abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94542764
geen idee wat dat is? handen omgekeerd?
pi_94542781
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef Agentperry het volgende:

[..]

doe het altijd aan het einde van me training, maar ik heb nu meer een atletisch dan een bb lichaam dus bw oefeningen stellen voor mij niet heel veel voor, dips en pushups zijn bv ook veel te easy.
Squat, bankdrukken en deadlift moet altijd aan t begin van de training... zijn grote compound oefeningen.
Als je die ook op t einde doet heb je nauwelijks kracht genoeg...
pi_94544393
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Agentperry het volgende:
hoe kan ik trouwens meer massa krijgen op me upper pecs, ik doe altijd al incline bp, zijn er nog andere oefeningen?
Military press

En zoals gezegd.. compounds aan het begin van je training.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef Diabox het volgende:

[..]

Edit:
http://www.musculardevelo(...)by-dorian-yates.html
Zie het kopje 'The Myth of Wide-grip Superiority'

[..]

[ afbeelding ]
Heel vet artikel dat me wat meer inzicht heeft gegeven in het trainen van de rug. Dorian is sowieso een baas.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Unleash V3 of crack werkt wel, check ook het aantal reviews en dat je er niet door de dopingcontrole komt zegt ook genoeg. Je krijgt veel energie, dikke pomp en je kan langer doorgaan.
geranamine

[ Bericht 13% gewijzigd door 16meter op 24-03-2011 09:39:54 ]
pi_94552336
Ik zie dat veel mensen hier willen gainen maar ik wil just cutten. Tips hier over zijn welkom.

Ik boks 2-3 keer per week. Daarnaast nog 2-3 uurtjes cardio en 2 krachtsessies. Met altijd een dag rust na de krachttraining.

Het gaat best wel goed, ben tevreden over de vooruitgang, alleen zou ik wel een meer gespierde borst willen hebben dus niet perse opgepompt maar wel beesten van schouders. Dus het zou er eigenlijk over een jaar zo moeten uitzien.

Even wat gegevens, ik weeg nu 105kg, ben 1.93 lang. Vetpercentage is momenteel tussen de 21-24 denk ik. Mijn doel is 98kg binnen 6 maanden en 92kg over 1,5 jaar. Dus droger. Een beetje een combinatie tussen technoviking-wolverine als je snapt wat ik bedoel.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 13:29:10 ]
pi_94554470
Met 92kg op 1.93 heb je wel iets minder massa dan hem, denk ik.
pi_94555183
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:19 schreef 16meter het volgende:
Met 92kg op 1.93 heb je wel iets minder massa dan hem, denk ik.
Nu je het zegt ja. Kimbo weegt 106kg bij 1.88. Dat zal af en toe nog wel schommelen denk ik. Maar het ging om het beeld van schouders en borst.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 14:40:00 ]
pi_94556982
Sowieso zijn ontwikkelde schouders wel erg.
pi_94557376
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef LUFC het volgende:
Sowieso zijn ontwikkelde schouders wel erg.
SO-WIE-SO jewaitz bro... :7

ik heb al flinke schouders dankzij het boksen maar ik moet flink blijven trainen om eerdere blessures te voorkomen (2 keer schouder uit de kom). De laatste is alweer bijna 2 jaar geleden maar toch...
pi_94558389
Door het boksen kreeg ik geen gespierde schouders:P Denk wel een klein beetje door alle push-ups die je doet, maar het viel bij mij wel mee. Schouders vind ik alleen lastig te bepalen of er groei in zit of niet. Je tricep kan je makkelijk aanspannen en voelen of die al groter wordt, zelfde bij je biceps.
pi_94559673
Schouders zie je goed als je front double biceps doet. Kan me ook niet echt voorstellen dat van boksen je schouders groeien. :P
pi_94563530
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:48 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Squat, bankdrukken en deadlift moet altijd aan t begin van de training... zijn grote compound oefeningen.
Als je die ook op t einde doet heb je nauwelijks kracht genoeg...
doe ik ook, ik bedoelde dat ik pullups altijd op het einde doe.

quote:
Military press
voor je upper pecs? met mp train je toch je front delts?
pi_94566755
Net lekker weer is na 4 weken cutten Chinees gegeten. Een belangerijke regel tijdens het cutten is jezelf 1 keer in de zoveel tijd verwennen. BFFM.
If not now, then when.
pi_94569992
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Upper pecs:

ik vind hem zo'n mongool
pi_94570055
maar al die standaard oefeningen als (cable)incline flies, incline presses heb ik allemaal al gedaan maar het slaat niet echt aan. ik ga die van diabox maar eens proberen
pi_94571889
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:23 schreef Agentperry het volgende:

[..]

doe ik ook, ik bedoelde dat ik pullups altijd op het einde doe.

[..]

voor je upper pecs? met mp train je toch je front delts?
anterior delts voornamelijk, maar ook upper pecs

http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
I.c.m. een incline DB/BB press werkt dit prima voor mij

Maar als het goed is doe je al Military presses natuurlijk ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 24-03-2011 21:08:11 ]
pi_94573157
Ik ben ben nieuw in deze topic
Ik zal me even voorstellen
Ik ben Moreno, 19 jaar en doe al 6 maanden aan serieus gewichtheffen
Mijn voortgang is naar mijn gevoelens wel goed, ik begon met 40 kilo bankdrukken voor 4x 10 en zit inmiddels al op de 67,5 kilo voor 4x10.
Ik lift 3-4x per week
Borst Triceps Schouders
Rug Biceps
Benen / kleinere oefeningen
Ik doe ook deadliften, dat doe ik nu 100 kilo voor 3x3, maar dat doe ik alleen op mn rug dag
Mijn doel is om rond juli toch 100 kilo voor 1 maal te kunnen bankdrukken, kan iemand dat al en hoe lang duurde dat? Is dit haalbaar sinds ik maar 1 keer per week mn borst doe?
pi_94577254
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Morenoo het volgende:
Mijn voortgang is naar mijn gevoelens wel goed, ik begon met 40 kilo bankdrukken voor 4x 10 en zit inmiddels al op de 67,5 kilo voor 4x10.
Ik lift 3-4x per week
Borst Triceps Schouders
Rug Biceps
Ik doe ook deadliften, dat doe ik nu 100 kilo voor 3x3, maar dat doe ik alleen op mn rug dag
Mijn doel is om rond juli toch 100 kilo voor 1 maal te kunnen bankdrukken, kan iemand dat al en hoe lang duurde dat? Is dit haalbaar sinds ik maar 1 keer per week mn borst doe?
Paar maanden terug had ik 1x100 bankdrukken gedaan... heb dat zelf gehaald in ongeveer 1.5 jaar.
Begon zonder gewicht, alleen stang.
pi_94577631
Oke dus 1.5 jaar, woeh dan heb ik nog een weg te gaan.
Volgens de 1RM calculator is mijn 1 rep max ongeveer 85 kilo.
Denk dat het wel moet lukken om over ~6 maanden met 15 kilo omhoog te gaan
Vooral in de zomer lift ik 4-5x per week
pi_94577803
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Morenoo het volgende:
Oke dus 1.5 jaar, woeh dan heb ik nog een weg te gaan.
Volgens de 1RM calculator is mijn 1 rep max ongeveer 85 kilo.
Denk dat het wel moet lukken om over ~6 maanden met 15 kilo omhoog te gaan
Vooral in de zomer lift ik 4-5x per week
Tuurlijk, iedereen verschilt... zijn mensen die t sneller of slomer doen.
Hangt van je training, voeding en rust af.
Ook doe ik bodybuilding, geen powerlifting.. wat ook weer verschil is...
Intensiteit > gewicht.
Gewicht is leuk.. maar niet meest belangrijk om massa te gainen.
pi_94578815
Oke, coole topic ik zal 't in de gaten houden

Bedankt voor de hulp rakker
pi_94579103
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Morenoo het volgende:
Ik lift 3-4x per week
Borst Triceps Schouders
Rug Biceps
bench is best hoog voor zo kort maar deadlift is wel laag

ik deadlift pas 3 maanden en doe al 5*130
pi_94579153
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef 16meter het volgende:

[..]

anterior delts voornamelijk, maar ook upper pecs

http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
I.c.m. een incline DB/BB press werkt dit prima voor mij

Maar als het goed is doe je al Military presses natuurlijk ;)
ah ok als synergist en uiteraard doe ik military presses
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:38:32 #244
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94581383
Deadlifts zouden veel hoger dan je bench moeten zijn indd, ik zit na 2 weken op 70kg.

Wel dik jaloers op jouw vooruitgang met bankdrukken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_94581809
Nou omdat ik toen ik begon eigenlijk nooit deadliftte.
Maar echt pas sinds december doe ik het meestal 1x per 2 weken als ik zin heb
Ben beetje te lui om die hele setup te doen met 4 20 kilo platen :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:56:05 #246
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94582150
Hou op met praten over gewichten
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:04:47 #247
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94582548
:P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_94584516
Last van m'n rug vandaag stukken minder sinds ik gister de training onderbrak daardoor. Lijkt nu ook al bijna weer recht te staan, morgen een uurtje fietsen, kan geen kwaad beetje cardio. Maandag weer verder. Hopelijk ook met een nieuw schema.
pi_94589912
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:56 schreef BeamofLight het volgende:
Hou op met praten over gewichten
Juist.

quote:
If there is one culprit to blame for lack of back development in bodybuilders, its the use of momentum to move the weight, rather than pure lat power. One must keep in mind that there are three types of strength: positive (lifting the weight), static (the peak contraction at the top of the rep where the muscle is fully contracted), and negative (lowering).

Your strength is actually the least in the positive and the greatest in the negative. In other words, if you can lift 200 pounds, you can probably hold 250 pounds in the peak contraction and can lower about 300 pounds in the negative. Thats just a very rough example. Most bodybuilders really only perform the positive portion of the rep and completely miss out on the other two possible areas.

A quick test to see if this describes you is to see if you can stop each rep at the peak contraction and pause to fully contract the lats, then lower it slowly under control for a good stretch. If you cant, youre using too much weight and would actually benefit greatly by reducing the resistance. Studies have shown that the negative portion of the rep causes more muscle damage and stimulates greater gains in strength than the lifting itself.
pi_94590559
L-D, zoals je de situatie beschreef klonk het vrij ernstig maar valt dus nog mee als ik het zo begrijp?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef 16meter het volgende:

[..]

Juist.

[..]

Kijk! Dat is nou informatie waarmee je iets kunt, bedankt!
Zal het morgen maar eens uitproberen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94590699
Dat stukje ging dan over de lats, maar geldt natuurlijk voor alle spieren. :)
pi_94591384
Bij een hele boel oefeningen deed ik het ook al wel zonder er bij na te denken, in ieder geval niet de gehele werking te begrijpen maar had wel het idee de spieren beter te trainen op die manier. Alleen bij lats heb ik nog wel de neiging het momentum erin te houden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94604110
1-3 is toch het beste?
pi_94608968
vanochtend moeten kotsen omdat ik mezelf te vol had gepropt, niet gezond
pi_94609306
Ben vanaf maandag begonnen met cutten en ook meteen gestopt met roken. Ik ga elke doordeweekse dag joggen op dinsdag na want dan doe ik vechtsport. Zou het beter zijn als ik ook gewoon blijf trainen in de sportschool? (Ik trainde 5 dagen per week) Vraag me dat af omdat ik eerder las dat ik anders spieren ga verbranden. Of zou ik dan de krachttraining + cardio bij mijn voedingspatroon moeten incalculeren?
rice rice baby tututututedudududum
pi_94609852
Eeh vetverbranden was lage RPM lange duur toch?

Want ik heb gewoon RPM rond de 140 en dan 15 min lang, maar val wel af.
If not now, then when.
pi_94611158
Spierpijn.. shouders extra gedaan, ook triceps. Goede zaak.. :)
pi_94613485
vandaag seated db press meer gewicht gedaan dan standing overheadpress met bb

2x26kg vs 50kg

schouders zijn echt veel vooruit gegaan de laatste tijd
pi_94613628
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef Agentperry het volgende:
vandaag seated db press meer gewicht gedaan dan standing overheadpress met bb

2x26kg vs 50kg

schouders zijn echt veel vooruit gegaan de laatste tijd
Mooi om te zien he die vooruitgang.. :s)

Alleen mijn vooruitgang is vreemd, toen ik 4 weken geleden begon met cutten weegde ik 93KG, nu weeg ik 94KG maar ik ben wel echt veel kwijt geraakt aan vet/vocht.

Vandaag ook geprobeerd meer te concentreren op een oefening en lichter pakken maar wel correct uitvoeren, je voelt het beter en het voelt beter. Beter dan veel gewicht en de spier niet maximaal beoefenen.
If not now, then when.
pi_94613889
Vraagje, ik dacht me het volgende te herinneren van "het buikspierkwartier" toen ik nog naar de sportschool ging:

Je ligt op 1 zij, houd jezelf helemaal recht, en tilt 1 been redelijk hoog op en neer, dat doe je behoorlijk veel keer, dat was dan goed voor de zijkant van je buikspieren. Dat probeer ik dus thuis, en ik kom tot ongeveer 75 bij beide benen, maar dan word het echt flink pijnlijk in mijn benen en moet ik stoppen. Ik heb niet het gevoel dat ik hier mee mijn buikspieren train.. Iemand een idee?
Overigens zie ik mijn buik wel een beetje aanspannen, maar ik voel dr totaal niks van..

Of moet ik eerst super gespierde benen hebben zodat ik langer kan doorgaan waarna mijn buikspieren eindelijk wat gaan voelen ofzo?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_94614531
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje, ik dacht me het volgende te herinneren van "het buikspierkwartier" toen ik nog naar de sportschool ging:

Je ligt op 1 zij, houd jezelf helemaal recht, en tilt 1 been redelijk hoog op en neer, dat doe je behoorlijk veel keer, dat was dan goed voor de zijkant van je buikspieren. Dat probeer ik dus thuis, en ik kom tot ongeveer 75 bij beide benen, maar dan word het echt flink pijnlijk in mijn benen en moet ik stoppen. Ik heb niet het gevoel dat ik hier mee mijn buikspieren train.. Iemand een idee?
Overigens zie ik mijn buik wel een beetje aanspannen, maar ik voel dr totaal niks van..

Of moet ik eerst super gespierde benen hebben zodat ik langer kan doorgaan waarna mijn buikspieren eindelijk wat gaan voelen ofzo?
nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening, en je traint je abs er ook niet mee maar je obliques(of hoe je dat ook schreef) en hip abductors volgensmij
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mooi om te zien he die vooruitgang.. :s)

Alleen mijn vooruitgang is vreemd, toen ik 4 weken geleden begon met cutten weegde ik 93KG, nu weeg ik 94KG maar ik ben wel echt veel kwijt geraakt aan vet/vocht.

Vandaag ook geprobeerd meer te concentreren op een oefening en lichter pakken maar wel correct uitvoeren, je voelt het beter en het voelt beter. Beter dan veel gewicht en de spier niet maximaal beoefenen.
genetisch wonder dan?
en ik moet eigenlijk ook meer op mijn techniek letten en minder gewicht pakken maar ik word gewoon helemaal opgefokt als ik in de gym sta en dan wil ik gewoon die grote gewichten wegdrukken. word ook vaak raar aangekeken omdat ik er nogal eens bij grom of andere rare geluiden maak.
ik ben geen planet fitness materiaal :P

is het btw mogelijk voor een beginner om 9kg spiermassa aan te zetten in 8 maanden of houd ik gewoon vocht vast?
pi_94614876
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Agentperry het volgende:

[..]

nutteloos als je meer dan 15 reps kan met een oefening,
Dus 100x opdrukken of optrekken aan een buis is volgens jou nutteloos? Juist..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_94614996
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dus 100x opdrukken of optrekken aan een buis is volgens jou nutteloos? Juist..
niet compleet nutteloos maar het doet weinig voor spiergroei
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:57:07 #264
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_94615032
TVP :)
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')