Kijk, jij snapt het. Heil Kwalbertoquote:
Als dank ontvang je mijn warme vriendschap.quote:
Hee pssst, chickie hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:37 schreef OeJ het volgende:
Met deze post heb je blijk gegeven van complete keizerheid
Ok.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee pssst, chickie hebben?
Ik moet nu even weg, weer verder met wat pumping, maar daarna hossel ik een chickie voor je okee?
En een `reiki-meester`....quote:
Vooroordelen, hokjes denken.quote:
anorexia patiëntje dusquote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef BertV het volgende:
[..]
Vooroordelen, hokjes denken.
Ze kloppen vaak, maar niet altijd.
Ik heb nu het vooroordeel dat jij ruim strak in je vel zit.
iig iemand die de (ook) druk bezig is met al dan niet breed zijn / worden...quote:
Voel jij je soms aangevallen?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef BertV het volgende:
Vooroordelen, hokjes denken.
Ze kloppen vaak, maar niet altijd.
Ik heb nu het vooroordeel dat jij ruim strak in je vel zit.
Verre van dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:52 schreef BertV het volgende:
iig iemand die de (ook) druk bezig is met al dan niet breed zijn / worden...
Bullshit, ik werk 40 uur per week en ga ook 3 x per week naar de sportschoolquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangevallen?
Ik neem aan dat mensen die redelijk opgepompt zijn hier aardig wat tijd in hebben gestoken om tot een zodanige resultaat te kunnen komen.
Aangezien hier 'zoveel' tijd in is gestoken, neem ik ook aan dat deze mensen verder weinig verplichtingen hebben die iets bij kunnen dragen aan een welvarende toekomst. ((Fatsoenlijke) studie, werk oid) En soort van leven voor het er-mooi-uit-zien-volgens-de-burgelijke-standaarden.
[..]
Verre van dat.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
En een `reiki-meester`....
Mensen die in reiki geloven.![]()
Mensen die denken dat ze een reiki-meester zijn.
[ afbeelding ]
Alsof 1 uurtje per dag trainen gelijk maar de definitie is van een toekomstloos bestaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangevallen?
Ik neem aan dat mensen die redelijk opgepompt zijn hier aardig wat tijd in hebben gestoken om tot een zodanige resultaat te kunnen komen.
Aangezien hier 'zoveel' tijd in is gestoken, neem ik ook aan dat deze mensen verder weinig verplichtingen hebben die iets bij kunnen dragen aan een welvarende toekomst. ((Fatsoenlijke) studie, werk oid) En soort van leven voor het er-mooi-uit-zien-volgens-de-burgelijke-standaarden.
[..]
Verre van dat.
Over het algemeen wel jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Alsof 1 uurtje per dag trainen gelijk maar de definitie is van een toekomstloos bestaan.
Van 1 uurtje per dag trainen word jij ook niet opgepompd. En er dan ook nog vanuit gaan dat mensen niet 7 dagen per week trainen maar slechts 3 keer ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Alsof 1 uurtje per dag trainen gelijk maar de definitie is van een toekomstloos bestaan.
3x per week een uurtje kan je best breed van worden, mits je er goed bij eet en veel rust.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Van 1 uurtje per dag trainen word jij ook niet opgepompd. En er dan ook nog vanuit gaan dat mensen niet 7 dagen per week trainen maar slechts 3 keer ofzo.
Geen haat maar slechts een toelichting op mijn opmerking en denkwijze. Niet iedereen is zo gemakkelijk op zijn/haar teentjes getraptquote:Op maandag 14 maart 2011 13:13 schreef seto het volgende:
[..]
3x per week een uurtje kan je best breed van worden, mits je er goed bij eet en veel rust.
Typisch weer trouwens dat mensen op Fok! haten op mensen die wel wat aan hun lichaam doen
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Arriviste het volgende:
Van 1 uurtje per dag trainen word jij ook niet opgepompd. En er dan ook nog vanuit gaan dat mensen niet 7 dagen per week trainen maar slechts 3 keer ofzo.
Right story broquote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Chestbrah het volgende:
3 a 4x per week 45 minuten is genoeg matties
Laat ik mijn punt anders samenvatten: Jij ooit een 'geripped' CEO gezien van een fatsoenlijk lopend bedrijf?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]Jezus mens wat lul je nou, je hebt totaal geen verstand van zaken.....
Van 3 x per week 1 uurtje trainen kan je echt wel ripped worden hoorLanger dan 1 uur trainen per dag is geeneens nodig mits je de oefeningen goed uitvoert
Elke dag trainen haalt niks uit. Rust voor je spieren is ook heel belangrijk.
telt gouverneur van een staat ook?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Laat ik mijn punt anders samenvatten: Jij ooit een 'geripped' CEO gezien van een fatsoenlijk lopend bedrijf?
Ik wil jouw lichaam wel eens zien wanneer jij 64 bentquote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
Maak je geen zorgen TS. Als je ouder bent, dan zal je geen moeite meer hebben om meisjes van jou af te slaan.
[ afbeelding ]
Als je doelt op Arnold. Nee. Hij was in zijn jongere jaren 'geripped'. Maar sinds hij zijn huidige functie bekleedt, is hij dat niet meer. Valt het kwartje?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
telt gouverneur van een staat ook?
Ik zie over het algemeen geen CEO's dus kan daar geen oordeel over uiten. Ik ga puur in op het feit dat goed getrainde jongens niet zo intelligent zijn maar dat is gewoon bullshit.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Arriviste het volgende:
Laat ik mijn punt anders samenvatten: Jij ooit een 'geripped' CEO gezien van een fatsoenlijk lopend bedrijf?
hij heeft nu geen massa meer neequote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je doelt op Arnold. Nee. Hij was in zijn jongere jaren 'geripped'. Maar sinds hij zijn huidige functie bekleedt, is hij dat niet meer. Valt het kwartje?
Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik wil jouw lichaam wel eens zien wanneer jij 64 bentDan is Arnie nog een god denk ik
quote:
Of ze zijn heel intelligent (5%) of ze zijn juist minder intelligent (95%)quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie over het algemeen geen CEO's dus kan daar geen oordeel over uiten. Ik ga puur in op het feit dat goed getrainde jongens niet zo intelligent zijn maar dat is gewoon bullshit.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
Maak je geen zorgen TS. Als je ouder bent, dan zal je geen moeite meer hebben om meisjes van jou af te slaan.
Perfecte bijdrage.quote:
Je weet niet wat hij deed naast bodybuilding toen hij jonger wasquote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je doelt op Arnold. Nee. Hij was in zijn jongere jaren 'geripped'. Maar sinds hij zijn huidige functie bekleedt, is hij dat niet meer. Valt het kwartje?
Tuurlijk heb je er domme apen bij zitten maar er zijn genoeg mannen die een goed lichaam bergen onder dat 3-delige maatpakquote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Arriviste het volgende:
Of ze zijn heel intelligent (5%) of ze zijn juist minder intelligent (95%)
Maar goed, in mijn dagelijks leven kom ik over het algemeen geen 'geripped' jongens tegen. Als ik er dan één zie, is het vaak een leeghoofd. Ik geloof best dat er intelligente afgetrainde jongens op de wereld rondlopen. Ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Besef wel dat Arnold een uitzonderingsgeval is. Het trainen was zijn werk.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij deed naast bodybuilding toen hij jonger was? Hij heeft meer bereikt dan alle mensen van dit forum bij elkaar met zijn doorzettingsvermogen.
ICT nerd zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef wise het volgende:
jongens, echt, lekker belangrijk hoe een andere man eruit zietde tering
De enige man die er goed uit moet zien is mijn spiegelbeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef wise het volgende:
jongens, echt, lekker belangrijk hoe een andere man eruit zietde tering
Nee 'later heb je niks meer aan die spierenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Perfecte bijdrage.Zeg dan gewoon niets.
Zijn buik heeft de zelfde smoel als serious cat!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]Zijn lichaam is een gezichtje geworden:
[ afbeelding ]
Wat hij naast trainen deed wordt maar even vergeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Besef wel dat Arnold een uitzonderingsgeval is. Het trainen was zijn werk.
We hebben het nu over de massa. Mensen zoals jij en ik.
nope.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Maar goed, in mijn dagelijks leven kom ik over het algemeen geen 'geripped' jongens tegen. Als ik er dan één zie, is het vaak een leeghoofd. Ik geloof best dat er intelligente afgetrainde jongens op de wereld rondlopen. Ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Wat nou 'later heb je er niks meer aan'? Dat zeg ik helemaal niet. Het zal gewoon niet zo goddelijk zijn als in het verleden. Die conclusie dat je er niets meer aan hebt, verzin je nu zelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee 'later heb je niks meer aan die spieren' is een waardevolle bijdrage.
Ow laat ik maar niks meer doen aan mijn uiterlijk, later heb ik er toch niks aan
Ow laat ik maar geen nieuwe kleding meer kopen, later heb ik er toch niks aan
Hoe slim kan je zijn?
vanilla icequote:Op maandag 14 maart 2011 13:47 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"He graduated from the Royal Institute of Technology. He has a master's degree in chemical engineering from the University of Sydney (1982). He was awarded a Fulbright Scholarship to the Massachusetts Institute of Technology in 1983, but he quit after two weeks to pursue acting."
"Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger."quote:Op maandag 14 maart 2011 13:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat nou 'later heb je er niks meer aan'? Dat zeg ik helemaal niet. Het zal gewoon niet zo goddelijk zijn als in het verleden. Die conclusie dat je er niets meer aan hebt, verzin je nu zelf.
Maar ach, laat ik mijn zin maar afsluiten met ''. Zo kom ik 'slimmer' over.
'Het zal niet goddelijk zijn als vroeger' is niet: 'je hebt er niks aan'.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
"Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger."
emo.gif x oneindig
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
mirin
jelly
u mad as fuck
Je moeder ookquote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
'Het zal niet goddelijk zijn als vroeger' is niet: 'je hebt er niks aan'.
Het lijkt alsof ik tegen een muur praat hier.
Oké.quote:
Die paar die ik ken die FITNESS beoefenen, worden alleen maar slanker.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van al dat fitnessen enzo. Ik voelde net mijn spieren en teringhenkie nog ens aan toe heej, dat was toch wel even weer heel wat anders dan ik gewend was van vroeger toen ik nog niet fitnesste! Dus ik ben zo langzaamaan het lichaam aan het ontwikkelen van een jonge God![]()
Het enige klachtwaardige is dat de meiden welhaast niet meer van me af te slaan zijn en me dat stoort tijdens mijn workout![]()
Adoratie mag in de posts hieronder
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die paar die ik ken die FITNESS beoefenen, worden alleen maar slanker.
Als je werkelijk wilt waar je hier van droomt, moet je of anabolen nemen of dagelijks met gewichten bezig zijn...
Dikke faal dus.
Wat de neuk is het met die dikke huisvrouwen hier die dingen proberen te beweren die totaal niet waar zijn. Slechte troll of gewoon oerdom?quote:
En elk knaapje denkt dat je door fitness gespierd wordt ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Chestbrah het volgende:
pallas athene is weer zo'n chickie die denkt te weten hoe het werkt
Ik wacht op jullie pics, waardoor jullie je woorden waar maken, ipv stoer doen...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wat de neuk is het met die dikke huisvrouwen hier die dingen proberen te beweren die totaal niet waar zijn. Slechte troll of gewoon oerdom?
met wat toewijding welquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En elk knaapje denkt dat je door fitness gespierd wordt ook.
Ga eens terug naar /fit/.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Haha, dus dat is het, jullie willen gewoon soppen op foto's van gespierde jongensquote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik wacht op jullie pics, waardoor jullie je woorden waar maken, ipv stoer doen...
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
met wat toewijding wel
wat komen die vrouwen allemaal hier met die praatjes die nergens over gaan?
keep it up!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Waarom voelen anderen zich persoonlijk aangevallen als er een beetje kritiek is?
Wie weet.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha, dus dat is het, jullie willen gewoon soppen op foto's van gespierde jongens
hahaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?
Mannen komen aan met: gewichtsheffen, powerbuilding, maar niet fitness.
Maar wel leuk dat jullie je aangesproken voelen.
Weet ik met wat voor knaapjes te maken heb.
Laat dat slimme weg aub, grote gros zijn petjes en posers.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebben
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Arnold had een goedlopend eigen bedrijf toen ie net in Amerika aankwam. Dus dat gaat ook weer niet op.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wie weet.
Weet alleen dat jij daar niet bij hoort.
Anders had hier wel een pic van je gestaan...
Ach het boeit mij verder ook niet. Ik loop deze zomer weer ripped over het strand. Jij moet uitkijken voor greenpeace dat je niet het water terug ingetrapt word...quote:
waarom is de persoon links onder op de foto grijsquote:
En een beetje smalend doen over een foto van een ex-bodybuilder van dik in de 60.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Arnold had een goedlopend eigen bedrijf toen ie net in Amerika aankwam. Dus dat gaat ook weer niet op.
Come at me brahquote:Op maandag 14 maart 2011 14:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ach het boeit mij verder ook niet. Ik loop deze zomer weer ripped over het strand. Jij moet uitkijken voor greenpeace dat je niet het water terug ingetrapt wordt...
Haters gonna hate
U mirin brah?
Reptilian.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef wise het volgende:
[..]
waarom is de persoon links onder op de foto grijs
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebben
Nog een dikke huismoederquote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,,' etc.
Echt wth.![]()
Ik weet niet of een wedstrijdje spelen wie de man is, jouw manier is om je gelijk te krijgen, maar ik zie niemand dat echt onder de indruk is van jouw uitspraken.
Oké.quote:
quote:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
want sprinters doen niet aan krachttraining natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier beweren dat je van fitnessen niet breed wordt.Waar wordt je het dan wel van? Op je bureaustoel zitten.
Ohja, ik fitness niet. Ik zwem, omdat ik liever een wat slanker, "sneller" lichaam heb.
Niemand hoeft onder de indruk te zijn van mijn uitspraken maaaaaaar waarom dingen zeggen zonder argumenten of bewijs?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,,' etc.
Echt wth.![]()
Ik weet niet of een wedstrijdje spelen wie de man is, jouw manier is om je gelijk te krijgen, maar ik zie niemand dat echt onder de indruk is van jouw uitspraken.
Ik hoef niet eens moeite te nemen om het te ontkennen of niet te ontkennen. In dit topic staat het blijkbaar al vast.quote:
Een beetje hypocriet om te zeggen dat ik geen bewijs en argumenten heb en dan ga jij je afvragen waarom ik een afkeer heb tegen gespierde mannen. Ik heb helemaal geen afkeer, zo vat jij het op. Jouw vraag is al genoeg om te zien dat jij persoonlijk aangevallen voelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Niemand hoeft onder de indruk te zijn van mijn uitspraken maaaaaaar waarom dingen zeggen zonder argumenten of bewijs?
En waarom die afkeer tegen gespierde mannen?
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kwekenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens moeite te nemen om het te ontkennen of niet te ontkennen. In dit topic staat het blijkbaar al vast.
[..]
Een beetje hypocriet om te zeggen dat ik geen bewijs en argumenten heb en dan ga jij je afvragen waarom ik een afkeer heb tegen gespierde mannen. Ik heb helemaal geen afkeer, zo vat jij het op. Jouw vraag is al genoeg om te zien dat jij persoonlijk aangevallen voelt.
Misschien verwoord ik het niet goed. Ik doel niet op sprinters. Ik wil gewoon sterk zijn, maar niet opgepompt. Heel die show eromheen hoeft voor mij niet. Ik heb dat niet nodig en daar vind ik niks aan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
want sprinters doen niet aan krachttraining natuurlijk
ben jij soms homo?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kweken
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef Skazminko het volgende:
Samenvatting van het topic:
Huurrr durrr, als je breed bent ben je dom of homo trolololo, als je niet traint ben je of een nerd van 55 kilo of je hebt een pens, of je bent een uitgezakte huisvrouw hurrrr.
Nog een bewijs dat je meteen op mij neerkijkt. Ga zo door en bewijs mijn uitspraken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kweken
jelly as fuckquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien verwoord ik het niet goed. Ik doel niet op sprinters. Ik wil gewoon sterk zijn, maar niet opgepompt. Heel die show eromheen hoeft voor mij niet. Ik heb dat niet nodig en daar vind ik niks aan.
99% van alle mannen die "geripped" is en die zwaar veel fitnessen zijn gewoon onzeker over zichzelf.
Jij bent trouwens ook een mooi voorbeeld, meteen een pic posten in dit topic en bevestiging zoeken.
admiringquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
u jelly snap ik nog wel maar wat is u mirrin?
Geen reden toe. Maar als jij dat leuk vindt en je daardoor beter voelt, dan ben ik maar jelly. Ben jij ook weer vrolijk.quote:
Kijk dit maar gewoon even:quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
u jelly snap ik nog wel maar wat is u mirrin?
ur face is gheyquote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geen reden toe. Maar als jij dat leuk vindt en je daardoor beter voelt, dan ben ik maar jelly. Ben jij ook weer vrolijk.
Lutser.
just warming up with your max brahquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje kont korsten ff serieus een beetje afgeven op elkaar maar ga vooral door ik geniet dr wel van = D
Creatief.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje kont korsten ff serieus een beetje afgeven op elkaar maar ga vooral door ik geniet dr wel van = D
waarom heeft de linker zijn broek omlaag getrokken is hij homo dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Dat ben je toch al?quote:
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor mequote:
Roid rage?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor me
Dat beweer ik iig niet, dus vraag het maar aan een andere vrouw die dat beweert.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor me
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcornquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Hopeloze jongens die denken dat nu ze fitnessen de vrouwen niet meer van zich af te slaan zijn. Je gebruikt zeker ook AXE deodorant.
competitie in internetdiscussiesquote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcorn
Nou in het nederlands.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Chestbrah het volgende:
standing calf raises low reps, seated calf raises high reps
Oke, leuk. Dan krijg je sterke kuiten. En nu? Wat wilde je bereiken met die post?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
gastroc 3 tot 6 reps, soleus 12-15 reps
free brotips, ondankbaar krengquote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oke, leuk. Dan krijg je sterke kuiten. En nu? Wat wilde je bereiken met die post?
Wees gewoon jezelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van al dat fitnessen enzo. Ik voelde net mijn spieren en teringhenkie nog ens aan toe heej, dat was toch wel even weer heel wat anders dan ik gewend was van vroeger toen ik nog niet fitnesste! Dus ik ben zo langzaamaan het lichaam aan het ontwikkelen van een jonge God![]()
Het enige klachtwaardige is dat de meiden welhaast niet meer van me af te slaan zijn en me dat stoort tijdens mijn workout![]()
Adoratie mag in de posts hieronder
Volgens mij was het meer om te patsen.quote:
nee joh gekkie, ik ben een zeer behulpzame jongemanquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer om te patsen.
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Krijg je niet met alleen gym.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef EAH5450 het volgende:
Mensen die denken dat je alleen gespierder wordt door anabolen omdat ze zelf epic fail 'trainen' in the gym
Zyzz heeft wel kuurtje gedaan ja.... maaaaaaarquote:
Chicks hosselen op Fok!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcorn
Mensen die denken ergens verstand van te hebben en te koop lopen met hun onwetendheidquote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
[..]
En een `reiki-meester`....
Mensen die in reiki geloven.![]()
Mensen die denken dat ze een reiki-meester zijn.
[ afbeelding ]
Nee, jij bent stoer zullen we zeggen. Met je "ik heb het gemaakt en iedereen die het niet gemaakt heeft is kut, en ik rij een dikke bak en ik rij morgen een nog dikkere bak, en ik heb een groot huis en ik wil een nog groter huis, en iedereen die niet minstens 12 uur per dag werkt is een pauper" mentaliteit. Als er iemand hoog staat op de schaal van sneu, ben jij het wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef draaijer het volgende:
Wat zo grappig is, is dat men denkt dat het stoer is. Zal ook vast wel binnen een tijdspanne van ca. 4 jaar (als je 16 - 20 jaar bent). Maar ze hebben serieus geen idee dat het erg sneu en treurig staat en is als je eindelijk een keer in het echte leven komt. Maar goed, veel plezier ermee
Ik werk ook overdag en volg in de avonduren nog een tweede HBO. En daarnaast train ik een paar keer in de week en dat werpt zijn vruchten afquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Arriviste het volgende:
Mensen die belachelijk proberen te maken wat ze niet snappen en daardoor maar te koop lopen met hun onwetendheid, heb je inderdaad overalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]In elk topic waar vogeltjesdans post, wordt hij weer geconfronteerd met z'n reiki, hier ook al:
frustratie door katten #2
je bent homoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die belachelijk proberen te maken wat ze niet snappen en daardoor maar te koop lopen met hun onwetendheid, heb je inderdaad overal
Als je na je 40e geen tieten maar theezakjes hebt, piep je wel anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger.
Nee hoor, ik maak me daar niet druk om.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je na je 40e geen tieten maar theezakjes hebt, piep je wel anders.
Dat is precies mijn punt al de hele tijd. Maargoed, die zogenaamde "bodybuilders" willen toch niks aannemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
Klopt. Die oefeningen heb je inderdaad niet in de fitnesszaalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Toch niet reiki-master op 'hbo'-niveau hè...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
volg in de avonduren nog een tweede HBO.
Helaas voor jou ben ik dat niet, heb ik hoofdpijn en goeie smaakquote:
Neu lieverd. Een informatica opleiding. Leek mij wel relevant naast mijn werktuigbouwkunde en bedrijfskundequote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Toch niet reiki-master op 'hbo'-niveau hè...
Ik ging sporten voor mijn gezondheid. En in tegenstelling tot wat ik verwachtte, vond ik deze fitness ook nog leuk. Zo leuk, dat ik behoorlijk vaak ga. Als ik even een paar uurtjes vrij heb, ga ik graag fitnessen. Dat ik daardoor steeds breder aan het worden ben, is een prettige bijkomstigheidquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt al de hele tijd. Maargoed, die zogenaamde "bodybuilders" willen toch niks aannemen.
Vechtkunsten zijn inderdaad erg relevant bij de dames.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
ts je zult er inderdaad je voordeel mee doen bij de vrouwen, voornamelijk bij de wat dommere. Deze realiseren zich vaak niet dat een bodybuilder veel minder bescherming biedt dan een afgetrainde vechter. Natuurlijk speelt de uitstraling mee maar je moet er mee uit kijken dat je geen ruzie krijgt omdat mensen je willen testen, spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
quote:
Ik had het ook niet in het bijzonder over jou. Meer over die "yo brah, mirin?" falertjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ging sporten voor mijn gezondheid. En in tegenstelling tot wat ik verwachtte, vond ik deze fitness ook nog leuk. Zo leuk, dat ik behoorlijk vaak ga. Als ik even een paar uurtjes vrij heb, ga ik graag fitnessen. Dat ik daardoor steeds breder aan het worden ben, is een prettige bijkomstigheid
Nou dat moeten ze zelf weten. Ik zie er niet zo uit als hen, en weet ook niet of ik dat zou willen, maar als ik een heel eind in die richting kom vind ik dat toch wel heel prettig hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het ook niet in het bijzonder over jou. Meer over die "yo brah, mirin?" falertjes.
Hartslag gaat ook omhoog bij krachtoefeningen. Voel maar eens op je borst na een heftig setje legpressen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou dat moeten ze zelf weten. Ik zie er niet zo uit als hen, en weet ook niet of ik dat zou willen, maar als ik een heel eind in die richting kom vind ik dat toch wel heel prettig hoor.
Iemand een idee hoe dat zit met je hartslag als je spieroefeningen doet? Piekt die ook met spieroefeningen of alleen met dingen als crosstrainer, loopband en fietsen enzo?
Hm, uitkijken dus. Ik zou niet boven een bepaalde HF moeten komen volgens mijn arts.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Hartslag gaat ook omhoog bij krachtoefeningen. Voel maar eens op je borst na een heftig setje legpressen.
beschermingquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
ts je zult er inderdaad je voordeel mee doen bij de vrouwen, voornamelijk bij de wat dommere. Deze realiseren zich vaak niet dat een bodybuilder veel minder bescherming biedt dan een afgetrainde vechter. Natuurlijk speelt de uitstraling mee maar je moet er mee uit kijken dat je geen ruzie krijgt omdat mensen je willen testen, spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
Dank je! Ik doe af en toe goed mijn best. Ik stel je adoratie erg op prijs. Handtekeningen bij de uitgang.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef FlameH2O het volgende:
Jij trekt meer haat aan dan ik op school; Jij bent goed
sabbeltandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
bescherming![]()
Tegen sabbeltandtijgers ofzo
Weet ik niet, vind cardio apparaten beetje eng..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hm, uitkijken dus. Ik zou niet boven een bepaalde HF moeten komen volgens mijn arts.
Op sommige van die cardio apparaten staat naast het calorieverbruik ook iets van zoveel mets. Wat wil dat zeggen?
Ik heb alles van mijn ouders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Salvad0R het volgende:
Ik dan. Ik heb het lichaam van een halfgod, met het intellect van JFK, Ghandi, Thomas Paine, Lincoln en Charlie Sheen gecombineerd. Met wapens.
Ik geloof dat mannen die hun lichaam goed verzorgen door goede voeding te eten een stuk intelligenter zijn dan de gemiddelde man van tegenwoordig, die alles maar opvreten en zichzelf niet verdiepen in wat goed en wat slecht is voor hun lichaamquote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ook Peijnenburg?quote:
Sinds ik sport eet ik ook gezonder. Omdat ik ook zoiets heb van "ik wil er zoveel mogelijk rendement uit halen". Ik laat natuurlijk niet alles staan, maar ik let bijvoorbeeld wel sterk op de calorieen als ik iets koop. Dat scheelt echt een heleboel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Saturos het volgende:
[..]
Ik geloof dat mannen die hun lichaam goed verzorgen door goede voeding te eten een stuk intelligenter zijn dan de gemiddelde man van tegenwoordig, die alles maar opvreten en zichzelf niet verdiepen in wat goed en wat slecht is voor hun lichaam.
Mensen die anabolen en andere rare shit gebruiken om er goed uit te zien daarentegen
Je verbrandt wel meer als je spiermassa toeneemt, je kan dus ook meer hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sinds ik sport eet ik ook gezonder. Omdat ik ook zoiets heb van "ik wil er zoveel mogelijk rendement uit halen". Ik laat natuurlijk niet alles staan, maar ik let bijvoorbeeld wel sterk op de calorieen als ik iets koop. Dat scheelt echt een heleboel.
Mja maar dan toch liever gezond eten ivm rendement enzo. Lekker ijsbergsalade met tomaat, ui en ei in chilisausquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Je verbrandt wel meer als je spiermassa toeneemt, je kan dus ook meer hebben
WAT?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jouw geboorte was gewoon een dikke conspiracy tussen je ouders vriend.
quote:
quote:
Ik ben ICT'er en druk op een gemiddelde dag 110 kilo.quote:
Sowieso. Not impressed. Dit soort praatjes zijn voor mij afknappers (ook als ze waar zijn).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Ik ben ICT'er en druk op een gemiddelde dag 110 kilo.
Met mijn borstspieren, biceps, en overige afgetrainde lichaamsdelen in combinatie met mijn afgeronde HBO opleiding en goedbetaalde baan kun je niet zeggen dat er lucht in mijn hoofd zit.
Je wilt me gewoon, net als 100 andere. Je bent de zoveelste slet voor mij.
Is dat het enige wat je in huis hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef Chestbrah het volgende:
ninja edits, wat een faler die arriviste
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je in huis hebt?
Vroege leerling, (aug) versnelde opleiding gevolgd, en blijven hangen bij mijn eerste stage, waar ik erg goed kan opschieten met mijn werkgever.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Sowieso. Not impressed. Dit soort praatjes zijn voor mij afknappers (ook als ze waar zijn).
Leuk verzonnen gast. Op je 19e heb jij echt nog geen HBO opleiding afgerond en een goed betaalde baan aan de haak geslagen. Het is ook maar net wat je onder 'goed' verstaat.
Niks specifiek. Ik stoor me alleen aan users die mij vastpinnen aan bepaalde uitspraken en mijn weerleggingen negeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Arriviste, wat wil je nou eigenlijk bereiken?
jouw weerleggingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niks specifiek. Ik stoor me alleen aan users die mij vastpinnen aan bepaalde uitspraken en mijn weerleggingen negeren.
Maar goed daarmee geef je direct een bepaald signaal naar mij af waardoor ik het soms niet kan laten om erop in te gaan.
Ik ben benieuwd of je gewoon een kuttroll bent of een kutkloon of beide.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
jouw weerleggingengebaseerd op poep!!!1
Kloon dus. Zegt ook genoeg over het feit dat hij niet onder zijn 'echte' account zijn ware gedachtes durft te posten.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef NJ het volgende:
Als dit het niveau van je kloon is kan ik je vertellen dat hem geen lang leven gegund is.
Och jee... draaijer heeft alles, maar is niet echt in shape.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef draaijer het volgende:
Wat zo grappig is, is dat men denkt dat het stoer is. Zal ook vast wel binnen een tijdspanne van ca. 4 jaar (als je 16 - 20 jaar bent). Maar ze hebben serieus geen idee dat het erg sneu en treurig staat en is als je eindelijk een keer in het echte leven komt. Maar goed, veel plezier ermee
Show 'em who's boss.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Och jee... draaijer heeft alles, maar is niet echt in shape.
Snel de ander afbranden om de illusie van perfectie overeind te houden![]()
Goed bezig draaijert. Laat ze zien wie de baas is.
Datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Wat voor weerlegging heb je aan dan? Pics?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niks specifiek. Ik stoor me alleen aan users die mij vastpinnen aan bepaalde uitspraken en mijn weerleggingen negeren.
Maar goed daarmee geef je direct een bepaald signaal naar mij af waardoor ik het soms niet kan laten om erop in te gaan.
Met dit soort uitspraken bevestig je mijn argumenten. Go on.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wat voor weerlegging heb je aan dan? Pics?
Hahaha feminist, diepelijk verlang je wel naar een grote spierbonk die jou in een houtgreep neemt en de hele kamer laat zien!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken bevestig je mijn argumenten. Go on.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha feminist, diepelijk verlang je wel naar een grote spierbonk die jou in een houtgreep neemt en de hele kamer laat zien!
Het punt is dat als hij op zijn 50e ziek wordt, hij zich snel realiseert dat hij aan al zijn geld en spullen geen fuck meer heeft. Dat hij dan pas snapt waar het in het leven echt om draait is pas echt zielig voor hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Voor communicatie dienen er twee te zijn en dus zal jij je ook aan hem moeten aanpassen. Niet alleen maar andersom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Mits hij ook nog enige inhoud heeft en op 1 lijn met mij kan communiceren.
Juist communiceren met vrouwen is soberso een hele opgave. Hele slimme mannen kunnen doorgaans niet goed met vrouwen communicerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voor communicatie dienen er twee te zijn en dus zal jij je ook aan hem moeten aanpassen. Niet alleen maar andersom.
Dat bepalen de FA's wel en daar hoef jij je niet druk om te maken. Ga nou eens na in jezelf waarom je zo reageert en waarom je je zo voelt. Daar heb je meer aan dan hier een discussie proberen te winnen die je allang verloren hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Kloon dus. Zegt ook genoeg over het feit dat hij niet onder zijn 'echte' account zijn ware gedachtes durft te posten.
Alleen domme natuurlijk hihiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Juist communiceren met vrouwen is soberso een hele opgave. Hele slimme mannen kunnen doorgaans niet goed met vrouwen communiceren
HET communicatiegat, maar dat terzijde. Zo te lezen heb je hele nare ervaringen achter de rug met mannen die zo uit een comedy zijn gestapt, want in mijn kennisenkring komt niemand voor die geen normaal gesprek kan voeren met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Arriviste het volgende:
Ik weet niet over wat voor soort communicatie jullie het hebben, maar ik doel erop dat ik een normaal gesprek met iemand kan voeren zonder dat diegene mij met een bek op vol tanden aan staat te kijken of een antwoord geeft die nergens op slaat/niks mee te maken heeft. De 'communicatiegat' om het zo maar te noemen. En dan hebben we het natuurlijk over gesprekken die van gevoelens en dergelijke los staan.
En dat laatste blijkt voor veel vrouwen juist een hele opgave te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Arriviste het volgende:
Ik weet niet over wat voor soort communicatie jullie het hebben, maar ik doel erop dat ik een normaal gesprek met iemand kan voeren zonder dat diegene mij met een bek op vol tanden aan staat te kijken of een antwoord geeft die nergens op slaat/niks mee te maken heeft. De 'communicatiegat' om het zo maar te noemen. En dan hebben we het natuurlijk over gesprekken die van gevoelens en dergelijke los staan.
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat laatste blijkt voor veel vrouwen juist een hele opgave te zijnEr zijn gewoon grote verschillen tussen communicatie van mannen en vrouwen. Voorbeeld:
Vrouw: "wat wil je eten vanavond, is kip goed?" man: "prima."
Man: "wat wil je eten vanavond, is kip goed?" vrouw: "Tja, ik weet het niet, wat wil jij?"
Inderdaad, want iedereen is op jonge leeftijd net zo gespierd als Arnold Schwarzenegger en daarom ook net zo uitgezakt op latere leeftijd als Arnold Schwarzenegger. Arnold Schwarzenegger is representatief voor iedereen die aan zijn lichaam werkt. Arnold Schwarzenegger is representatief voor iedereen die 64 is en die aan zijn lichaam heeft gewerkt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen is op jonge leeftijd net zo gespierd als Arnold Schwarzenegger en daarom ook net zo uitgezakt op latere leeftijd als Arnold Schwarzenegger. Arnold Schwarzenegger is representatief voor iedereen die aan zijn lichaam werkt. Arnold Schwarzenegger is representatief voor iedereen die 64 is en die aan zijn lichaam heeft gewerkt.
Ja, dat staat er letterlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen is op jonge leeftijd net zo gespierd als Arnold Schwarzenegger en daarom ook net zo uitgezakt op latere leeftijd als Arnold Schwarzenegger. Arnold Schwarzenegger is representatief voor iedereen die aan zijn lichaam werkt. Arnold Schwarzenegger is representatief voor iedereen die 64 is en die aan zijn lichaam heeft gewerkt.
Als hij niet representatief is, moet je hem ook niet aanhalen als vergelijking met iemand anders. Ergo, je slaat de plank compleet mis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, dat staat er letterlijk. [ afbeelding ]
Misschien kan het ook in jouw koppie komen dat het maar een voorbeeld was en hij niet meteen representatief voor iedereen was?
Nee hoor, Arnold is net als ons ook maar een mens, net als ons. Hij hoeft niet persé representatief te zijn aan iedereen dat aan zijn/haar spieren werkt. De enige wat ik probeer te zeggen is dat je spieren niet hetzelfde zal zijn als toen je jong was. Je hoeft niet de zelfde spieren te hebben als Arnold en het hoeft ook niet op de zelfde manier te zakken, maar je kan me niet wijsmaken dat je spieren hetzelfde zal zijn als je 60+ bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Als hij niet representatief is, moet je hem ook niet aanhalen als vergelijking met iemand anders. Ergo, je slaat de plank compleet mis.
TS zijn 'klacht' was toch dat hij moeite zal hebben om meisjes van zich af te slaan? Dáár reageerde ik alleen op.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfkennis hè.quote:
foreveralone.jpgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Arriviste het volgende:
zomer komt eraan, mensen willen reapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef handboek het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met al die fitness topics overal?
account ruilen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Mooie nickname heb je. Jaloezie hier. Waarom bedenk ik dat niet.
het is half maart, mensen realiseren zich ineens dat ze beachproof moeten worden voor de zomerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef handboek het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met al die fitness topics overal?
shirtloos-festivalproofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
het is half maart, mensen realiseren zich ineens dat ze beachproof moeten worden voor de zomer
Ik snap niet waarom je er een foto van Arnold Schwarzenegger bij zet als hij niets met je verhaal heeft te maken. Je doet enkel afbreuk aan je punt. Je probeert met een foto van Schwarzenegger een punt te maken, en zegt daarna dat hij niet representatief is. Waarom staat hij er bij? Als voorbeeld? Maar hij is niet representatief, hoe kan het dan een geschikt voorbeeld zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee hoor, Arnold is net als ons ook maar een mens, net als ons. Hij hoeft niet persé representatief te zijn aan iedereen dat aan zijn/haar spieren werkt. De enige wat ik probeer te zeggen is dat je spieren niet hetzelfde zal zijn als toen je jong was. Je hoeft niet de zelfde spieren te hebben als Arnold en het hoeft ook niet op de zelfde manier te zakken, maar je kan me niet wijsmaken dat je spieren hetzelfde zal zijn als je 60+ bent.
Ik snap niet waarom de mensen hier hele verhaallijnen lezen wat er niet staat, maar ik weet zeker dat dit in mijn post staat:
[..]
TS zijn 'klacht' was toch dat hij moeite zal hebben om meisjes van zich af te slaan? Dáár reageerde ik alleen op.
Het is een voorbeeld dat je lichaam niet hetzelfde zal zijn als je 60+ bent. Simpeler als dit kan ik jou niet meer uitleggen. Ik heb geen idee wat je persé wilt horen van mij, maar dit is écht de enige wat ik met dat voorbeeld wil zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je er een foto van Arnold Schwarzenegger bij zet als hij niets met je verhaal heeft te maken. Je doet enkel afbreuk aan je punt. Je probeert met een foto van Schwarzenegger een punt te maken, en zegt daarna dat hij niet representatief is. Waarom staat hij er bij? Als voorbeeld? Maar hij is niet representatief, hoe kan het dan een geschikt voorbeeld zijn?
Met niet representatief zijn, bedoel ik jouw vergelijkingen waarmee hij representatief volgens jou is (sorry voor de misverstand).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:23 schreef Chestbrah het volgende:
maareh je wilt dus steeds zeggen dat je lichaam niet hetzelfde zal zijn als je 60+ bent. Dus is het dom om te trainen? Als je 60+ bent, dan zijn bepaalde cognitieve capaciteiten ook niet meer zo geweldig, zullen we daarom maar niet meer nadenken omdat het als je 60+ bent toch wat minder is.
Dat was namelijk de klacht van TS, dus ik 'stelde hem gerust'.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want rugklachten. Ik beoefen wel andere onderdelen, maar daar gaat dit topic niet over.quote:
front squats zijn beter voor je postuurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, want rugklachten. Ik beoefen wel andere onderdelen, maar daar gaat dit topic niet over.
quote:
Al is het een verkapte aandachtstopic, hij heeft de klacht wel vermeld. Daar ging ik tegenin, maar dat wordt niet zo gewaardeerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |