quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Diabox het volgende:
Zoiets heb ik nog nooooit gelezen, en ik heb echt veel gelezen m.b.t. bodybuilding. Ik zie ook het praktisch nut totaal niet van 4 dagen achtereen dezelfde spiergroep trainen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef Diabox het volgende:
Zoiets heb ik nog nooooit gelezen, en ik heb echt veel gelezen m.b.t. bodybuilding. Ik zie ook het praktisch nut totaal niet van 4 dagen achtereen dezelfde spiergroep trainen.
Naar aanleiding van mijn post over 4 dagen dezelfde spiergroep trainen;quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat een onzin, spieren groeien in de rust... nu heb je geen rust dus groeien ze ook niet.
Heb afgelopen week 4x 1kg besteld met Vanille, Appeltaart, Chocolade en Perzik/Mango even een beetje uitproberen van de andere. Speculaas durf ik niet te overwegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke smaak ik moet kiezen bij Delicious.
Volgens mij al eeuwen geleden achterhaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:14 schreef 16meter het volgende:
Crea combineert niet goed met caffeine, schijnt de werking van creatine te beperken. Zelf neem ik alleen caffeine wanneer ik echt energie nodig heb.
Als je toch een preworkout wilt dan zou ik een eigen merk pakken van b&f of xxl of gewoon caffeine tabs.
Hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef the85mc het volgende:
Om nog even terug te komen op gister:
Ik eet dus 2000-2500 kcal per dag. Doe cardio en KT en toch ben ik aangekomen (2 kilo in 2 weken) maar wel dunner geworden. Borst is gelijk gebleven, taille dunner. Lean mass is hoger geworden (nu 74) dus je hoort me niet klagen.
Maar wat zijn mogelijke oorzaken? Meer vocht vasthouden ofzo? Of is 2 kilo variatie normaal?
is 2000-2500 Kcal niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef the85mc het volgende:
Ben 1,84 woog 86,5 nu 88,5
Borst is 115
nek 45
Taille 93
Ik denk dat mijn vetpercentage rond de 16% ligt.
Mits je er genoeg bij drinkt lijkt me dat niet zo'n probleem... Het blijft nu eenmaal feit dat caffeïne vocht onttrekt, waar creatine juist extra vocht nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Volgens mij al eeuwen geleden achterhaald.
SPOILER: VoorgeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik sinds een maand mij echt aan het concentreren op krachttraining en het verbeteren van mijn fysiek maar ook krachtwinst vind ik wel belangrijk. Dit gaat al vrij goed en zie en merk zeker resultaten en zeker nu m'n relatie net stuk is gegaan ben ik van plan om er volledig voor te gaan!
Dus i.p.v. de huidige 3-4x sportschool + 1x trimbaan/zwemmen in de week naar 4-5x sportschool + 1x zwemmen/trimbaan of zelfs weer beginnen met hardlopen.
Hiervoor moet ik mijn huidige schema's wel aanpassen, alhoewel ik mijn voedingspatroon van doordeweeks gewoon mee kan nemen naar het weekend waarschijnlijk.
Genoeg van een introductie, nu kom ik met een vraag.
Vanuit een heleboel kanten hoor ik altijd dat gericht vetverbranden onmogelijk is omdat het lichaam bepaalt waar vet wordt weggehaald. Echter heb ik wel gelezen dat wanneer de bloedtoevoer naar een bepaald gebied toeneemt, de stoffen die zorgen voor vetverbranding daar ook toenemen. Weet iemand hier toevallig meer daarover?
Nu doe ik m'n buikspieren voornamelijk nog voor de cardio, maar als dit waar is dan kan een buikspiertraining na de cardio vrij nuttig zijn lijkt mij.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
saai he :p ook in de sportschool staan alleen maar huisvrouwen of te dikke mannen naast me die lopen te hijgen echt vreselijkquote:
ik zie net dat deze van de site is gehaald ik heb 2 potten van deze ontvangenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef stoeltafel het volgende:
Welke heb je besteld dan?
http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/green
dat is waar, zeker niks van anderen aan trekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Hou ik het eerst gewoon bij 4x KT, dat schema heb ik tenminste goed in m'n hoofd zitten.
Zwemmen vind ik gewoon fijn om te doen omdat dan m'n spieren lekker loskomen.
Cardio in de sportschool is inderdaad saai maar dat probeer ik zo goed mogelijk af te wisselen en van anderen trek ik mij niets aan. Gelukkig is al >90% van de goede voornemens lading al weer gestopt!
In de cut wel. In de bulk kun je beter EAS nemen. XXL nutritution heeft een goeie als je iets meer wilt kun je ook de stack kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |