regio Utrecht toevallig? Weet dat ze in mijn oude gym niet meer welkom waren na een vechtpartij...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dat is waar, zeker niks van anderen aan trekken.
gister was er dus een heel roma zigeuner famillie nieuw in de sportschool, ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat die voor problemen gaan zorgen
Je lichaam slaat het liefste het vet op, op een locatie waar het zo weinig mogelijk kost om het daar te houden. Je benen beweeg je veel, net als je armen. Daarom zie je niet een droog persoon met dikke onderarmen/kuiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:Vanuit een heleboel kanten hoor ik altijd dat gericht vetverbranden onmogelijk is omdat het lichaam bepaalt waar vet wordt weggehaald. Echter heb ik wel gelezen dat wanneer de bloedtoevoer naar een bepaald gebied toeneemt, de stoffen die zorgen voor vetverbranding daar ook toenemen. Weet iemand hier toevallig meer daarover?
Nu doe ik m'n buikspieren voornamelijk nog voor de cardio, maar als dit waar is dan kan een buikspiertraining na de cardio vrij nuttig zijn lijkt mij.
30 kilo op de stang, of 30 kilo inclusief de stang?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef seto het volgende:
Ik doe maar eens een tvp, 2 weken geleden begonnen met Starting Strength.
Squat en deadlift zijn inmiddels meer dan verdubbeld, maar met bankdrukken kom ik nog steeds niet verder dan 30 kg (1.96 en dunne armen).
Staar je niet blind op gewicht, maar op correcte uitvoering van de oefening en de spierpijn vd volgende dag. Dan weet je dat alles vanzelf wel komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef seto het volgende:
Ik doe maar eens een tvp, 2 weken geleden begonnen met Starting Strength.
Squat en deadlift zijn inmiddels meer dan verdubbeld, maar met bankdrukken kom ik nog steeds niet verder dan 30 kg (1.96 en dunne armen).
oke das niet veel idd. :pquote:
Dat sowieso, het is alleen een beetje teleurstellend naast de vooruitgang met mijn andere lifts.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Staar je niet blind op gewicht, maar op correcte uitvoering van de oefening en de spierpijn vd volgende dag. Dan weet je dat alles vanzelf wel komt.
Minimale spierpijn door BCAA!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Staar je niet blind op gewicht, maar op correcte uitvoering van de oefening en de spierpijn vd volgende dag. Dan weet je dat alles vanzelf wel komt.
EAA's?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb deze en die gebruik ik bij m'n post-workout shake i.c.m. dextrojuice.
Nu weet ik niet of het de dextrojuice is of de EAS maar m'n spieren voelen vooral 's avonds fijner aan na een training.
BCAA's zitten toch al standaard in EAA's
"Weight means nothing" zei een niet onbekende bodybuilder ooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef seto het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is alleen een beetje teleurstellend naast de vooruitgang met mijn andere lifts.
Ik ben nu weer de komende 7,5 week de cardio sjaak so to speak.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik ben nu weer de komende 7,5 week de cardio sjaak so to speak.
3 dagen /w low intensity (30 minuten na kracht) en op zondag high intensity in de vorm van trappen rennen in de flat hiero. Joy.
nee in middelburg zit ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
regio Utrecht toevallig? Weet dat ze in mijn oude gym niet meer welkom waren na een vechtpartij...
Mensen die denken dat je voor een normaal fit lichaam AAS nodig hebt altijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef stoeltafel het volgende:
http://gregplitt.com/
Wat een lichaam, echt perfect, zou het zonder AAS kunnen?
met zn pistoolquote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef stoeltafel het volgende:
Net lekker 45cardio gedaan en morgen weer knallen, borst en schouders.
http://gregplitt.com/
Wat een lichaam, echt perfect, zou het zonder AAS kunnen?
Mensen die denken dat dit een normaal fit lichaam isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je voor een normaal fit lichaam AAS nodig hebt altijd.
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit een normaal fit lichaam is
Mensen met inferieure genen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit een normaal fit lichaam is
Ik ben benieuwd dan morgen. Ik drink sowieso standaard met melk altijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Yuri, mango / perzik vind ik persoonlijk erg lekker, zelfs met water.
EAA's zijn gewoon essential amino acids wat dus in EAS zit, hier vallen branched chain amino acids ook onder dacht ik. Zal het later wel even opzoeken wat en hoe. Zit nu mobiel namelijk....
Net gewicht op legpress trouwens!
idd, creatine kuurtje en misschien wat shakies, jeweettog, geen probleemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef krioro het volgende:
Nee maar srsly, je hebt geen AAS nodig om er zo uit te zien.
Grappenmaker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
idd, creatine kuurtje en misschien wat shakies, jeweettog, geen probleem
[ afbeelding ]
dit is toch gewoon een gemiddeld fit lichaam
Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen neger..quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.
Vaak is hun massa ook veel ronder en voller, en dat van een blanke een stuk platter.
Het is geen toeval dat Jay Cutler de enige blonde is op de Mr. O
Bron?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Genoeg negers die dat naturel makkelijk halen. Negers hebben over het algemeen véél betere aanleg.
Vaak is hun massa ook veel ronder en voller, en dat van een blanke een stuk platter.
True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Eh.... Branch Warren, Dennis Wolf, Ronny Rockel (even de nummers 2,5 en 6 van de O van 2010) zijn ook blank.quote:Het is geen toeval dat Jay Cutler de enige blonde is op de Mr. O
Zijn je armen ook daadwerkelijk in cm's groter geworden of lijken ze gewoon groter doordat je er harder bij staat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En ik heb een vraagje he.
Ik zit in de cut, maar toch ben ik wat gespierder geworden, hoe kan dat. Ik ben al wel afgevallen maar me armer bijv. zijn wel breder geworden.
Want ik heb het juist zo geleerd dat je in de cut vrijwel niet breder wordt maar droger en in de bulk juist groeit.
kort gezegd;quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef LUFC het volgende:
Wat is cutten en bulken als ik vragen mag? Snap het niet helemaal wat er op google over geschreven wordt.
Hmm goeie, ik zal het is opmeten en over paar weken nog is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zijn je armen ook daadwerkelijk in cm's groter geworden of lijken ze gewoon groter doordat je er harder bij staat?
100% Mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar probeer toch de eerste regel van de OP in acht te nemen, je schijnt er vrij ver mee te kunnen komen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef seto het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is alleen een beetje teleurstellend naast de vooruitgang met mijn andere lifts.
Natuurlijk is dat niet voor iedereen haalbaar. Ook lang niet iedereen wil er zoveel moeite voor doen, en mensen verwachten dat het vanzelf gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.
Vergelijk zelf, iedere leek kan dat zien.quote:
Dat staat ook nergens.quote:
je hebt zeker die nieuwsbrief van xxlnutrition binne? :pquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
100% Mee eens.
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar probeer toch de eerste regel van de OP in acht te nemen, je schijnt er vrij ver mee te kunnen komen...
--
Iemand ervaring met Jack 3D?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Goed topique, ga ik even volgen. Ben zelf bijna een jaartje bezig. Clean, crack en al die andere zooi doe ik niet aan, haal ook geen bussen met eiwitten in huis.
Ook gehad vorige week. Tbar-row. Heb hem vandaag niet gedaan maar. Wel weer militri press gedaan. Gewoon je rug ontzien voor een week. Rug blijft een zwakke plek als je er één keer doorheen bent gegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef L-D het volgende:
Tering zooi, maandag niet getraind dus ging vandaag weer. Gister schoot het op m'n werk in een keer in me rug, enorme pijn maar was vanmorgen al een stuk minder en aan het eind van de werkdag toch besloten om te gaan trainen aangezien ik niks meer voelde. Ging goed, 20 minuten gefietst erna bankdrukken, chest press en nog een apparaat voor borst. Daarna lateral raise (licht, gewoon 6 kilo ff). Bij de 6 herhaling of zo schoot het in een keer weer in me rug, ontzettende pijn. Met veel pijn en moeite mezelf erna omgekleed en richting huis gegaan. Nu op bed aan het liggen en vrijdag waarschijnlijk een uurtje fietsen en dan maandag kracht proberen. Anders toch ff naar de huisarts.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
All natural ja.
Alleen maar crea en whey.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Alsof je aan de hand van die foto's kan concluderen dat die kerel gekuurd heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
True, negers hebben veel betere genetica, maar dat zo'n een fysiek voor genoeg mensen makkelijk haalbaar is is gewoon niet waar.
Ja deed juist m'n borst en erna biceps/schouders maar bij de schouders ging het mis dus. Vrijdag gewoon ff uurtje fietsen en maandag de draad oppakken hopelijk. Kan geen kwaad ook ff een keertje cardio weer tussen door.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ook gehad vorige week. Tbar-row. Heb hem vandaag niet gedaan maar. Wel weer militri press gedaan. Gewoon je rug ontzien voor een week. Rug blijft een zwakke plek als je er één keer doorheen bent gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |