Ja, omdat kaas gewoon troep is. Pak beter pindakaas/kip/visquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Agentperry het volgende:
dus die plantaardige eiwiten doen hun werk ook gewoon? en waarom is kaas troep? het is zo lekker.
Welke? Had een paar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Agentperry het volgende:
dat topic van jou in KLB ging trouwens wel helemaal nergens over
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom aan Insuline beginnen?
Insuline is in theorie het meest anabole hormoon wat er is en het is ook nog eens antikatabool.
Daarom.
Ja oke, er zijn wel wat risico's. Maar er zijn ook risico's als je in de auto zit. Dan kun je ook dood.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.
Bij correct gebruik brengt het minder risico's met zich mee dan de meeste fatburn agents (denk aan clen en DNP). Bij incorrect gebruik brengt het wel gelijk 'n stuk meer risico's met zich mee ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.
Correct en incorrect gebruik is een hele discussie opzich..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Bij correct gebruik brengt het minder risico's met zich mee dan de meeste fatburn agents (denk aan clen en DNP). Bij incorrect gebruik brengt het wel gelijk 'n stuk meer risico's met zich mee ja.
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef 16meter het volgende:
Chestbrah is niet meer onder ons inmiddels.
XXL Whey Delicious uiteraard.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk whey bestellen, Zeg het maar b&f shop of xxlnutrition?
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.quote:
Afwisselen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.
Ja maar ik weet nooit welke smaak ik eerst moet pakken.quote:
je kan samples kopen, had ik ook 1e keer gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.
thee gaat echt niet helpen bij afvallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
net even green tea extract capsules bestelt, schijnt een leuk hulpje te zijn bij het afvallen, zeker bij het veel bewegen.
straks weer kwartier fietsen en een half uur crossen en nog KT heb er zin in (behalve het halfuur crossen, echt dodelijk saai)
groene thee extract stimuleert vetverbranding enormquote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
thee gaat echt niet helpen bij afvallen.
Had ik laatst gekocht, en daardoor weet ik al helemaal niet welke ik moet kiezen!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je kan samples kopen, had ik ook 1e keer gedaan.
Vind bosvruchten t lekkerste![]()
Als het ijskoud is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is water toch heerlijk na een cardiosessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |