abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 07:53:43 #177
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_94498686
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

idd, creatine kuurtje en misschien wat shakies, jeweettog, geen probleem
[ afbeelding ]
dit is toch gewoon een gemiddeld fit lichaam
Grappenmaker.
Deathlift or Die.
pi_94498895
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.
Vaak is hun massa ook veel ronder en voller, en dat van een blanke een stuk platter.

Het is geen toeval dat Jay Cutler de enige blonde is op de Mr. O
pi_94498996
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.
Vaak is hun massa ook veel ronder en voller, en dat van een blanke een stuk platter.

Dat is geen neger..
pi_94499015
quote:

[..]

Bron?
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:18:04 #181
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_94499016
quote:
True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.

quote:
Eh.... Branch Warren, Dennis Wolf, Ronny Rockel (even de nummers 2,5 en 6 van de O van 2010) zijn ook blank.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:19:06 #182
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_94499026
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En ik heb een vraagje he.

Ik zit in de cut, maar toch ben ik wat gespierder geworden, hoe kan dat. Ik ben al wel afgevallen maar me armer bijv. zijn wel breder geworden.

Want ik heb het juist zo geleerd dat je in de cut vrijwel niet breder wordt maar droger en in de bulk juist groeit.
Zijn je armen ook daadwerkelijk in cm's groter geworden of lijken ze gewoon groter doordat je er harder bij staat?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_94502473
Wat is cutten en bulken als ik vragen mag? Snap het niet helemaal wat er op google over geschreven wordt.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:48:22 #184
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94502640
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef LUFC het volgende:
Wat is cutten en bulken als ik vragen mag? Snap het niet helemaal wat er op google over geschreven wordt.
kort gezegd;

bulken is aankomen/ massa gainen (veel calorien binnen krijgen)
cutten is droog worden (minder calorien binnen krijgen)
pi_94507215
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zijn je armen ook daadwerkelijk in cm's groter geworden of lijken ze gewoon groter doordat je er harder bij staat?
Hmm goeie, ik zal het is opmeten en over paar weken nog is.
If not now, then when.
pi_94507400
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Staar je niet blind op gewicht, maar op correcte uitvoering van de oefening en de spierpijn vd volgende dag. Dan weet je dat alles vanzelf wel komt.
100% Mee eens.
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef seto het volgende:

[..]

Dat sowieso, het is alleen een beetje teleurstellend naast de vooruitgang met mijn andere lifts.
Ik kan het me voorstellen, maar probeer toch de eerste regel van de OP in acht te nemen, je schijnt er vrij ver mee te kunnen komen...

--
Iemand ervaring met Jack 3D?
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:04:43 #187
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_94507513
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef CarbonC het volgende:
Nee dat niet, maar volgens mij is die momenteel in de aanbieding bij XXLnutrition ;)
pi_94512337
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef Mr.J het volgende:

[..]

True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.

Natuurlijk is dat niet voor iedereen haalbaar. Ook lang niet iedereen wil er zoveel moeite voor doen, en mensen verwachten dat het vanzelf gaat.
Daarbij heb je er ook genoeg die zwaar aan de keur maar de 100kg droog amper tot niet halen. Aanleg bepaald alles.

Maar het is niet zo dat het voor iedereen onmogelijk is, en daar ging het om.

Eh.... Branch Warren, Dennis Wolf, Ronny Rockel (even de nummers 2,5 en 6 van de O van 2010) zijn ook blank.
[/quote]
Oke, my bad.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Bron?
Vergelijk zelf, iedere leek kan dat zien.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:16 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat is geen neger..
Dat staat ook nergens.
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:19:01 #189
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94512549
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef CarbonC het volgende:

[..]

100% Mee eens.

[..]

Ik kan het me voorstellen, maar probeer toch de eerste regel van de OP in acht te nemen, je schijnt er vrij ver mee te kunnen komen...

--
je hebt zeker die nieuwsbrief van xxlnutrition binne? :p

een vriend van me die meestal crack gebruikt, heeft ook jack 3d. hij zegt dat het het zelfde effect geeft als crack
pi_94523849
Die Perzik/Mango smaak van Whey Delicious vind ik persoonlijk een beetje zuur, ik hou zelf meer van zoet zoals Vanille, Choco.

Ik weet niet of iemand interesse heeft? Er is maar 40 gram vanuit en sinds gister geopend.
If not now, then when.
pi_94524026
Goed topique, ga ik even volgen. Ben zelf bijna een jaartje bezig.
pi_94524103
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Goed topique, ga ik even volgen. Ben zelf bijna een jaartje bezig. Clean, crack en al die andere zooi doe ik niet aan, haal ook geen bussen met eiwitten in huis.
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:53:04 #193
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94524171
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

Nee, dat is doping toch?
pi_94526414
Dat crack v3 he, zou dat nou echt allemaal zo goed werken? Ze beschrijven het alsof je zweet van god drinkt ofzo:')
pi_94526945
Tering zooi, maandag niet getraind dus ging vandaag weer. Gister schoot het op m'n werk in een keer in me rug, enorme pijn maar was vanmorgen al een stuk minder en aan het eind van de werkdag toch besloten om te gaan trainen aangezien ik niks meer voelde. Ging goed, 20 minuten gefietst erna bankdrukken, chest press en nog een apparaat voor borst. Daarna lateral raise (licht, gewoon 6 kilo ff). Bij de 6 herhaling of zo schoot het in een keer weer in me rug, ontzettende pijn. Met veel pijn en moeite mezelf erna omgekleed en richting huis gegaan. Nu op bed aan het liggen en vrijdag waarschijnlijk een uurtje fietsen en dan maandag kracht proberen. Anders toch ff naar de huisarts.
pi_94527387
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef L-D het volgende:
Tering zooi, maandag niet getraind dus ging vandaag weer. Gister schoot het op m'n werk in een keer in me rug, enorme pijn maar was vanmorgen al een stuk minder en aan het eind van de werkdag toch besloten om te gaan trainen aangezien ik niks meer voelde. Ging goed, 20 minuten gefietst erna bankdrukken, chest press en nog een apparaat voor borst. Daarna lateral raise (licht, gewoon 6 kilo ff). Bij de 6 herhaling of zo schoot het in een keer weer in me rug, ontzettende pijn. Met veel pijn en moeite mezelf erna omgekleed en richting huis gegaan. Nu op bed aan het liggen en vrijdag waarschijnlijk een uurtje fietsen en dan maandag kracht proberen. Anders toch ff naar de huisarts.
Ook gehad vorige week. Tbar-row. Heb hem vandaag niet gedaan maar. Wel weer militri press gedaan. Gewoon je rug ontzien voor een week. Rug blijft een zwakke plek als je er één keer doorheen bent gegaan.
pi_94528288
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]

All natural ja.

Alleen maar crea en whey. :')
quote:

[..]

[ afbeelding ]
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Alsof je aan de hand van die foto's kan concluderen dat die kerel gekuurd heeft. :'). Verder zei ik niet dat het een gemiddeld lichaam is, en al helemaal niet dat het voor veel mensen makkelijk haalbaar is.

Bof ik even met mijn genetische mix. *O*. Maar goed, ik ken ook genoeg blanken die met goede aanleg en hard werk een hele goede fysiek hebben opgebouwd, zonder kuren.

Om altijd maar gelijk te roepen 'hij heeft zeker gekuurd', 'kuren moet als je zo wil worden' etc. bij het zien van (niet extreme) goede fysieken is zo'n onzin. Dat slaat gewoon nergens op.
full stops and exclamation marks
pi_94528777
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

Ook gehad vorige week. Tbar-row. Heb hem vandaag niet gedaan maar. Wel weer militri press gedaan. Gewoon je rug ontzien voor een week. Rug blijft een zwakke plek als je er één keer doorheen bent gegaan.
Ja deed juist m'n borst en erna biceps/schouders maar bij de schouders ging het mis dus. Vrijdag gewoon ff uurtje fietsen en maandag de draad oppakken hopelijk. Kan geen kwaad ook ff een keertje cardio weer tussen door.
pi_94529554
Tering, net ff door me moeder in laten smeren met tijgerbalsem (niet dat veel nut heeft, maar misschien wel). Zag ik al dat m'n buik beetje apart stond, zei me moeder dat me rug scheef stond. Nog nooit meegemaakt.
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:50:01 #201
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94530915
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef mtchel112 het volgende:
Dat crack v3 he, zou dat nou echt allemaal zo goed werken? Ze beschrijven het alsof je zweet van god drinkt ofzo:')
Ik vind van niet. je moet het ook met een halve emmer water mengen. je zit ramvol direct.
Het zit bomvol cafeine, taurine en suiker, en nog wat andere ying-yang achtige rotzooi

naar mijn idee kun je ook een redbull opdrinke een kwartier voor de training.
Ik was ietsje meer gefocust, maar pakte niet meer kilo's of meer reps o.i.d.
wel lag ik tot 040;00 wakker in mn nest vanwege de overdosis cafeine :'(
pi_94533474
Neem gewoon een eigen merk PW of koop caffeine/geranamine pillen. Zelfde effect, veel goedkoper dan onzin als Crack.

quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Klopt.

http://www.eigenkracht.nl/home

[ Bericht 18% gewijzigd door 16meter op 23-03-2011 22:45:50 ]
pi_94535322
Welke spiergroepen pak je met de dips eigenlijk ?
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:11:54 #204
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94535389
Triceps, borst en schouders.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_94535519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef seto het volgende:
Triceps, borst en schouders.
Dankjewel. Hebben jullie nog tips wat betreft optrekken. Ik wil dit heel graag aan mijn schema toevoegen. Voorlopig lukt dit nog niet dus train ik op de lat-pulley met een smalle grip.
pi_94535893
optrekken moet je met een brede grip doen, naar mijn idee beter. wij hebben in de gym zo'n pullup assist apparaat voor mensen die net komen kijken als je die niet hebt is lat pully idd een alternatief
pi_94535954
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef L-D het volgende:
abs aanspannen bij lat raises dan krijg je dat niet, rug stil houden. mss toch te veel gewicht of iets te enthousiast aan de dumbells betrokken.
pi_94536489
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Agentperry het volgende:
optrekken moet je met een brede grip doen, naar mijn idee beter. wij hebben in de gym zo'n pullup assist apparaat voor mensen die net komen kijken als je die niet hebt is lat pully idd een alternatief
Waarom denk je dat een brede grip beter is ? Kan je dat onderbouwen ? Ik doe het nu met de lat pulley maar vind het eigenlijk te langzaam gaan. Er zit al aardig verbetering in maar als het sneller kan, graag :D
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:39:18 #209
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94536705
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dankjewel. Hebben jullie nog tips wat betreft optrekken. Ik wil dit heel graag aan mijn schema toevoegen. Voorlopig lukt dit nog niet dus train ik op de lat-pulley met een smalle grip.
als je latpulley doet metje eigen gewicht, moet je je zelf inprincipe opkunnen trekken
pi_94536788
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef ukga het volgende:

[..]

als je latpulley doet metje eigen gewicht, moet je je zelf inprincipe opkunnen trekken
dat had ik al door maar zover ben ik nog niet.
pi_94537102
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef 16meter het volgende:
Neem gewoon een eigen merk PW of koop caffeine/geranamine pillen. Zelfde effect, veel goedkoper dan onzin als Crack.

[..]

[ afbeelding ]
Unleash V3 of crack werkt wel, check ook het aantal reviews en dat je er niet door de dopingcontrole komt zegt ook genoeg. Je krijgt veel energie, dikke pomp en je kan langer doorgaan.
pi_94537989
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waarom denk je dat een brede grip beter is ? Kan je dat onderbouwen ? Ik doe het nu met de lat pulley maar vind het eigenlijk te langzaam gaan. Er zit al aardig verbetering in maar als het sneller kan, graag :D
pak je meer je rug ipv alleen je biceps.
pi_94538823
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Agentperry het volgende:

[..]

pak je meer je rug ipv alleen je biceps.
Wide-grip trekt de biceps ten nadele, en de biceps is de zwakke schakel bij pull-ups, daarom kan je beter small-grip pull-ups doen, zodat je biceps meer kracht kunnen zetten en zodoende kan je meer gewicht aan. Meen me te herinneren dat Dorian Yates ooit had gezegd dat ie nooit wide-grip pull-ups had gedaan.

Edit:
http://www.musculardevelo(...)by-dorian-yates.html
Zie het kopje 'The Myth of Wide-grip Superiority'

quote:
Throughout my Mr. Olympia reign, I never did a single set of wide-grip chins or lat pulldowns.
10.gif

[ Bericht 13% gewijzigd door Diabox op 24-03-2011 00:31:32 ]
pi_94539191
hmmm interessant maar ik vind narrow grip pullups altijd zo makkelijk, met wide grip doe ik er al 3*10 aan het einde van een training, bij close grip zal dat alleen maar meer worden en volgensmij hebben we geen belt met gewichten in onze gym
pi_94539276
Helemaal strekken, gecontroleerder uitvoeren, of gewoon zwaarder worden, dan worden ze ook zwaarder :P
pi_94539674
ben afgelopen maand 3kg aangekomen door creatine dus ik doe mijn best met zwaarder worden. mss proberen een db tussen mijn benen te klemmen ofzo.
pi_94539733
Ga anders eerst deadliften en BOR'en.
pi_94539739
hoe kan ik trouwens meer massa krijgen op me upper pecs, ik doe altijd al incline bp, zijn er nog andere oefeningen?
pi_94539779
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Diabox het volgende:
Ga anders eerst deadliften en BOR'en.
doe het altijd aan het einde van me training, maar ik heb nu meer een atletisch dan een bb lichaam dus bw oefeningen stellen voor mij niet heel veel voor, dips en pushups zijn bv ook veel te easy.
pi_94539792
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Agentperry het volgende:
hoe kan ik trouwens meer massa krijgen op me upper pecs, ik doe altijd al incline bp, zijn er nog andere oefeningen?
Supinated grip benchpress.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')