XXL Whey Delicious uiteraard.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk whey bestellen, Zeg het maar b&f shop of xxlnutrition?
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.quote:
Afwisselen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.
Ja maar ik weet nooit welke smaak ik eerst moet pakken.quote:
je kan samples kopen, had ik ook 1e keer gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
thee gaat echt niet helpen bij afvallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
net even green tea extract capsules bestelt, schijnt een leuk hulpje te zijn bij het afvallen, zeker bij het veel bewegen.
straks weer kwartier fietsen en een half uur crossen en nog KT heb er zin in (behalve het halfuur crossen, echt dodelijk saai)
groene thee extract stimuleert vetverbranding enormquote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
thee gaat echt niet helpen bij afvallen.
Had ik laatst gekocht, en daardoor weet ik al helemaal niet welke ik moet kiezen!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je kan samples kopen, had ik ook 1e keer gedaan.
Vind bosvruchten t lekkerste![]()
Als het ijskoud is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is water toch heerlijk na een cardiosessie
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Diabox het volgende:
Zoiets heb ik nog nooooit gelezen, en ik heb echt veel gelezen m.b.t. bodybuilding. Ik zie ook het praktisch nut totaal niet van 4 dagen achtereen dezelfde spiergroep trainen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Diabox het volgende:
Zoiets heb ik nog nooooit gelezen, en ik heb echt veel gelezen m.b.t. bodybuilding. Ik zie ook het praktisch nut totaal niet van 4 dagen achtereen dezelfde spiergroep trainen.
Naar aanleiding van mijn post over 4 dagen dezelfde spiergroep trainen;quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat een onzin, spieren groeien in de rust... nu heb je geen rust dus groeien ze ook niet.
Heb afgelopen week 4x 1kg besteld met Vanille, Appeltaart, Chocolade en Perzik/Mango even een beetje uitproberen van de andere. Speculaas durf ik niet te overwegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |