarom ze aan insuline zouden beginnen.
Maar aangezien je daarvoor zo leeg mogelijk moet raken, en je daarmee wel leeg raakt, dacht ik dat.
Wat een onzin, spieren groeien in de rust... nu heb je geen rust dus groeien ze ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef ukga het volgende:
Ik heb gehoor dvan een vriend die ook bb dat er bb-ers zijn op zijn gym die eens in de 3 maanden 4 dagen achter elkaar de zelfde spiergroep trainen
dus b.v.
dag 1 borst
dag 2 borst
dag 3 borst
dag 4 borst
dag 5 rust
dag 6 rug
dag 7 rug
dag 8 rug
dag 9 rug
dag 10 rust
dag 11 benen
dag 12 benen
dag 13 benen
dag 14 benen
Je schijnt er flink van te gainen. Maar lijkt mij een beetje slopend om door je spierpijn heen te trainen![]()
iemand ervaring mee??
IQ van een stoeptegel is niet van toepassing aangezien al mijn maten HBO of WO opleiding doenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank, hangt er van af met wat voor mensen je omgaat. Ga je met van die kansloze mensen die het IQ van een stoeptegel hebben, dan heb je inderdaad drank nodig zodat het gezelliger wordt.
Kaas is troep, pinda's niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
IQ van een stoeptegel is niet van toepassing aangezien al mijn maten HBO of WO opleiding doen![]()
Is veel kaas eten eigenlijk goed in de bulk? Want ik eet elke dag wel 1 of 2 tosti's met een berg kaas en ham en eet daarnaast ook nog vaak kaas maar heb eigenlijk geen idee wat er eigenlijk in zit.
En pinda's? Daar zitten wel veel eiwitten in maar dat zijn plantaardige, heb je daar wel wat aan?
Ja, omdat kaas gewoon troep is. Pak beter pindakaas/kip/visquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Agentperry het volgende:
dus die plantaardige eiwiten doen hun werk ook gewoon? en waarom is kaas troep? het is zo lekker.
Welke? Had een paar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Agentperry het volgende:
dat topic van jou in KLB ging trouwens wel helemaal nergens over
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom aan Insuline beginnen?
Insuline is in theorie het meest anabole hormoon wat er is en het is ook nog eens antikatabool.
Daarom.
Ja oke, er zijn wel wat risico's. Maar er zijn ook risico's als je in de auto zit. Dan kun je ook dood.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.
Bij correct gebruik brengt het minder risico's met zich mee dan de meeste fatburn agents (denk aan clen en DNP). Bij incorrect gebruik brengt het wel gelijk 'n stuk meer risico's met zich mee ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.
Correct en incorrect gebruik is een hele discussie opzich..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Bij correct gebruik brengt het minder risico's met zich mee dan de meeste fatburn agents (denk aan clen en DNP). Bij incorrect gebruik brengt het wel gelijk 'n stuk meer risico's met zich mee ja.
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef 16meter het volgende:
Chestbrah is niet meer onder ons inmiddels.
XXL Whey Delicious uiteraard.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk whey bestellen, Zeg het maar b&f shop of xxlnutrition?
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.quote:
Afwisselen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.
Ja maar ik weet nooit welke smaak ik eerst moet pakken.quote:
je kan samples kopen, had ik ook 1e keer gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
thee gaat echt niet helpen bij afvallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
net even green tea extract capsules bestelt, schijnt een leuk hulpje te zijn bij het afvallen, zeker bij het veel bewegen.
straks weer kwartier fietsen en een half uur crossen en nog KT heb er zin in (behalve het halfuur crossen, echt dodelijk saai)
groene thee extract stimuleert vetverbranding enormquote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
thee gaat echt niet helpen bij afvallen.
Had ik laatst gekocht, en daardoor weet ik al helemaal niet welke ik moet kiezen!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je kan samples kopen, had ik ook 1e keer gedaan.
Vind bosvruchten t lekkerste![]()
Als het ijskoud is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is water toch heerlijk na een cardiosessie
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Diabox het volgende:
Zoiets heb ik nog nooooit gelezen, en ik heb echt veel gelezen m.b.t. bodybuilding. Ik zie ook het praktisch nut totaal niet van 4 dagen achtereen dezelfde spiergroep trainen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Diabox het volgende:
Zoiets heb ik nog nooooit gelezen, en ik heb echt veel gelezen m.b.t. bodybuilding. Ik zie ook het praktisch nut totaal niet van 4 dagen achtereen dezelfde spiergroep trainen.
Naar aanleiding van mijn post over 4 dagen dezelfde spiergroep trainen;quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat een onzin, spieren groeien in de rust... nu heb je geen rust dus groeien ze ook niet.
Heb afgelopen week 4x 1kg besteld met Vanille, Appeltaart, Chocolade en Perzik/Mango even een beetje uitproberen van de andere. Speculaas durf ik niet te overwegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Volgens mij al eeuwen geleden achterhaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:14 schreef 16meter het volgende:
Crea combineert niet goed met caffeine, schijnt de werking van creatine te beperken. Zelf neem ik alleen caffeine wanneer ik echt energie nodig heb.
Als je toch een preworkout wilt dan zou ik een eigen merk pakken van b&f of xxl of gewoon caffeine tabs.
Hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef the85mc het volgende:
Om nog even terug te komen op gister:
Ik eet dus 2000-2500 kcal per dag. Doe cardio en KT en toch ben ik aangekomen (2 kilo in 2 weken) maar wel dunner geworden. Borst is gelijk gebleven, taille dunner. Lean mass is hoger geworden (nu 74) dus je hoort me niet klagen.
Maar wat zijn mogelijke oorzaken? Meer vocht vasthouden ofzo? Of is 2 kilo variatie normaal?
is 2000-2500 Kcal niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef the85mc het volgende:
Ben 1,84 woog 86,5 nu 88,5
Borst is 115
nek 45
Taille 93
Ik denk dat mijn vetpercentage rond de 16% ligt.
Mits je er genoeg bij drinkt lijkt me dat niet zo'n probleem... Het blijft nu eenmaal feit dat caffeïne vocht onttrekt, waar creatine juist extra vocht nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Volgens mij al eeuwen geleden achterhaald.
SPOILER: VoorgeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik sinds een maand mij echt aan het concentreren op krachttraining en het verbeteren van mijn fysiek maar ook krachtwinst vind ik wel belangrijk. Dit gaat al vrij goed en zie en merk zeker resultaten en zeker nu m'n relatie net stuk is gegaan ben ik van plan om er volledig voor te gaan!
Dus i.p.v. de huidige 3-4x sportschool + 1x trimbaan/zwemmen in de week naar 4-5x sportschool + 1x zwemmen/trimbaan of zelfs weer beginnen met hardlopen.
Hiervoor moet ik mijn huidige schema's wel aanpassen, alhoewel ik mijn voedingspatroon van doordeweeks gewoon mee kan nemen naar het weekend waarschijnlijk.
Genoeg van een introductie, nu kom ik met een vraag.
Vanuit een heleboel kanten hoor ik altijd dat gericht vetverbranden onmogelijk is omdat het lichaam bepaalt waar vet wordt weggehaald. Echter heb ik wel gelezen dat wanneer de bloedtoevoer naar een bepaald gebied toeneemt, de stoffen die zorgen voor vetverbranding daar ook toenemen. Weet iemand hier toevallig meer daarover?
Nu doe ik m'n buikspieren voornamelijk nog voor de cardio, maar als dit waar is dan kan een buikspiertraining na de cardio vrij nuttig zijn lijkt mij.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
saai he :p ook in de sportschool staan alleen maar huisvrouwen of te dikke mannen naast me die lopen te hijgen echt vreselijkquote:
ik zie net dat deze van de site is gehaald ik heb 2 potten van deze ontvangenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef stoeltafel het volgende:
Welke heb je besteld dan?
http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/green
dat is waar, zeker niks van anderen aan trekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Hou ik het eerst gewoon bij 4x KT, dat schema heb ik tenminste goed in m'n hoofd zitten.
Zwemmen vind ik gewoon fijn om te doen omdat dan m'n spieren lekker loskomen.
Cardio in de sportschool is inderdaad saai maar dat probeer ik zo goed mogelijk af te wisselen en van anderen trek ik mij niets aan. Gelukkig is al >90% van de goede voornemens lading al weer gestopt!
In de cut wel. In de bulk kun je beter EAS nemen. XXL nutritution heeft een goeie als je iets meer wilt kun je ook de stack kopen.quote:
regio Utrecht toevallig? Weet dat ze in mijn oude gym niet meer welkom waren na een vechtpartij...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dat is waar, zeker niks van anderen aan trekken.
gister was er dus een heel roma zigeuner famillie nieuw in de sportschool, ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat die voor problemen gaan zorgen
Je lichaam slaat het liefste het vet op, op een locatie waar het zo weinig mogelijk kost om het daar te houden. Je benen beweeg je veel, net als je armen. Daarom zie je niet een droog persoon met dikke onderarmen/kuiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:Vanuit een heleboel kanten hoor ik altijd dat gericht vetverbranden onmogelijk is omdat het lichaam bepaalt waar vet wordt weggehaald. Echter heb ik wel gelezen dat wanneer de bloedtoevoer naar een bepaald gebied toeneemt, de stoffen die zorgen voor vetverbranding daar ook toenemen. Weet iemand hier toevallig meer daarover?
Nu doe ik m'n buikspieren voornamelijk nog voor de cardio, maar als dit waar is dan kan een buikspiertraining na de cardio vrij nuttig zijn lijkt mij.
30 kilo op de stang, of 30 kilo inclusief de stang?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef seto het volgende:
Ik doe maar eens een tvp, 2 weken geleden begonnen met Starting Strength.
Squat en deadlift zijn inmiddels meer dan verdubbeld, maar met bankdrukken kom ik nog steeds niet verder dan 30 kg (1.96 en dunne armen).
Staar je niet blind op gewicht, maar op correcte uitvoering van de oefening en de spierpijn vd volgende dag. Dan weet je dat alles vanzelf wel komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef seto het volgende:
Ik doe maar eens een tvp, 2 weken geleden begonnen met Starting Strength.
Squat en deadlift zijn inmiddels meer dan verdubbeld, maar met bankdrukken kom ik nog steeds niet verder dan 30 kg (1.96 en dunne armen).
oke das niet veel idd. :pquote:
Dat sowieso, het is alleen een beetje teleurstellend naast de vooruitgang met mijn andere lifts.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Staar je niet blind op gewicht, maar op correcte uitvoering van de oefening en de spierpijn vd volgende dag. Dan weet je dat alles vanzelf wel komt.
Minimale spierpijn door BCAA!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Staar je niet blind op gewicht, maar op correcte uitvoering van de oefening en de spierpijn vd volgende dag. Dan weet je dat alles vanzelf wel komt.
EAA's?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb deze en die gebruik ik bij m'n post-workout shake i.c.m. dextrojuice.
Nu weet ik niet of het de dextrojuice is of de EAS maar m'n spieren voelen vooral 's avonds fijner aan na een training.
BCAA's zitten toch al standaard in EAA's
"Weight means nothing" zei een niet onbekende bodybuilder ooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef seto het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is alleen een beetje teleurstellend naast de vooruitgang met mijn andere lifts.
Ik ben nu weer de komende 7,5 week de cardio sjaak so to speak.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik ben nu weer de komende 7,5 week de cardio sjaak so to speak.
3 dagen /w low intensity (30 minuten na kracht) en op zondag high intensity in de vorm van trappen rennen in de flat hiero. Joy.
nee in middelburg zit ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
regio Utrecht toevallig? Weet dat ze in mijn oude gym niet meer welkom waren na een vechtpartij...
Mensen die denken dat je voor een normaal fit lichaam AAS nodig hebt altijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef stoeltafel het volgende:
http://gregplitt.com/
Wat een lichaam, echt perfect, zou het zonder AAS kunnen?
met zn pistoolquote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef stoeltafel het volgende:
Net lekker 45cardio gedaan en morgen weer knallen, borst en schouders.
http://gregplitt.com/
Wat een lichaam, echt perfect, zou het zonder AAS kunnen?
Mensen die denken dat dit een normaal fit lichaam isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je voor een normaal fit lichaam AAS nodig hebt altijd.
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit een normaal fit lichaam is
Mensen met inferieure genen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit een normaal fit lichaam is
Ik ben benieuwd dan morgen. Ik drink sowieso standaard met melk altijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Yuri, mango / perzik vind ik persoonlijk erg lekker, zelfs met water.
EAA's zijn gewoon essential amino acids wat dus in EAS zit, hier vallen branched chain amino acids ook onder dacht ik. Zal het later wel even opzoeken wat en hoe. Zit nu mobiel namelijk....
Net gewicht op legpress trouwens!
idd, creatine kuurtje en misschien wat shakies, jeweettog, geen probleemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef krioro het volgende:
Nee maar srsly, je hebt geen AAS nodig om er zo uit te zien.
Grappenmaker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
idd, creatine kuurtje en misschien wat shakies, jeweettog, geen probleem
[ afbeelding ]
dit is toch gewoon een gemiddeld fit lichaam
Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen neger..quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.
Vaak is hun massa ook veel ronder en voller, en dat van een blanke een stuk platter.
Het is geen toeval dat Jay Cutler de enige blonde is op de Mr. O
Bron?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.
Vaak is hun massa ook veel ronder en voller, en dat van een blanke een stuk platter.
True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Eh.... Branch Warren, Dennis Wolf, Ronny Rockel (even de nummers 2,5 en 6 van de O van 2010) zijn ook blank.quote:Het is geen toeval dat Jay Cutler de enige blonde is op de Mr. O
Zijn je armen ook daadwerkelijk in cm's groter geworden of lijken ze gewoon groter doordat je er harder bij staat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En ik heb een vraagje he.
Ik zit in de cut, maar toch ben ik wat gespierder geworden, hoe kan dat. Ik ben al wel afgevallen maar me armer bijv. zijn wel breder geworden.
Want ik heb het juist zo geleerd dat je in de cut vrijwel niet breder wordt maar droger en in de bulk juist groeit.
kort gezegd;quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef LUFC het volgende:
Wat is cutten en bulken als ik vragen mag? Snap het niet helemaal wat er op google over geschreven wordt.
Hmm goeie, ik zal het is opmeten en over paar weken nog is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zijn je armen ook daadwerkelijk in cm's groter geworden of lijken ze gewoon groter doordat je er harder bij staat?
100% Mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar probeer toch de eerste regel van de OP in acht te nemen, je schijnt er vrij ver mee te kunnen komen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef seto het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is alleen een beetje teleurstellend naast de vooruitgang met mijn andere lifts.
Natuurlijk is dat niet voor iedereen haalbaar. Ook lang niet iedereen wil er zoveel moeite voor doen, en mensen verwachten dat het vanzelf gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.
Vergelijk zelf, iedere leek kan dat zien.quote:
Dat staat ook nergens.quote:
je hebt zeker die nieuwsbrief van xxlnutrition binne? :pquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
100% Mee eens.
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar probeer toch de eerste regel van de OP in acht te nemen, je schijnt er vrij ver mee te kunnen komen...
--
Iemand ervaring met Jack 3D?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Goed topique, ga ik even volgen. Ben zelf bijna een jaartje bezig. Clean, crack en al die andere zooi doe ik niet aan, haal ook geen bussen met eiwitten in huis.
Ook gehad vorige week. Tbar-row. Heb hem vandaag niet gedaan maar. Wel weer militri press gedaan. Gewoon je rug ontzien voor een week. Rug blijft een zwakke plek als je er één keer doorheen bent gegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef L-D het volgende:
Tering zooi, maandag niet getraind dus ging vandaag weer. Gister schoot het op m'n werk in een keer in me rug, enorme pijn maar was vanmorgen al een stuk minder en aan het eind van de werkdag toch besloten om te gaan trainen aangezien ik niks meer voelde. Ging goed, 20 minuten gefietst erna bankdrukken, chest press en nog een apparaat voor borst. Daarna lateral raise (licht, gewoon 6 kilo ff). Bij de 6 herhaling of zo schoot het in een keer weer in me rug, ontzettende pijn. Met veel pijn en moeite mezelf erna omgekleed en richting huis gegaan. Nu op bed aan het liggen en vrijdag waarschijnlijk een uurtje fietsen en dan maandag kracht proberen. Anders toch ff naar de huisarts.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
All natural ja.
Alleen maar crea en whey.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Alsof je aan de hand van die foto's kan concluderen dat die kerel gekuurd heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.
Ja deed juist m'n borst en erna biceps/schouders maar bij de schouders ging het mis dus. Vrijdag gewoon ff uurtje fietsen en maandag de draad oppakken hopelijk. Kan geen kwaad ook ff een keertje cardio weer tussen door.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ook gehad vorige week. Tbar-row. Heb hem vandaag niet gedaan maar. Wel weer militri press gedaan. Gewoon je rug ontzien voor een week. Rug blijft een zwakke plek als je er één keer doorheen bent gegaan.
Ik vind van niet. je moet het ook met een halve emmer water mengen. je zit ramvol direct.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef mtchel112 het volgende:
Dat crack v3 he, zou dat nou echt allemaal zo goed werken? Ze beschrijven het alsof je zweet van god drinkt ofzo:')
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Klopt.
http://www.eigenkracht.nl/home
Dankjewel. Hebben jullie nog tips wat betreft optrekken. Ik wil dit heel graag aan mijn schema toevoegen. Voorlopig lukt dit nog niet dus train ik op de lat-pulley met een smalle grip.quote:
abs aanspannen bij lat raises dan krijg je dat niet, rug stil houden. mss toch te veel gewicht of iets te enthousiast aan de dumbells betrokken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef L-D het volgende:
Tering zooi, maandag niet getraind dus ging vandaag weer. Gister schoot het op m'n werk in een keer in me rug, enorme pijn maar was vanmorgen al een stuk minder en aan het eind van de werkdag toch besloten om te gaan trainen aangezien ik niks meer voelde. Ging goed, 20 minuten gefietst erna bankdrukken, chest press en nog een apparaat voor borst. Daarna lateral raise (licht, gewoon 6 kilo ff). Bij de 6 herhaling of zo schoot het in een keer weer in me rug, ontzettende pijn. Met veel pijn en moeite mezelf erna omgekleed en richting huis gegaan. Nu op bed aan het liggen en vrijdag waarschijnlijk een uurtje fietsen en dan maandag kracht proberen. Anders toch ff naar de huisarts.
Waarom denk je dat een brede grip beter is ? Kan je dat onderbouwen ? Ik doe het nu met de lat pulley maar vind het eigenlijk te langzaam gaan. Er zit al aardig verbetering in maar als het sneller kan, graagquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Agentperry het volgende:
optrekken moet je met een brede grip doen, naar mijn idee beter. wij hebben in de gym zo'n pullup assist apparaat voor mensen die net komen kijken als je die niet hebt is lat pully idd een alternatief
als je latpulley doet metje eigen gewicht, moet je je zelf inprincipe opkunnen trekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankjewel. Hebben jullie nog tips wat betreft optrekken. Ik wil dit heel graag aan mijn schema toevoegen. Voorlopig lukt dit nog niet dus train ik op de lat-pulley met een smalle grip.
dat had ik al door maar zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef ukga het volgende:
[..]
als je latpulley doet metje eigen gewicht, moet je je zelf inprincipe opkunnen trekken
Unleash V3 of crack werkt wel, check ook het aantal reviews en dat je er niet door de dopingcontrole komt zegt ook genoeg. Je krijgt veel energie, dikke pomp en je kan langer doorgaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef 16meter het volgende:
Neem gewoon een eigen merk PW of koop caffeine/geranamine pillen. Zelfde effect, veel goedkoper dan onzin als Crack.
[..]
[ afbeelding ]
pak je meer je rug ipv alleen je biceps.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een brede grip beter is ? Kan je dat onderbouwen ? Ik doe het nu met de lat pulley maar vind het eigenlijk te langzaam gaan. Er zit al aardig verbetering in maar als het sneller kan, graag
Wide-grip trekt de biceps ten nadele, en de biceps is de zwakke schakel bij pull-ups, daarom kan je beter small-grip pull-ups doen, zodat je biceps meer kracht kunnen zetten en zodoende kan je meer gewicht aan. Meen me te herinneren dat Dorian Yates ooit had gezegd dat ie nooit wide-grip pull-ups had gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pak je meer je rug ipv alleen je biceps.
quote:Throughout my Mr. Olympia reign, I never did a single set of wide-grip chins or lat pulldowns.
doe het altijd aan het einde van me training, maar ik heb nu meer een atletisch dan een bb lichaam dus bw oefeningen stellen voor mij niet heel veel voor, dips en pushups zijn bv ook veel te easy.quote:
Supinated grip benchpress.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Agentperry het volgende:
hoe kan ik trouwens meer massa krijgen op me upper pecs, ik doe altijd al incline bp, zijn er nog andere oefeningen?
Squat, bankdrukken en deadlift moet altijd aan t begin van de training... zijn grote compound oefeningen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
doe het altijd aan het einde van me training, maar ik heb nu meer een atletisch dan een bb lichaam dus bw oefeningen stellen voor mij niet heel veel voor, dips en pushups zijn bv ook veel te easy.
Military pressquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Agentperry het volgende:
hoe kan ik trouwens meer massa krijgen op me upper pecs, ik doe altijd al incline bp, zijn er nog andere oefeningen?
Heel vet artikel dat me wat meer inzicht heeft gegeven in het trainen van de rug. Dorian is sowieso een baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Edit:
http://www.musculardevelo(...)by-dorian-yates.html
Zie het kopje 'The Myth of Wide-grip Superiority'
[..]
[ afbeelding ]
geranaminequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Unleash V3 of crack werkt wel, check ook het aantal reviews en dat je er niet door de dopingcontrole komt zegt ook genoeg. Je krijgt veel energie, dikke pomp en je kan langer doorgaan.
Nu je het zegt ja. Kimbo weegt 106kg bij 1.88. Dat zal af en toe nog wel schommelen denk ik. Maar het ging om het beeld van schouders en borst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:19 schreef 16meter het volgende:
Met 92kg op 1.93 heb je wel iets minder massa dan hem, denk ik.
SO-WIE-SO jewaitz bro...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef LUFC het volgende:
Sowieso zijn ontwikkelde schouders wel erg.
doe ik ook, ik bedoelde dat ik pullups altijd op het einde doe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Squat, bankdrukken en deadlift moet altijd aan t begin van de training... zijn grote compound oefeningen.
Als je die ook op t einde doet heb je nauwelijks kracht genoeg...
voor je upper pecs? met mp train je toch je front delts?quote:Military press
ik vind hem zo'n mongoolquote:
anterior delts voornamelijk, maar ook upper pecsquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
doe ik ook, ik bedoelde dat ik pullups altijd op het einde doe.
[..]
voor je upper pecs? met mp train je toch je front delts?
Paar maanden terug had ik 1x100 bankdrukken gedaan... heb dat zelf gehaald in ongeveer 1.5 jaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Morenoo het volgende:
Ik ben ben nieuw in deze topic
Ik zal me even voorstellen
Ik ben Moreno, 19 jaar en doe al 6 maanden aan serieus gewichtheffen
Mijn voortgang is naar mijn gevoelens wel goed, ik begon met 40 kilo bankdrukken voor 4x 10 en zit inmiddels al op de 67,5 kilo voor 4x10.
Ik lift 3-4x per week
Borst Triceps Schouders
Rug Biceps
Benen / kleinere oefeningen
Ik doe ook deadliften, dat doe ik nu 100 kilo voor 3x3, maar dat doe ik alleen op mn rug dag
Mijn doel is om rond juli toch 100 kilo voor 1 maal te kunnen bankdrukken, kan iemand dat al en hoe lang duurde dat? Is dit haalbaar sinds ik maar 1 keer per week mn borst doe?
Tuurlijk, iedereen verschilt... zijn mensen die t sneller of slomer doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Morenoo het volgende:
Oke dus 1.5 jaar, woeh dan heb ik nog een weg te gaan.
Volgens de 1RM calculator is mijn 1 rep max ongeveer 85 kilo.
Denk dat het wel moet lukken om over ~6 maanden met 15 kilo omhoog te gaan
Vooral in de zomer lift ik 4-5x per week
bench is best hoog voor zo kort maar deadlift is wel laagquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Morenoo het volgende:
Ik ben ben nieuw in deze topic
Ik zal me even voorstellen
Ik ben Moreno, 19 jaar en doe al 6 maanden aan serieus gewichtheffen
Mijn voortgang is naar mijn gevoelens wel goed, ik begon met 40 kilo bankdrukken voor 4x 10 en zit inmiddels al op de 67,5 kilo voor 4x10.
Ik lift 3-4x per week
Borst Triceps Schouders
Rug Biceps
Benen / kleinere oefeningen
Ik doe ook deadliften, dat doe ik nu 100 kilo voor 3x3, maar dat doe ik alleen op mn rug dag
Mijn doel is om rond juli toch 100 kilo voor 1 maal te kunnen bankdrukken, kan iemand dat al en hoe lang duurde dat? Is dit haalbaar sinds ik maar 1 keer per week mn borst doe?
ah ok als synergist en uiteraard doe ik military pressesquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
anterior delts voornamelijk, maar ook upper pecs
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
I.c.m. een incline DB/BB press werkt dit prima voor mij
Maar als het goed is doe je al Military presses natuurlijk
Juist.quote:
quote:If there is one culprit to blame for lack of back development in bodybuilders, its the use of momentum to move the weight, rather than pure lat power. One must keep in mind that there are three types of strength: positive (lifting the weight), static (the peak contraction at the top of the rep where the muscle is fully contracted), and negative (lowering).
Your strength is actually the least in the positive and the greatest in the negative. In other words, if you can lift 200 pounds, you can probably hold 250 pounds in the peak contraction and can lower about 300 pounds in the negative. Thats just a very rough example. Most bodybuilders really only perform the positive portion of the rep and completely miss out on the other two possible areas.
A quick test to see if this describes you is to see if you can stop each rep at the peak contraction and pause to fully contract the lats, then lower it slowly under control for a good stretch. If you cant, youre using too much weight and would actually benefit greatly by reducing the resistance. Studies have shown that the negative portion of the rep causes more muscle damage and stimulates greater gains in strength than the lifting itself.
Kijk! Dat is nou informatie waarmee je iets kunt, bedankt!quote:
Mooi om te zien he die vooruitgang..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef Agentperry het volgende:
vandaag seated db press meer gewicht gedaan dan standing overheadpress met bb
2x26kg vs 50kg
schouders zijn echt veel vooruit gegaan de laatste tijd
nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening, en je traint je abs er ook niet mee maar je obliques(of hoe je dat ook schreef) en hip abductors volgensmijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje, ik dacht me het volgende te herinneren van "het buikspierkwartier" toen ik nog naar de sportschool ging:
Je ligt op 1 zij, houd jezelf helemaal recht, en tilt 1 been redelijk hoog op en neer, dat doe je behoorlijk veel keer, dat was dan goed voor de zijkant van je buikspieren. Dat probeer ik dus thuis, en ik kom tot ongeveer 75 bij beide benen, maar dan word het echt flink pijnlijk in mijn benen en moet ik stoppen. Ik heb niet het gevoel dat ik hier mee mijn buikspieren train.. Iemand een idee?
Overigens zie ik mijn buik wel een beetje aanspannen, maar ik voel dr totaal niks van..
Of moet ik eerst super gespierde benen hebben zodat ik langer kan doorgaan waarna mijn buikspieren eindelijk wat gaan voelen ofzo?
genetisch wonder dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi om te zien he die vooruitgang..![]()
Alleen mijn vooruitgang is vreemd, toen ik 4 weken geleden begon met cutten weegde ik 93KG, nu weeg ik 94KG maar ik ben wel echt veel kwijt geraakt aan vet/vocht.
Vandaag ook geprobeerd meer te concentreren op een oefening en lichter pakken maar wel correct uitvoeren, je voelt het beter en het voelt beter. Beter dan veel gewicht en de spier niet maximaal beoefenen.
Dus 100x opdrukken of optrekken aan een buis is volgens jou nutteloos? Juist..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening,
niet compleet nutteloos maar het doet weinig voor spiergroeiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus 100x opdrukken of optrekken aan een buis is volgens jou nutteloos? Juist..
Snap er ook weinig van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening, en je traint je abs er ook niet mee maar je obliques(of hoe je dat ook schreef) en hip abductors volgensmij
[..]
genetisch wonder dan?
en ik moet eigenlijk ook meer op mijn techniek letten en minder gewicht pakken maar ik word gewoon helemaal opgefokt als ik in de gym sta en dan wil ik gewoon die grote gewichten wegdrukken. word ook vaak raar aangekeken omdat ik er nogal eens bij grom of andere rare geluiden maak.
ik ben geen planet fitness materiaal![]()
is het btw mogelijk voor een beginner om 9kg spiermassa aan te zetten in 8 maanden of houd ik gewoon vocht vast?
Hoort niet in dit topic iig, is meer fitnessquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk allen spierpijn in hams chest en back rest eigenlijk bijna nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef honda1990 het volgende:
Hoe hard ik mijn best ook doe, spierpijn in mijn biceps heb ik bijna niet meer. Hoogstens in mijn aanhechtingen
Voor spiergroei wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hmm ik juist vooral biceps, benen, chest en back niet echt veel. Maar wordt ook steeds minder de 1ste 2, wss door de BCAA.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk allen spierpijn in hams chest en back rest eigenlijk bijna nooit
Good stuff!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:25 schreef Mopst3r het volgende:
Gisteren mijn belt door Victor Martinez laten signeren
ik heb precies hetzelfde, ik kan wel eens dagen met spierpijn in schouders of borst rondlopen, maar biceps voel ik nooit, terwijl ik mijn triceps weer wel voel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef honda1990 het volgende:
Hoe hard ik mijn best ook doe, spierpijn in mijn biceps heb ik bijna niet meer. Hoogstens in mijn aanhechtingen
Emmertje van binnen sinds een paar dagen. Die is zo op idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef mtchel112 het volgende:
drnet een sample van vanille whey van B&F shop ontvangen, super smaak, echt heerlijk
je biceps is ook een taaie rakker. die moet je echt mishandelen wil je die de volgende dag voelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef honda1990 het volgende:
Maar spierpijn wilt niet perse zeggen dat je niet groeit. Het kan ook aan de uitvoering liggen. Aan zoveel.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef ukga het volgende:
[..]
je biceps is ook een taaie rakker. die moet je echt mishandelen wil je die de volgende dag voelen
bij on ook tot 40.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:35 schreef Agentperry het volgende:
tot welk gewicht gaan de dumbbells in jullie gym? bij ons tot 40kg, en zit nu op 38 kg met db rows is het raar om te vragen of ze zwaardere dbs willen kopen? want ik ben volgens mij niet de enige
de fuck. waar train je?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef mtchel112 het volgende:
bij mij staan er dumbells tot geloof ik 77 kg,
in middelburgquote:
lijkt me dat je zwaardere gewichten eerder voor rows of presses gaat gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef stoeltafel het volgende:
Bij ons 26 kilo, fucking weinig dus. Gebruik na 4 weken trainen al een 20 kg dumbell voor een Tricep oefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |