abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94332161
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:37 schreef Agentperry het volgende:
Zonder X kan ik ook gewoon hard gaan op die feestjes. Waar ga je heen dan? Ik binnenkort naar emporium en defqon iig.
Zonder X kan ik niet hard gaan..... of wel? Tuurlijk wel maar met X is het feest zoveel vetter dus waarom niet? Ga naar Rebirth over twee weken is dat, week erna naar Knock-Out en dan op vakantie maar pak veel festival dus denk ook Emporium, Defqon, Decibel, Intens en meer.
pi_94333919
Als student met een koopverslaving heb ik daar geen geld voor.

Daarbij kom ik weer terug op een eerdere vraag, wat is een makkelijke manier om goedkoop goed te eten?

Ik kom tot nu toch nog op het volgende uit:
brinta
ah kwark
duitse biefstuk ah

En loont het bv ook gewoon elke dag 1-2 pakken melk te drinken?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:20:52 #28
337072 Zyzz
The King.
pi_94334698
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef Agentperry het volgende:
Als student met een koopverslaving heb ik daar geen geld voor.

Daarbij kom ik weer terug op een eerdere vraag, wat is een makkelijke manier om goedkoop goed te eten?

Ik kom tot nu toch nog op het volgende uit:
brinta
ah kwark
duitse biefstuk ah

En loont het bv ook gewoon elke dag 1-2 pakken melk te drinken?
Zoek wat in de aanbieding is, en koop daarvan gelijk heel wat. :)
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:05:20 #29
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94338244
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:50 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

AAS is ook dom, dat doen mensen ook, so?
Ja dus? :') wtf is dit voor non-opmerking.
pi_94339664
brinte gekocht met appel rozijnen dingetjes erin, en goed weg te krijgen, stiekem best lekker

vandaag sets gedaan zoals mij gister werd gezegd, ging super lekker!

en de TT werkt, we zijn nog maar op pagina 2 :P
pi_94339672
Net terug van de sportschool en ik merk dat ik toch lekkerder train als ik begin met een kwartiertje hardlopen (3km) vóór de krachttraining. Ik weet dat het niet de juiste volgorde is, maar ik voel me veel energieker. Kun je op een of andere manieren compenseren voor het verlies aan koolhydraten (correct me if i'm wrong) tijdens de cardio, bijvoorbeeld met voedsel? Ik neem meestal een banaan vlak voor het trainen voor de dextrose maar dat stelt natuurlijk niet zo veel voor en er zitten geen koolhydraten in.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:11:05 #32
337072 Zyzz
The King.
pi_94340685
quote:

[..]AAS is ook dom, dat doen mensen ook, so?
Dom niet, AAS zijn medicijnen, XTC drugs.
Maar de hoeveelheid AAS die BBers doseren is zeker niet slim, maar ook weer niet dom te noemen.

Als je AAS gebruikt dan heb je er tenminste iets aan voor langere tijd, als jij XTC pakt heb je er alleen tijdens de feest er plezier van
pi_94342049
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Net terug van de sportschool en ik merk dat ik toch lekkerder train als ik begin met een kwartiertje hardlopen (3km) vóór de krachttraining. Ik weet dat het niet de juiste volgorde is, maar ik voel me veel energieker. Kun je op een of andere manieren compenseren voor het verlies aan koolhydraten (correct me if i'm wrong) tijdens de cardio, bijvoorbeeld met voedsel? Ik neem meestal een banaan vlak voor het trainen voor de dextrose maar dat stelt natuurlijk niet zo veel voor en er zitten geen koolhydraten in.
Sinds wanneer zit er dextrose in 'n banaan, en gelijk daarna zeg je dat er geen koolhydraten inzitten terwijl dextrose koolhydraten zijn. Ik volg je ff niet.
pi_94348437
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef Diabox het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit er dextrose in 'n banaan, en gelijk daarna zeg je dat er geen koolhydraten inzitten terwijl dextrose koolhydraten zijn. Ik volg je ff niet.
Ik dacht dat er dextrose in banaan zit. Tevens wist ik niet dat dextrose een koolhydraat is.

Maar dit is dus de reden dat ik hier post, om te weten te komen wat je het beste voor en na de training kunt eten, en waar de juiste stoffen in zitten.

Excuses voor de verwarring. :)
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_94365597
quote:

[..]

AAS is ook dom, dat doen mensen ook, so? Biertje erbij is lekker met XTC maar punt was dat ik alles vergat en nu in de cut wil ik niet te veel drinken.
Je wil niet teveel drinken om te verkomen dat je veel spiermassa verliest, neem ik aan?
X doet precies hetzelfde, dat vreet alles op.
  zondag 20 maart 2011 @ 10:21:13 #36
337072 Zyzz
The King.
pi_94366776
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 07:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Je wil niet teveel drinken om te verkomen dat je veel spiermassa verliest, neem ik aan?
True.

XTC - de wetenschappelijke naam is MDMA - verhoogt in de hersenen de hoeveelheid van de neurotransmitter serotonine. Daardoor krijg je meer energie, kun je urenlang dansen en allerlei gevoelens waar ik als geharde ijzervreter met een fetish voor net zulke harde wetenschap liever niet over praat. A guy-thing.

In die rush merk je niet dat er in je lichaam een aantal processen anders verlopen.

Allereerst stijgt je lichaamstemperatuur. Artsen heb bij overmoedige XTC-slikkers temperaturen tot 42,9 graden celsius gevonden. Bij die temperaturen werken enzymen niet meer goed.

De door serotonine gestimuleerde spieren verbranden meer suikers dan ze kunnen binnenkrijgen. Ze gaan zichzelf opeten en omzetten in suikers. Daarbij komt soms genoeg melkzuur vrij om de leverfuncties van XTC-slikkers te saboteren. Dat heet: keto-acidosis.

Tegelijkertijd zakt de suikerspiegel. Soms genoeg om op de intensive care terecht te komen. Oorzaak van het suikertekort is, behalve de inspanning, de watervergiftiging door MDMA. De stimulerende stof stimuleert de aanmaak van een hormoon dat water vasthoudt, waardoor de hoeveelheid suikers en zouten in het lichaam verdunnen. De opstapeling van water in de hersenen leidt soms tot dodelijke vormen van oedeem.

De hoge lichaamstemperatuur, het tekort aan suikers en zouten en de spieren die zichzelf opeten kunnen vervolgens leiden tot een syndroom met een onuitspreekbare naam: rhabdomyolisis. Dat houdt in dat de wanden van spiercellen oplossen en hun inhoud in de bloedbaan terechtkomt.

In sommige gevallen zijn het de cellen van de hartspier die bezwijken en ontstaat een hartaanval.

Soms beschadigt het syndroom de nieren, omdat die de stroom moleculen uit het gesloopte spierweefsel niet meer kunnen verwerken. Vaak rapporteren artsen bijvoorbeeld dat de bekende probleemgevallen op de intensive care een verhoogde afgifte van creatinine fosfatase in hun urine hebben, een enzym dat vrijkomt als het lichaam spierweefsel afbreekt.
pi_94367977
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:08 schreef robuust89 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)n/eiwit-pannenkoeken

Ze hebben ook alles tegenwoordig.
:D , ze bevatten wel lekker veel eiwitten per pannekoek.
pi_94368058
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:35 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Wat een vraag. :')
Inderdaad. :') Iedereen weet dat amfetamine achtigen zich perfect lenen voor een cut.
pi_94369467
quote:
Op zondag 20 maart 2011 07:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Niet te veel drinken omdat bier dik maakt. Ben niet zo bezig met spier verlies. Dinsdag weer lekker bankdrukken, heb de zin in.
  zondag 20 maart 2011 @ 12:18:03 #40
337072 Zyzz
The King.
pi_94369662
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Niet te veel drinken omdat bier dik maakt. Ben niet zo bezig met spier verlies. Dinsdag weer lekker bankdrukken, heb de zin in.
Rijst maakt je ook dik, vis ook, noten ook. Alles maakt je dik als je er teveel van eet/drinkt. Van bier hoef je niet dikker te worden als je maar een beetje pakt.
pi_94370288
Gister een aantal biertjes gedronken en een jointje gerookt, slecht maar god wat is dat lekker.
pi_94372197
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Als je trainings en voedings regime strict zijn, dan mag je best een keer in de 6-8 weken genieten van een feestje met wat snoep. :)

Alcohol heb ik wel opgegeven. Teveel krachtverlies/slechte eetlust als je regelmatig drinkt.
pi_94375970
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef 16meter het volgende:

[..]

Als je trainings en voedings regime strict zijn, dan mag je best een keer in de 6-8 weken genieten van een feestje met wat snoep. :)

Alcohol heb ik wel opgegeven. Teveel krachtverlies/slechte eetlust als je regelmatig drinkt.
Dat is voor mij niet te doen als student zijne. Ik drink minstens een keer in de week toch wel 15+pils op een avond. Ik weet dat het niet goed is maar dat heeft voor mij toch echt prioriteit.
pi_94376118
Haha ik doe het af en toe, vind het kansloos om als enigste niet te drinken terwijl al me vrienden wel drinken. Zo belangrijk is BB (gelukkig) niet voor mij en pak af en toe XTC. Over twee en drie weken weer, daarna op vakantie. Net weer een shake op en thuis een beetje opdrukken.
pi_94376123
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Dat is voor mij niet te doen als student zijne. Ik drink minstens een keer in de week toch wel 15+pils op een avond. Ik weet dat het niet goed is maar dat heeft voor mij toch echt prioriteit.
Het breekt spieren af.. dus zonde van al je moeite.
Soms biertje moet kunnen maar regelmatig is niet aan te raden, het remt je resultaat.
Je moet zelf balans vinden.
pi_94376138
Ik drink ieder weekend, moet wel leven he. :)
pi_94376344
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Diabox het volgende:
Precies ik heb liever lol en dan maar wat minder resultaat. Ik kots overigens ook over mensen die zeggen: "Ik heb geen bier nodig om lol te hebben."
  zondag 20 maart 2011 @ 16:55:48 #48
337072 Zyzz
The King.
pi_94380781
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Waarom is dat niet te doen? Alleen omdat je student bent? Bullshit.

Je wilt gewoon 'stoer' overkomen van kijk ik drink. En als jij niet zou drinken dan zullen je 'vrienden' je een pussy noemen en dat wil je niet, daarom drink je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zyzz op 20-03-2011 17:01:28 ]
pi_94380799
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Precies ik heb liever lol en dan maar wat minder resultaat. Ik kots overigens ook over mensen die zeggen: "Ik heb geen bier nodig om lol te hebben."
:') Kneus.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 20 maart 2011 @ 16:56:51 #50
337072 Zyzz
The King.
pi_94380828
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Diabox het volgende:
Ik drink nooit, en ik leef ook. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')